Som rubriken lyder så har jag efter lång betänketid bestämt mig för att börja använda heroin. Jag har en ganska lång och brokig historia bakom mig med drogmissbruk och som lite historik så listar jag här vilka droger jag använt mig av:
Sobril
Stesolid
Temesta
Iktorivil
Xanor
Lyrica
Zyprexa
Tiparol
Tramadol
Oxycontin
Extasy
Morfin (IV)
Metadon
Hydromorfon (Palladon IV)
Alkohol ensamt eller i kombination med "all of the above"
Jag har haft förmånen att ha en riktig guldkran som har försett mig med det jag önskat under flera års tid men som för ca 1 år sedan gick och dog (OD såklart - klantskalle
)
I och med detta så har jag haft en mer eller mindre ofrivillig paus i drogandet i ett år nu och jag betraktar mig som ren. Det senaste jag använde mig av var palladon som jag sköt IV. Vilken lyx det var att ha tillgång till detta apoteksherion, aldrig nåt strul med kvalitet eller liknande. Alltid rätt styrka och mängd. Påslaget på palladon är svårt att beskriva men kan väl liknas mest vid det som heroin ger efter vad jag har läst mig till. Även om jag idag är fri från abstinens så har kärleken till hydromorfonet aldrig dött. Jag vill tillbaka till detta tillstånd av total fysisk såväl som psykisk eufori.
Nu har jag tröttnat på att ha detta tomrum i mitt liv, för ingenting kan någonsin bli så bra som tiden med palladon. Förutom möjligtvis ett förhållande med med herion då. I och med det tragiska frånfället av min kran så har tillgången på P upphört och jag har aldrig någonsin träffat på det ute på gatan.
Det finns med andra ord inte mycket kvar att välja på eftersom till och med metadon och morfin epidural meda är i princip verkningslöst på mig. Jag anser mig därför ha relativt hög opiattolerans och med det i beaktning har jag för avsikt att börja med 10-15mg. Synpunkter på den startdosen?
Jag har planerat att skjuta heroinet eftersom jag tycker att själva förfarandet med IV förstärker känslan av att ta drogen. Det kan väl liknas vid att de flesta som tatuerar sig tycker att smärtan hör till och vill inte vara utan den.
Jag har gjort min läxa och anser nu att jag besitter tillräckligt med kunskap för att påbörja detta projekt. Det enda som står i vägen för mig är att jag måste ge mig ut på gatan för att jaga horse och jag är helt enkelt lite för feg för att ta kontakt med det klientelet som tillhandahåller jonk. Här har jag en liten mental resa kvar men räknar med att jag skall komma till skott inom snar framtid. Jag hoppas att få återkomma snart med en tripprapport och tar under tiden gärna debatten med er oliktänkande eller redan frälsta om huruvida man skall göra det här med sitt liv?
Sobril
Stesolid
Temesta
Iktorivil
Xanor
Lyrica
Zyprexa
Tiparol
Tramadol
Oxycontin
Extasy
Morfin (IV)
Metadon
Hydromorfon (Palladon IV)
Alkohol ensamt eller i kombination med "all of the above"
Jag har haft förmånen att ha en riktig guldkran som har försett mig med det jag önskat under flera års tid men som för ca 1 år sedan gick och dog (OD såklart - klantskalle
)I och med detta så har jag haft en mer eller mindre ofrivillig paus i drogandet i ett år nu och jag betraktar mig som ren. Det senaste jag använde mig av var palladon som jag sköt IV. Vilken lyx det var att ha tillgång till detta apoteksherion, aldrig nåt strul med kvalitet eller liknande. Alltid rätt styrka och mängd. Påslaget på palladon är svårt att beskriva men kan väl liknas mest vid det som heroin ger efter vad jag har läst mig till. Även om jag idag är fri från abstinens så har kärleken till hydromorfonet aldrig dött. Jag vill tillbaka till detta tillstånd av total fysisk såväl som psykisk eufori.
Nu har jag tröttnat på att ha detta tomrum i mitt liv, för ingenting kan någonsin bli så bra som tiden med palladon. Förutom möjligtvis ett förhållande med med herion då. I och med det tragiska frånfället av min kran så har tillgången på P upphört och jag har aldrig någonsin träffat på det ute på gatan.
Det finns med andra ord inte mycket kvar att välja på eftersom till och med metadon och morfin epidural meda är i princip verkningslöst på mig. Jag anser mig därför ha relativt hög opiattolerans och med det i beaktning har jag för avsikt att börja med 10-15mg. Synpunkter på den startdosen?
Jag har planerat att skjuta heroinet eftersom jag tycker att själva förfarandet med IV förstärker känslan av att ta drogen. Det kan väl liknas vid att de flesta som tatuerar sig tycker att smärtan hör till och vill inte vara utan den.
Jag har gjort min läxa och anser nu att jag besitter tillräckligt med kunskap för att påbörja detta projekt. Det enda som står i vägen för mig är att jag måste ge mig ut på gatan för att jaga horse och jag är helt enkelt lite för feg för att ta kontakt med det klientelet som tillhandahåller jonk. Här har jag en liten mental resa kvar men räknar med att jag skall komma till skott inom snar framtid. Jag hoppas att få återkomma snart med en tripprapport och tar under tiden gärna debatten med er oliktänkande eller redan frälsta om huruvida man skall göra det här med sitt liv?