2009-11-03, 15:22
Medlem
Förmodligen överväger hon det för att få deras röster iaf.

Det och så lite bidrag extra till att köpa vapen eller nåt för, där har vi en som kan sänka hela jävla landet om hon får bli stadsminister.
En inkvoterad kärring som är det hon är för att andra avstod eller dog helt enkelt och inte va nån som hest annan anledning.

En moské i vaje stad sades det och att ge våra kyrkor til dem för ombyggnad, jag är inte kristen men här ska ingen jävel komma och trampa på historiska byggnader från nåt jävla ocivilicerat ökenskitland.
Citera
2009-11-03, 15:46
Medlem
Därför röstar invandrade på S
http://www.timbro.se/bokhandel/pdf/9175666138.pdf
Citera
2009-11-03, 15:56
Medlem
Spelvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darkmore
asg. vilket lall...röstar inte vänster eller blått. men detta var det största lall jag varit med om. tror han på det själv behöver han hjälp.
och de som tror honom behöver lika mycket hjälp.
Jag håller med trollet, SD:are som tror på den smörjan behöver hjälp! Minst ECT med höjt volttal, gärna 10.000 V. sv.wikipedia.org/wiki/ECT
Citera
2009-11-03, 15:58
Medlem
Ari.Golds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av corall
Jag kommer från Kalmar. Där är Thor alf aktiv sverigedemokrat i kommunen. Han är en jävel på att granska. Men vad är det med er? Rösta varken på vänstern, sossarna, miljöpartiet eller sverigedemokraterna. Rösta på centerpartiet!
Hahaha! Dagens bästa.

Citat:
Ursprungligen postat av Flytande_argot
Givetvis är det Thoralf som antingen ljuger och förvränger medvetet eller så är han bara allmänt efterbliven i sitt skrivande. Bara en idiot skulle få för sig att en ledande svensk politker skulle kunna konvertera till islam utan det skulle uppmärksammas stort. Nu låter han ju bara som en vanlig foliehatts-mupp från konspirationsforumet.
Hon behöver ju inte offentliggjort det ännu, fast Pekgul råkade försäga sig?

Jag tror dock (tyvärr) att det bara var en felsägning. Skulle det vara sant så skulle jag nypa mig i armen och tror att jag drömmer.

Citat:
Ursprungligen postat av darkmore
asg. vilket lall...röstar inte vänster eller blått. men detta var det största lall jag varit med om. tror han på det själv behöver han hjälp.
och de som tror honom behöver lika mycket hjälp.
"Lall"? Vad betyder det?

Om han nu enbart citerar Pekgul och kanske hittat årets scoop, behöver han då "hjälp"?

Du borde bli en pressekretare:

- Vi har fått uppgifter om att ministern har en otrohetsaffär, stämmer det?
- Alltså, ditt jävla lall. Du behöver hjälp om du tror det!
Citera
2009-11-03, 16:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Flytande_argot
Givetvis är det Thoralf som antingen ljuger och förvränger medvetet eller så är han bara allmänt efterbliven i sitt skrivande. Bara en idiot skulle få för sig att en ledande svensk politker skulle kunna konvertera till islam utan det skulle uppmärksammas stort. Nu låter han ju bara som en vanlig foliehatts-mupp från konspirationsforumet.

Här var det inte den vassaste kniven i lådan inte Den uppenbara underliggande humorn går dig ju helt förbi
Citera
2009-11-03, 16:13
Medlem
Självkart kommer hon inte bli muslim, men hon daltar mycket med dem och det finns givetvis en anledning till detta, S har ett starkt fäste hos de här grupperna givetvis då S har sin bidragspolitik och anställningar i låtsasjobb i den offentliga sektorn som drar in noll till stadskassan.

Det är klart som fan att de vill ha det.
Citera
2009-11-03, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellstorm
Här var det inte den vassaste kniven i lådan inte Den uppenbara underliggande humorn går dig ju helt förbi
Du menar att Thoralf själv inte tror på det??

Thoralf Alfsson ?
svensk, islänning eller namnbytande iranier/syrian?
Han ser väldigt mörkhårig ut!
http://bloggportalen.aftonbladet.se/blogportalimages/avatars/originals/11103.png
Citera
2009-11-03, 16:25
Medlem
Nä, det är ju klart skrivet ironiskt, "Alah ska med" tex.

De är ju faktiskt så att hon har froterat sig en del med muslimer, för att givetvis göra sig popuär, sen vad de säger hemma vid köksbordet det vet vi ju att det inte alltid stämmer överens med vad de gör när dee tävlar i politisk korrekthet.
Då blir det lite moskéer och gayfestivaler mm.

"KOLLA PÅ MIG, JAG ÄR MEST TOLLERANT!"
Citera
2009-11-03, 16:32
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av corall
Jag kommer från Kalmar. Där är Thor alf aktiv sverigedemokrat i kommunen. Han är en jävel på att granska. Men vad är det med er? Rösta varken på vänstern, sossarna, miljöpartiet eller sverigedemokraterna. Rösta på centerpartiet!

London hm har det krympt där med eller ?
Citera
2009-11-03, 16:43
Medlem
Thoralf passar naturligvis på att göra en grej på detta. Troligtvis är hon INTE muslim men tillräckligt mycket är ju "sannolikt" så att han kan göra en blogganka som lever en halv dag...

Men det är intressant om det som står längre ner på bloggen att 70% procent muslimer är sossar och 90% om man ser hela rödgröna blocket.

Detta ses officellt som nåt positivt för sossarna, vi är med i "samtidens frågor", men partistrategerna kan nog hålla sig för skratt. Detta gör det ju svårare att återta andelar hos den välbeställda överklassen i storstäderna. Som man måste ha med sig om man vill regera...

Thoralf är ganska bra, känns äkta och lokalt engagerad därnere i Klamar. Bra att han INTE vad jag vet tillhör SDs innegäng. Hans blogg är inte med på hemsidans partibloggar.
Citera
2009-11-03, 16:58
Medlem
Ari.Golds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cyborg Baleout
...Thoralf är ganska bra, känns äkta och lokalt engagerad därnere i Klamar. Bra att han INTE vad jag vet tillhör SDs innegäng. Hans blogg är inte med på hemsidans partibloggar.

Ursäkta OT, men vad/vem är SD's innegäng?
Citera
2009-11-03, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ari.Gold
Ursäkta OT, men vad/vem är SD's innegäng?
Det måste enligt mitt förmenande vara de som finns på listan över bloggar på SDkurirens hemsida.

Vill minnas att Thoralf vid nåt tillfälle ondgjort sig över bristande stöd från partiledningen, kommer inte ihåg vilket det handlade om. Så han verkar ju "självständig" på nåt vis. Åldern talar ju för det, hellre 50+ än 27...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in