2009-11-03, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cyborg Baleout
Det måste enligt mitt förmenande vara de som finns på listan över bloggar på SDkurirens hemsida.

Vill minnas att Thoralf vid nåt tillfälle ondgjort sig över bristande stöd från partiledningen, kommer inte ihåg vilket det handlade om. Så han verkar ju "självständig" på nåt vis. Åldern talar ju för det, hellre 50+ än 27...
Han är ju i alla fall facebookvän med en del tunga gubbar i SD-ledningen.
http://www.facebook.com/profile.php?id=1557432629&ref=search&sid=120290792 5.3987006874..1#/friends/?id=1557432629
Citera
2009-11-03, 18:53
Medlem
E.Erikssons avatar
Visst verkar Mona Sahlin ha ett gott öga till muslimer och islam. Om hon har konverterat ännu är en öppen fråga men hennes känslor framgår av följande citat:

Citat:
Om två lika meriterade personer söker jobb på en arbetsplats med få invandrare ska den som heter Mohammed få jobbet.
Citat:
Jag tror att det är lite det som gör många svenskar så avundsjuka på invandrargrupper. Ni har en kultur, en identitet, en historia, någonting som binder ihop er. Och vad har vi? Vi har midsommarafton och sådana töntiga saker (tal till muslimskt ungdomsföbund)
Citat:
Jag hatar allt genuint typiskt svenskt
När man tänker efter så känns hos som en typisk konvertit...
Citera
2009-11-03, 18:58
Medlem
Spelvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VelvetFog
Han är ju i alla fall facebookvän med en del tunga gubbar i SD-ledningen.
http://www.facebook.com/profile.php?id=1557432629&ref=search&sid=120290792 5.3987006874..1#/friends/?id=1557432629
Sådana som använder sin FaceBook-sidan för utskick och accepterar ALLA som vänner, menar du?
Citera
2009-11-03, 18:59
Medlem
Spelvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.Eriksson
Visst verkar Mona Sahlin ha ett gott öga till muslimer och islam. Om hon har konverterat ännu är en öppen fråga men hennes känslor framgår av följande citat:

Det känns snarare som typiskt politiskt streber-beteende!
Citera
2009-11-03, 19:09
Medlem
jonas401s avatar
Mona muslim har alltid hatat sverige och svenskar
Citera
2009-11-03, 20:02
Medlem
tier4s avatar
Tror inte Mo0na är medveten om hur hon uppfattas av gemene man, tror hon har ganska svajjig självbild tillome, stackars lurade sosse-barn.
Citera
2009-11-03, 22:27
Medlem
Flytande_argots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cyborg Baleout
Thoralf passar naturligvis på att göra en grej på detta. Troligtvis är hon INTE muslim men tillräckligt mycket är ju "sannolikt" så att han kan göra en blogganka som lever en halv dag...

Thoralf är ganska bra, känns äkta och lokalt engagerad därnere i Klamar. Bra att han INTE vad jag vet tillhör SDs innegäng. Hans blogg är inte med på hemsidans partibloggar.

Nej, och Thoralf är förmodligen INTE rasist, nazist eller Sverigedemokrat.
Citera
2009-11-04, 08:35
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:

Det är ju otroligt vilket svenskhat mamma muslim besitter, trodde aldrig att jag skulle sakna Göran Persson.
Citera
2009-11-04, 10:05
Medlem
cenobs avatar
"Jag tror att det är lite det som gör många svenskar så avundsjuka på invandrargrupper. Ni har en kultur, en identitet, en historia, någonting som binder ihop er. Och vad har vi? Vi har midsommarafton och sådana töntiga saker (tal till muslimskt ungdomsföbund)"

va i helvete. vi svenskar har väll en duktig historia, på gott och ont.det finns en anledning till mid-sommar stång osv.

tyvär är et fult hålla svenska traditioner vid liv
Citera
2009-11-04, 11:27
Moderator
skunkensunes avatar
Citat:

Citat:
Jag hatar allt genuint typiskt svenskt

MS må vara dummare än en säck med ruttet hö, men hon har aldrig sagt ovan nämnda citat. Något som har tagits upp åtskilliga gånger här på forumet.

Uttalandet är Linda Skugge skyldigt till i en av sina Expressen-krönikor.

EDIT:

Citat:
Ursprungligen postat av cenob
"Jag tror att det är lite det som gör många svenskar så avundsjuka på invandrargrupper. Ni har en kultur, en identitet, en historia, någonting som binder ihop er. Och vad har vi? Vi har midsommarafton och sådana töntiga saker (tal till muslimskt ungdomsföbund)"

va i helvete. vi svenskar har väll en duktig historia, på gott och ont.det finns en anledning till mid-sommar stång osv.

tyvär är et fult hålla svenska traditioner vid liv

Precis. Som att kunna skriva korrekt svenska t.ex.
Citera
2009-11-16, 13:16
Medlem
hurvardetnus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tier4
Tror inte Mo0na är medveten om hur hon uppfattas av gemene man, tror hon har ganska svajjig självbild tillome, stackars lurade sosse-barn.

Sedan är Mona som sagt aldrig sen att kasta sten i glashus.

http://www.expressen.se/Nyheter/1.1780988/sahlin-det-ar-ohallbart

Det är väldigt märkligt att ingen i S ser detta att Mona får det väldigt svårt att kritisera någon när hon själv är ute i blåsväder titt som tätt, och Monas historia.
Citera
2009-11-16, 13:42
Medlem
F.Y.Is avatar
Mona Sahlin,

http://www.youtube.com/watch?v=YolWuQJX-rY&feature=fvst
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem