2009-09-18, 09:49
Medlem
Tokfaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikdenstore
Nu är hon ute och åker i spalterna igen!
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5814531.ab
Alliansens bästa valarbetare i all sin prydno!
Citera
2009-09-18, 10:00
Medlem
Betalar hon verkligen ALLT som rör henne som person på resan? Exkluderat då själva festen.

Anar att det är skattebetalarna som står för frakten av hennes livvakter.

Men å andra sidan... när hade Mona en riktig lön senast? Nu har hon ju bara sosselön och riksdagslön. inget från ett "riktigt" jobb. Så alla hennes pengar hon disponerar är ju våra skattepengar. haha.

Finns det någon som mer effektivt rövknullar (ursäkta det starka ordet!) oss andra i dagens samhälle?
mvh PP
Citera
2009-09-18, 10:27
Medlem
fredrikdenstores avatar
Tänk er den här jävla kärringen som statsminister!! Fan, hon skulle ruinera varenda skattebetalare!
Citera
2009-09-18, 11:03
Medlem
fennomaniuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikdenstore
Tänk er den här jävla kärringen som statsminister!! Fan, hon skulle ruinera varenda skattebetalare!

Inte bara det, vi skulle bli utskämda i världen för en sådan obildad och icke presentabel statsminister.Rännstenssnacket klarar vi oss utan. Svenska folket måste vara klokare än så och se till att vi får en representativ person på denna post.
Wallström eller Bodström passar bättre om det ska bytas regering.
Citera
2009-09-18, 11:10
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fennomanius

Inte bara det, vi skulle bli utskämda i världen för en sådan obildad och icke presentabel statsminister.Rännstenssnacket klarar vi oss utan. Svenska folket måste vara klokare än så och se till att vi får en representativ person på denna post.
Wallström eller Bodström passar bättre om det ska bytas regering.
Men det skall inte bytas någon regering!
Citera
2009-09-18, 12:08
Medlem
densistasovjets avatar
Det är ju värre än så. I bästa Stalinstil har hon ju rensat ut alla som kan tänkas vara hennes rivaler och ha något i huvudet och omges sig numera bara med folk som är lika blåsta som henne. Hon är ju en intellektuell dvärg och om hon blir statsminister, bli ett stående skämt inom EU och andra frotteringspunkter för politikeradeln. Låt henne vara kvar på posten ett år till plus 1 månad. Alliansens bästav valarbetare.
Citera
2009-11-03, 13:39
Medlem
Impertinents avatar
Har Mona Sahlin konverterat till islam?

Under ett seminarium om varför 70% av muslimerna i Sverige röstar på socialdemokraterna gör Nalin Pekgul två anmärkningsvärda uttalanden om Mona Sahlin:

Citat:
Någon som Mona Sahlin till exempel som man kommer kryssa mer för i Tensta för att man tror att hon är garanten för andras rätt att vara här i landet än kanske många andra muslimer som man aldrig skulle kryssa.

Lite senare säger hon:

Citat:
Jag är jätteglad för att hon (Mona Sahlin) toppar listan för att jag tror att henne kan jag sälja hur mycket som helst i Tensta men jag kanske inte skulle sälja någon annan muslim på samma sätt

Nalin Pekgul betecknar därmed Mona Sahlin som muslim hela två gånger. Innebär detta att Mona Sahlin har konverterat till islam?

http://thoralfalfsson.webblogg.se/2009/november/har-mona-sahlin-konverterat-till-islam.html
Citera
2009-11-03, 13:41
Medlem
Hr.Johanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Impertinent
Under ett seminarium om varför 70% av muslimerna i Sverige röstar på socialdemokraterna gör Nalin Pekgul två anmärkningsvärda uttalanden om Mona Sahlin:

Lite senare säger hon:

Nalin Pekgul betecknar därmed Mona Sahlin som muslim hela två gånger. Innebär detta att Mona Sahlin har konverterat till islam?

http://thoralfalfsson.webblogg.se/2009/november/har-mona-sahlin-konverterat-till-islam.html

Fråga Thoralf.
Citera
2009-11-03, 14:04
Bannlyst
Jag kommer från Kalmar. Där är Thor alf aktiv sverigedemokrat i kommunen. Han är en jävel på att granska. Men vad är det med er? Rösta varken på vänstern, sossarna, miljöpartiet eller sverigedemokraterna. Rösta på centerpartiet!
Citera
2009-11-03, 14:23
Medlem
Flytande_argots avatar
Givetvis är det Thoralf som antingen ljuger och förvränger medvetet eller så är han bara allmänt efterbliven i sitt skrivande. Bara en idiot skulle få för sig att en ledande svensk politker skulle kunna konvertera till islam utan det skulle uppmärksammas stort. Nu låter han ju bara som en vanlig foliehatts-mupp från konspirationsforumet.
Citera
2009-11-03, 14:30
Medlem
Impertinents avatar
Nu råkar Thoralf vara en av Sveriges vassaste pennor. Han är betydligt noggrannare i sin faktakontroll än de flesta yrkesjournalister inom gammelmedia. Jag har ännu aldrig sett honom bli tagen med byxorna nere. Det skulle förvåna mig till ytterlighet om han ljugit ihop detta.
Citera
2009-11-03, 15:12
Medlem
asg. vilket lall...röstar inte vänster eller blått. men detta var det största lall jag varit med om. tror han på det själv behöver han hjälp.
och de som tror honom behöver lika mycket hjälp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in