Citat:
Ursprungligen postat av
Yggdrasil12
En merca på 3skift skulle verkligen löna sig.
Förmiddag 6:00-14:00
eftermiddag 14:00-22:00
Natt 22:00-6:00
Hittar ni bra förare o såna som orkar köra så kostar en taxibil inte mkt i längden . Apropå det
Då spelar inte inkört belopp någe
Fyfan, tycker de är illa nog med 2 förare på en bil, kollegor som alltid "är påväg till Arlanda" samma timme som man ska ha bilen.. o de blir nog inga roliga kassor för förarna som måste hålla på lämna bilen i den trafik vi har.
Är 1 sen så drabbar de alla
Btw, Varför får man alltid sin sista körning helt åt fel håll? -_-