Citat:
Ursprungligen postat av
Kobold
Varför inte gå ut och skaffa lite bevis... kanske några hemliga dokument eller ett litet prov av dessa förmenta kemikalier för analys.
Finns 100-tals dokument och forskningsrapporter kring detta satanistiska chemtrailande !!!
Tack vare ditt inlägg här så har jag nu gjort en
unik sammanställning med länkar till alla dessa dokument, forskningsrapporter och labbtester kring chemtrailandet, bland
länktipsen här på konspirationer:
(FB) Länktips Konspirationer
Kan bjuda dig som försmak på en av mina absoluta favoritlänkar (finns med bland länktipsen), en veritabel portal till allt som har att göra med detta hemliga NATO-projekt kring chemtrailandet:
http://www.chemtrailplanet.com/Chemtrail_Research.htm
Där hittar du massor av dokument, forskningsrapporter, analyser av chemtrail-kemikalierna etc, etc...
Besökte Stockholm i tisdags, och maken till chemtrailande har jag knappast sett till tidigare. Har nog aldrig tidigare sett en så våldtagen himmel (det var feta persistent linjer och streck kors och tvärs över hela himlen), det var fruktansvärt att se...
Flygen till och från
Arlanda och
Bromma kan ju
inte komma på fråga, om man tror på kondens-teorin, eftersom det ju krävs närmare 10 000 meters höjd för att kondens ens ska kunna bildas enligt kondensteoretikerna...
Yrkesförnekaren
Madtop med anhang kommer givetvis i vanlig ordning förneka allt och påstå att kommersiellt flyg besprutar oss med persistent chemtrails, vilket givetvis är en lögn (frågan om NATO:s omärkta chemtrailplan, syns aldrig på flightradar24.com), men han är ju inte känd som nån sanningssägare precis... Sen så likställer dessa samvetslösa lögnare chemtrails med vanliga moln, utan att vilja begripa att det aldrig nånsin kommer regn från dessa chemtrails...
Ni som bor i Stockholm, hur ofta brukar det chemtrailas där?
Känner ni er uppgivna?