2017-11-04, 19:29
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zambo
Jag har inte frågat dig någonting!

Vi vet alla att moln finns. Därmed vet vi att det finns rätt förutsättningar för att skapa moln - och detta oavsett om molnen skapas som k-strimmor eller inte.

Så min fråga är fullt berättigad, varför undrar du vid vilka förutsättningar moln kan skapas? Ifrågasätter du förekomsten av moln?
Citera
2017-11-04, 19:35
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nezzom
Obs detta är ej vanliga passagerarplan,de brukar ej samflyga 7-10st inom ngn minut häröver..
Detta är speciella natoplan utrustade för ändamålet.
https://peterkrabbe.wordpress.com/?s=chemtrails&submit=S%C3%B6k
En intressant bloggare som diskuterar och belyser fenomenet...

Så sant!

Visste du förresten att Annie Lööf anser tiden INTE vara MOGEN för att stoppa Chemtrails, detta grova miljöbrott...

Då kan man ju fråga sig NÄR tiden skulle vara inne att sätta stopp för detta vansinne, jordens stora ödesfråga...
Citera
2017-11-04, 19:35
Medlem
RostigHinks avatar
Citat:
Jag ställde frågan till den "rostiga hinken"! Om du inte har svaret kan du väl åtminstone avhålla dig från att bjäbba och gläfsa i tråden med din ovidkommande rappakalja!

"Hinken"! Skall du ha madtop som vakthund eller vill du svara själv?
Madtops svar duger gott. Detta är ett forum och inte en tvåvägskommunikation.
Citera
2017-11-04, 19:49
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
Så sant!
:

Vad är sant? Att det bara är samflygande natoplan som skapar chemtrails?
Eller att det var mulet över norrland idag?
Citera
2017-11-04, 20:16
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Som jag sagt tidigare så samflyger ej passagerarplan. Inom loppet av ca en minut så kom 7 plan.

och när det hände så förvandlades din telefon genast till en pumpa varpå du inte kunde vare sig fotografera eller filma den händelsen. Fast sen när alla plan hade passerat, så förvandlades din telefon tillbaks igen, right?
Citera
2017-11-04, 20:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RostigHink
Madtops svar duger gott. Detta är ett forum och inte en tvåvägskommunikation.

madtops ickesvar menar du? Du tyckte frågan var för svår och fegar dig ynkligt ur således och låter vakthunden madtop agera och gläfsa.

Citat:
Bravo!

Rätt temperatur och hög relativ fuktighet alltså, fint nu har vi ju kommit en bit på väg minsann.

Återstår bara att du svarar på frågan också.

Alltså VILKA? ... VILKEN "rätt" temperatur behöver det vara och ... VILKEN relativ fuktighet krävs?
Citera
2017-11-04, 21:33
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ontopic,detta fenomen ses över natoländer,

Kan vi från detta dra slutsatsen att strimmor över icke natoländet är k-strimmor?

Citat:
Offtopic "madtop"är en betald desinformatör,som jobbar som en terrier för att tysta debatten och utmåla oss andra som dårar.....

usch, nu känner jag att dina argument börjar bli tunga. Inte nog med att molnen är nwo-illuminati-strimmor, nu har du dessutom kommit fram till att de som inte håller med dig är nwo-illuminati-spioner. Du går verkligen från klarhet till klarhet. Klockren argumentation.
Citera
2017-11-04, 21:59
Medlem
madtops avatar
Citat:
I denna video visar på ett pågående fenomen som måste stoppas.

https://youtu.be/mLHlFxXZejU

Videon visar en A380 från flygbolaget Emirates. Ett vanligt passagerarplan som går en reguljär rutt från Dubai till Nordamerika.

Varför vill du stoppa Emirates från att flyga passagerare till USA? Och vad har planet med chemtrails att göra?
Citera
2017-11-05, 01:38
Medlem
Jonas1968s avatar
Citat:
Så sant!

Visste du förresten att Annie Lööf anser tiden INTE vara MOGEN för att stoppa Chemtrails, detta grova miljöbrott...

Då kan man ju fråga sig NÄR tiden skulle vara inne att sätta stopp för detta vansinne, jordens stora ödesfråga...
Tiden är inne den dagen som chemtrails börjar existera i verkligheten. Helt rätt av Annie Lööf att inte satsa resurser på att stoppa något som inte existerar. Dom resurserna kan användas för att stoppa verkliga miljöbrott i stället.
Citera
2017-11-05, 04:03
Medlem
I-van-Toers avatar
Det är mindre chemtrails nu än för ett par år sedan. Jag var mycket noga med att jämföra den här sommaren som gått med de två senaste. Vid bra väder (helt molnfritt och högtryck) så har utsläppen minskat. Vi pratar alltså 2015, 2016, och 2017 ovanför mitt huvud och min balkong. Detta samtidigt som folk flyger mer och mer varje år. Jag bor i en Stockholmsförort som har en TUNG landingskorridor ovanför mitt huvud. Samt, tung transatlantisk korridor sicksackandes några tusen meter ovanför. Vissa dagar är det 3-4 parallella korridorer som släpper ut men de är färre än för 1-2 år sedan? Varför, ingen aning. Men det är min observation. Det är ganska mycket mindre. Jag har bilder och klipp på det mesta.
Citera
2017-11-05, 09:12
Medlem
RostigHinks avatar
Citat:
madtops ickesvar menar du? Du tyckte frågan var för svår och fegar dig ynkligt ur således och låter vakthunden madtop agera och gläfsa.
Tramsbytta.

Det är daggpunkten som är avgörande för hur länge contrails hänger kvar. Gissa vilka parametrar som styr daggpunkten.

Frågan var uppenbarligen för svår för dig själv.

Man har ägnat sig åt försök med geoengineering tidigare för att försöka styra nederbörd. Mig veterligen har man upphört med detta numera. Denna tråden handlar dock inte om detta utan det vilda påståendet att vanliga passagerarplan medvetet sprider substanser för att kontrollera mänskligheten. Det är rent och skärt trams och den som påstår att det förekommewr får nog lov att bevisa sina påståenden. Själv har jag aldrig sett några bevis men väl gott om youtubeklipp från illitterata typer som hävdar att det visst förekommer. Ett sådant klipp presenterades av nezzom ovan.
Citera
2017-11-05, 12:45
Medlem
Kobolds avatar
Citat:
Så sant!

När? När och om chemtrails blir verkliga, givetvis. Man kan inte stoppa något som inte existerar.

Man kan ju fråga sig vem som skulle medverka i detta "chemtrailsvansinne". Skulle du sätta dig i ett plan, medvetet förgifta din egen livsmiljö och sedan hålla käften om det? Hur mycket pengar skulle det krävas för att du skulle gå med på det? Skulle du gå med på att för evigt hålla tyst om chemtrails om någon erbjöd dig en månatlig betalning för det och hur mycket skulle krävas?

Om du verkligen trodde på ditt eget chemtrailstrams så borde du rimligen göra något mer konkret åt saken än att tramsa om det på Flashback. Varför inte gå ut och skaffa lite bevis istället för att glo på Youtube hela dagarna? Kanske några hemliga dokument eller ett litet prov av dessa förmenta kemikalier för analys.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in