2015-10-01, 17:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JustBecause
Ok, är du säker på att din källa i själva verket inte en röst i ditt egna huvud?
Just wondering...

Du har givetvis full rätt att tro vad du vill, men att säga att "du vet sanningen, men får inte dela med dig för bl a "illuminati", ja varför i helvete diskuterar du alls då?
Varför tror du att jag hör röster i huvet för? Jag kan inte dela med mig allting, då kommer illuminati att döda mig. Illuminati ser mig inte som ett hot än eftersom det är ingen som tror på mig ändå det jag skriver, om folk börjar tro på mig och lyssnar på mig, är jag enormt hot mot illuminati
Citera
2015-10-01, 18:52
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bumpo
Jag tar olika prover beroende vad jag testar, ..., eftersom det är sekretessbellagt
Citat:
Okulär inspektion funkar alltid för mig.
Citat:
och jag vet med 100% att det inte var kondensationsstrimmor, det var chemtrails jag såg.

Citat:
Och nej jag ljuger inte en massa, jag står för vad jag säger, och det är enbart fakta o sanning i det.

Ovan är tydliga exempel på att du allt som oftast ljuger.
Du tar inga prover, du gör inga tester och de obefintliga proverna är inte sekretessbelagda.
Du kan omöjligt avgöra vad ett moln innehåller med en okulär besiktning.
Och du kan självklart inte säkerställa att en strimma du ser är ett chemtrail.
Och självklart ljuger du väldigt mycket när du säger att det enbart är fakta.

4 stycken väldigt tydliga lögner bara de senaste dagarna. Vilket betyder att du är en lögnhals.
Citera
2015-10-04, 16:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Ovan är tydliga exempel på att du allt som oftast ljuger.
Du tar inga prover, du gör inga tester och de obefintliga proverna är inte sekretessbelagda.
Du kan omöjligt avgöra vad ett moln innehåller med en okulär besiktning.
Och du kan självklart inte säkerställa att en strimma du ser är ett chemtrail.
Och självklart ljuger du väldigt mycket när du säger att det enbart är fakta.

4 stycken väldigt tydliga lögner bara de senaste dagarna. Vilket betyder att du är en lögnhals.
Men hur fan orkar du med detta, lägg ner för fasiken. Varför misstror du mig, kan du inte bara lita på mig att jag är väldigt insatt i ämnet.

Vad spelar det för roll om jag tar prover o tester om ämnet.

Jag vet att du också vet att det finns chemtrials, chemtrails är giftigt, vi dör i förtid av det. Jag rekomenderar att du skyddar dig. MEn det du borde göra eftersom du verkar ganska insatt är att förmedla andra människor om detta, vi måste rädda liv det är viktigt.
Citera
2015-10-04, 16:17
Medlem
Lothbroks avatar
Citat:
chemtrails är giftigt, vi dör i förtid av det.
Om vi låtsas att chemtrails existerar så borde vi rent logiskt sätt andas in dessa underbara chemtrails, borde vara något bra eftersom människans livslängd ständigt ökar hela tiden. Finns inget som tyder på att chemtrails skulle vara giftigt o ta död på människor.
Citera
2015-10-04, 16:36
Medlem
Citat:
Men hur fan orkar du med detta, lägg ner för fasiken. Varför misstror du mig, kan du inte bara lita på mig att jag är väldigt insatt i ämnet.

Vad spelar det för roll om jag tar prover o tester om ämnet.

Jag vet att du också vet att det finns chemtrials, chemtrails är giftigt, vi dör i förtid av det. Jag rekomenderar att du skyddar dig. MEn det du borde göra eftersom du verkar ganska insatt är att förmedla andra människor om detta, vi måste rädda liv det är viktigt.

Vi litar inte på dig av många anledningar, men några stycken:
Det du påstår är inte uppbackat av någonting. Du har ingen statistik, inga fakta, inga data att peka på.

Dina resonemang är osammanhängande och du säger ofta emot dig själv (vilket visats flera gånger).

Slutligen, för att det här att "bara lita på" någon inte är en vidare bra praxis när man försöker ha vetenskapliga diskussioner. Du får tro precis vad du vill, men om du förväntar dig att jag ska tro samma sak får du vara beredd att motivera det. Framförallt när vad du påstår grovt bryter mot alla mina egna observationer och erfarenheter.
Citera
2015-10-04, 16:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hefaiston
Vi litar inte på dig av många anledningar, men några stycken:
Det du påstår är inte uppbackat av någonting. Du har ingen statistik, inga fakta, inga data att peka på.

Dina resonemang är osammanhängande och du säger ofta emot dig själv (vilket visats flera gånger).

Slutligen, för att det här att "bara lita på" någon inte är en vidare bra praxis när man försöker ha vetenskapliga diskussioner. Du får tro precis vad du vill, men om du förväntar dig att jag ska tro samma sak får du vara beredd att motivera det. Framförallt när vad du påstår grovt bryter mot alla mina egna observationer och erfarenheter.
Jag anser att man inte behöver statistik eller data osv för att bevisa saker, det är ju helt upp till var och en att tro det eller inte. Jag tror inte på vetenskapen därför använder jag aldrig det, tycker det är bullshit.
Citera
2015-10-04, 16:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lothbrok
Om vi låtsas att chemtrails existerar så borde vi rent logiskt sätt andas in dessa underbara chemtrails, borde vara något bra eftersom människans livslängd ständigt ökar hela tiden. Finns inget som tyder på att chemtrails skulle vara giftigt o ta död på människor.
Spelar ingen roll om människans livslängd ökar, det gynnar bara läkemedelsbolagen som kan sälja sin medicin till utsatta offer. Det går hand i hand dessa saker, det är illuminati som styr detta.
Citera
2015-10-04, 17:12
Medlem
madtops avatar
Citat:

Vi misstror dig därför att
  • du är inte insatt i ämnet
  • du konstant ljuger och är inkonsekvent
  • du backar aldrig upp dina påståenden med fakta
  • de flesta av dina påståenden bevisligen är felaktiga
  • din tyngsta argumentation är "Allt jag skriver är SANT och FAKTA."
  • du är allmänt korkad, lättlurad och okritisk.

Citat:
Jag vet att du också vet att det finns chemtrials,
Självklart tror jag inte på "chemtrails", det är bara väldigt lättlurade som tror på något så dumt.

Låt oss nu höja diskussionen lite.
Citat:
Idag såg jag massa chemtrails,
Hur vet du att det inte var vatten du såg? Hur ser du skillnad på ett moln som består av vatten och ett moln som består av något annat?
Citera
2015-10-04, 17:18
Medlem
madtops avatar
Citat:
Jag tar olika prover beroende vad jag testar, det hör inte riktigt hit tycker jag, eftersom det är sekretessbellagt sålänge jag inte står åtalad att bevisa mina framkomster. Det är min kompanjon som har sagt detta så jag kan inte rå för det, ävne om jag till viss del skulle vilja dela med mig mina prover.

Citat:
Jag anser att man inte behöver statistik eller data osv för att bevisa saker, det är ju helt upp till var och en att tro det eller inte. Jag tror inte på vetenskapen därför använder jag aldrig det, tycker det är bullshit.

Först förklarar du att du minsann tar prover och testar.
Därefter hävdar du att man inte behöver statistik och data samt att du inte tror på vetenskapen.

Och du undrar varför alla anser att du är en lögnhals och idiot...
Citera
2015-10-04, 17:24
Medlem
Citat:

Ändå så bygger i princip hela mänsklighetens framgångar på just vetenskap i någon form, och när vi blev mer medvetna så formade vi den vetenskapliga metoden som verkligen satt fart på människans framgångar och utveckling.

Bara en sådan sak att du skulle inte ha kunnat sitt och skriva dina korkade inlägg om inte vetenskapen sett till att du haft en dator med all den teknik som är i den, samt överföring av signaler trådlöst eller i fiber, ja det är en helvetes massa vetenskap som fått fram en massa saker som DU använder och är absolut beroende av i din vardag. Så klappa igen om att du inte använder vetenskap och att vetenskap skulle vara bullshit....

Och vetenskapen har visat hur moln formas och hur de kan breda ut sig, och med vetenskap kan man lekandes lätt slå hål på dina och andras korkade påståenden om chemtrails.
Citera
2015-10-04, 17:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Vi misstror dig därför att
  • du är inte insatt i ämnet
  • du konstant ljuger och är inkonsekvent
  • du backar aldrig upp dina påståenden med fakta
  • de flesta av dina påståenden bevisligen är felaktiga
  • din tyngsta argumentation är "Allt jag skriver är SANT och FAKTA."
  • du är allmänt korkad, lättlurad och okritisk.

Självklart tror jag inte på "chemtrails", det är bara väldigt lättlurade som tror på något så dumt.

Låt oss nu höja diskussionen lite.

Hur vet du att det inte var vatten du såg? Hur ser du skillnad på ett moln som består av vatten och ett moln som består av något annat?
Det var inte vatten jag såg eftersom efter jag såg chemtrailesen så mådde jag ganska dåligt jag började hosta lite. Jag vet att det var chemtrails jag såg, strimmorna är ofta lite tjockare på chemtrails.

Jag kan inte backa upp saker när det är så hemligt, det är svårt för mig att bevisa när illuminati har faktiskt gjort ett bra jobb att det ska vara svårt att bevisa att det faktiskt är chemtrails vi snackar om. Jag har mina säkra källor att gå ut efter dom ljuger aldrig för mig, dom är insatta i allt illuminati håller på med, och jag litar på dom till 100%
Citera
2015-10-04, 17:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
Ändå så bygger i princip hela mänsklighetens framgångar på just vetenskap i någon form, och när vi blev mer medvetna så formade vi den vetenskapliga metoden som verkligen satt fart på människans framgångar och utveckling.

Bara en sådan sak att du skulle inte ha kunnat sitt och skriva dina korkade inlägg om inte vetenskapen sett till att du haft en dator med all den teknik som är i den, samt överföring av signaler trådlöst eller i fiber, ja det är en helvetes massa vetenskap som fått fram en massa saker som DU använder och är absolut beroende av i din vardag. Så klappa igen om att du inte använder vetenskap och att vetenskap skulle vara bullshit....

Och vetenskapen har visat hur moln formas och hur de kan breda ut sig, och med vetenskap kan man lekandes lätt slå hål på dina och andras korkade påståenden om chemtrails.
Det är allätlig vetenskap, sånt är sunt förnuft helt enkelt. Det är andra vetenskap jag inte tror på tex astronomiska vetenskap är fullt av skit, sen tror jag att vetenskapen är olika i olika platser det är inte samma vetenskap överallt. Tex i hollow earth är det helt annan vetenskap. Jag tror inte heller att ljusets hastighet är snabbaste, det finns mycket snabbare men som vi inte vet om än. Chemtrails har inget med vetenskap att göra, det är mätningarna som är s.k vetenskap och den är rent utsagt skit helt enkelt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in