Citat:
Ursprungligen postat av sten.b
Jag orkar inte argumentera med människor som inte har ögon att se med.
Vilket översatt till svenska blir "Jag har inget att backa upp mitt initiala påstående med och vill inte erkänna det".
I min värld är inte öppna ögon synonymt med "hjärna stängd för logik", därför söker jag logiska förklaringar på fenomen. Du har just påstått att fuktig luft beter sig annorlunda än annan fuktig luft, då är det logiskt att fråga varför. Att göra som du och bara svara med snömos är bara logiskt om man vill försöka blanda bort korten, därav min slutsats ovan.
Citat:
En liten utmaning är att; visa mig ett enda foto tagit av himlen innan 90-talet som visar de beständiga spår som vi som kan se idag (det måste finnas100.000-tals.
Nu är ju det roliga att jag är hur öppen som helst, bara du faktiskt visar på lite källhänvisningar till det du påstår (vilket ju ALDRIG är fallet, åtminstonde inga som håller för närmare granskning). Så fort som jag ställer en följdfråga om vad du raljerar om så kryper du ner i skyttegraven, vägrar ge ett rakt svar och anklagar mig för att ha dolda agendor i tråden. Jag menar, wtf? Vad är det för beteende?
Citat:
För dom som seriöst vill veta vad som händer ovanför oss rekomenderar jag Aerosol Crimes 1st Edition:
http://video.google.com/videoplay?docid=-2815320198655156407&q=chemtrails&total=2704&start= 0&num=10&so=0&type=search&plindex=1
Där finns även en grundkurs i hur moln bildas
Har DE riktiga källhänvisningar då? Eller är länken full av fria fantasier på samma sätt som dina länkar brukar vara beskaffade? Det vore bra att veta innan man slänger bort en bit av ens liv...