2014-04-07, 03:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rayjoh
Varför inte? Det är olika väder på 0 meters höjd, 9000 meters höjd och på 10000 meters höjd. Har du aldrig åkt bil i ett landskap där det kan vara dimma i dalgångarna och klar luft några meter upp på backen? Alternativt att du kör där det är klar sikt och hamnar i moln när du kör upp på en höjd.
Jo, tusentalsgånger.... MEN VAD HAR DETTA MED CHEMTRAILS ATT GÖRA????!!!
Om du inte fattat att det är verklighet så är du ju korkad.
BRYR DU DIG ENS OM länkarna och all ÖVERVÄLDIGANDE BEVIS I DENNA TRÅDEN?!?!

Man blir ju lagom sugen på att skriva samma sak om och om igen, endast för att lata, rädda idioter som inte vågar se sanningen i ögat, vimmlar omkring i skuggans mörker.

Chemtrails är faktum, fattar inte hur Sveriges befolkning kan va så efter... eller är det bara du Rayjoh?
DISINFO-SNUBBE.
Antingen är du ett betalt IT-troll eller har du inte alla pinnar i stegen.
Tjoff
Citera
2014-04-07, 04:44
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coovex
Jo, tusentalsgånger.... MEN VAD HAR DETTA MED CHEMTRAILS ATT GÖRA????!!!
Om du inte fattat att det är verklighet så är du ju korkad.
BRYR DU DIG ENS OM länkarna och all ÖVERVÄLDIGANDE BEVIS I DENNA TRÅDEN?!?!

Man blir ju lagom sugen på att skriva samma sak om och om igen, endast för att lata, rädda idioter som inte vågar se sanningen i ögat, vimmlar omkring i skuggans mörker.

Chemtrails är faktum, fattar inte hur Sveriges befolkning kan va så efter... eller är det bara du Rayjoh?
DISINFO-SNUBBE.
Antingen är du ett betalt IT-troll eller har du inte alla pinnar i stegen.
Tjoff
Oj så troende du verkar vara då, börjar använda versaler för att övertyga andra att tro på en konspiration...

Du frågade ju hur det kunde komma sig att k-strimmorna kunde skilja sig så mycket åt.
Du fick svar på det men vägrar ta till dig det?

Det kan skilja ganska mycket både horisontellt och vertikalt vad gäller temperatur, fuktighet och vind. Vissa strimmor försvinner snabbt, och andra blir kvar och utvecklas till cirrusmoln, allt beror på rådande omständigheter just då och på just den platsen där vattenångans släpps ut.
Citera
2014-04-07, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Felicidade
Knappast lille vän, men nu är det flygplan.
När inträffade den revolutionerande förändingen att det som var slöjmoln då slutade att vara slöjmoln? Med tidpunkt och källa på denna meteorologiska förändring kan diskussionen avslutas. Utan tidpunkt och källa vet alla att det är samma orsaker som för 100 år sen.

Citat:
Ursprungligen postat av Henrik.Dorsin
Nekar ni att det sprayas i övriga delar av världen eller är det bara Sverige ni nekar?
Nekar du till att det kan vara olika väder på olika ställen i övriga delar av världen eller är det bara Sverige du nekar?
Citera
2014-04-07, 09:12
Medlem
Citat:
Varför ska jag behöva skriva om samma frågor igen som i #3292 eftersom en del inte verkar kunna läsa?
Citera
2014-04-07, 09:22
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TEO
Ja hu, det här med chemtrails eller är det kondesstrimmor(?) är jobbigt. Här i NV skåne har vi gott om dom. Särskillt på fredagskvällar och söndagskvällar. Man skall också tänka på att brevid flyplatsen i Ängelholm så ligger en nedlagd (?) militärbas (F10) Är den verkligen nedlagd kan man undra?
Vad sägs om att du åker dit och tittar så slipper du sitta och sprida ogrundade rykten? Tag med en kamera också..
Citera
2014-04-07, 23:24
Medlem
Det enda denna tråden bevisar är HUR, rent ut sagt, korkade NI som förnekar detta är.
Ni snackar om chemtrails som att de vore k-strimmor.

OM DU inte tror på chemtrails beror det på att du inte läst tillräckligt mycket om fenomenet, att du inte har koll på olika värden i luften, växter o.s.v.
Du måste dessutom vara helt inkompetent gällande google, YT och sökmotorn. Jag har själv hittat MINST 10 olika bevis som är UNDEBUNKABLE.
Jag har länkat detta i tråden redan, om ni envisa inte vill titta så visst, sov vidare.

Men min uppfattning går inte att ändra på. Jag har sett hållbart bevismaterial, Läst otaliga rapporter, sett äkta mätningar samt whistleblowers på hög nivå.
Att ni fortsätter förneka är lika korkat som att tro på 911.
Om ni inte är betalda disinfo-agenter så är ni bara lata eller kokko!
Ta tag i den där kragen nu va!?
Citera
2014-04-08, 07:34
Medlem
Alla påståenden om chemtrail går tillbaka till att k-strimmor kan inte vara långa. Att allt annat måste vara chemtrail. Tyvärr kan jag inte tro på det eftersom jag ser många moln utan att ett enda plan passerat på hela dagen. K-strimmor och moln har samma atmosfäriska egenskaper eftersom båda bildas från vattenånga.

Du behöver lämna dator-stolen och lägga dig på gräsmattan en hel dag för att beundra den fascinerande naturen.

Citat:
Du måste dessutom vara helt inkompetent gällande google, YT och sökmotorn.
Jag var med på den tiden när Usenet var det stora diskussionsforumet och sökmotorn Altavista var störst. Det är kanske därför jag inte förstår mig på nymodigheter som YT.
Citera
2014-04-08, 12:33
Medlem
Citat:
Alla påståenden om chemtrail går tillbaka till att k-strimmor kan inte vara långa. Att allt annat måste vara chemtrail. Tyvärr kan jag inte tro på det eftersom jag ser många moln utan att ett enda plan passerat på hela dagen. K-strimmor och moln har samma atmosfäriska egenskaper eftersom båda bildas från vattenånga.

Du behöver lämna dator-stolen och lägga dig på gräsmattan en hel dag för att beundra den fascinerande naturen.

Jag var med på den tiden när Usenet var det stora diskussionsforumet och sökmotorn Altavista var störst. Det är kanske därför jag inte förstår mig på nymodigheter som YT.

och det var inte jag? av.com was the shit.
Fortfarande korrupt styre... Fortfarande massa knepigt som du nite förstår dig på ännu...
Time will tell
Citera
2014-04-08, 13:15
Medlem
Citat:
Time will tell
Det är snart 20 år sedan den första rapporten om "chemtrails". Och ännu har ingen flugit upp och tagit prover från spåren, endast markprover som kontaminerats av biltrafik och industrier. Det enda de troende använder är ögats fenomenala förmåga att se skillnad på vita spår och vita spår. Ska det dröja 20 år till innan någon orkar kliva upp från soffan och göra vetenskapliga tester?
Citera
2014-04-08, 14:36
Medlem
Citat:
Det är snart 20 år sedan den första rapporten om "chemtrails". Och ännu har ingen flugit upp och tagit prover från spåren, endast markprover som kontaminerats av biltrafik och industrier. Det enda de troende använder är ögats fenomenala förmåga att se skillnad på vita spår och vita spår. Ska det dröja 20 år till innan någon orkar kliva upp från soffan och göra vetenskapliga tester?

Är inte "vetenskapen" köpt av världsregeringen??
Citera
2014-04-08, 14:44
Medlem
Citat:
Det enda denna tråden bevisar är HUR, rent ut sagt, korkade NI som förnekar detta är.
Oj, har du läst hela tråden? Och ännu inte lärt dig att strimmorna består av den kemiska föreningen diväteoxid som orsakar tusentals dödsfall varje år? Skaffa dig fakta genom att skapa dem istället för att titta på dem.
Citera
2014-04-09, 18:57
Medlem
Förlåt om jag kommer in som totalt oinsatt här nu, men jag undrar om det finns någon objektiv granskning eller sammanfattning av det här i något inlägg här eller någon annanstans.
Efter en snabb googling så verkar det som de flesta konspirationsteorier (även om det såklart finns mycket man kan ifrågasätta från auktoriteter), dvs de flesta siter med information om detta är bland de mest konspiratoriska out there, Alex Jones etc.
De flesta mer objektiva, men ändå riktigt grävande (t.ex. Truthloader) kanaler verkar inte ta upp detta, eller har jag fel??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in