2013-03-30, 14:48
Medlem
LaurentiusLucidors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swedishwalrus
Jo det vill jag läsa. Var står det.

Aha,nu fattade jag.Sorry!

http://www.infowars.com/brandon-raub-persecuted-for-telling-the-truth-about-the-federal-reserve/

http://morallowground.com/2012/08/19/former-marine-brandon-raub-detained-by-fbi-over-911-facebook-posts/
Citera
2013-03-30, 14:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Jasså, gjorde jag det. Var då?

Om jag nu skrev som du påstår, på vilket sätt menar du att jag då blandar in barn?

Om polisen skriver en artikel om att någon misshandlat en oskyldig hamster, menar du då att dom blandar in djur? Skärp till dig i din argumentation!

Här skrev du det.
Citat:
Kan det vara så att de som inte kan ta hand om sig själva och sina barn också är de som i övrigt har rejält tokiga idéer?
Jämför du dig själv med polisen nu? Du kan hålla dig till ämnet chemtrails utan att ta upp hennes egenskap som förälder.
Citera
2013-03-30, 14:51
Medlem
Citat:
Det är ju väldigt dirty tricks att underminera någons trovärdighet genom att dra fram "dålig förälder-kortet". Helt off topic.

Å andra sidan är det bedrövligt när föräldrar missköter sina barn för "saken".
Hon gör helt enkelt uppror mot staten p,ga pojkvännens situation.

Nu utgår jag för en påskpromenad i finvädret!
Citera
2013-03-30, 14:54
Medlem
constants avatar
Citat:
Här skrev du det.

Jämför du dig själv med polisen nu? Du kan hålla dig till ämnet chemtrails utan att ta upp hennes egenskap som förälder.
VAR blandar jag in barn? VAR jämför jag mig med polisen? VAR skrev jag att tanten är tokig?

Skärp till dig nu, snälla.
Senast redigerad av constant 2013-03-30 kl. 15:01.
Citera
2013-03-30, 15:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LaurentiusLucidor
Å andra sidan är det bedrövligt när föräldrar missköter sina barn för "saken".
Hon gör helt enkelt uppror mot staten p,ga pojkvännens situation.

Nu utgår jag för en påskpromenad i finvädret!
Har du belägg för att just hon missköter sina barn?

Njut av solen.
Citat:
VAR blandar jag in barn? VAR jämför jag mig med polisen?

Skärp till dig nu, snälla.
Var du blandade in barn står i mitt förra inlägg. Sen drog du en parallell om det du skrivit till om en polis skriver om djurmisshandel. Ingen bra jämförelse.
Citera
2013-03-30, 15:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LaurentiusLucidor
Aha,nu fattade jag.Sorry!

http://www.infowars.com/brandon-raub-persecuted-for-telling-the-truth-about-the-federal-reserve/

http://morallowground.com/2012/08/19/former-marine-brandon-raub-detained-by-fbi-over-911-facebook-posts/
USA i ett nötskal, låsa in nån på dårhuset pga några facebookinlägg.
Citera
2013-03-30, 15:06
Medlem
constants avatar
Citat:
Var du blandade in barn står i mitt förra inlägg. Sen drog du en parallell om det du skrivit till om en polis skriver om djurmisshandel. Ingen bra jämförelse.
Så om jag skriver något om någon som tar illa hand om sitt barn blandar jag in barn i diskussionen, men om polisen gör detsamma så gör dom det inte?

Jag är nyfiken på hur du tänker, men kommer inte skriva mer om det då ämnet är ot. Ber dig dock att sluta anklaga mig för saker.
Citera
2013-03-30, 16:56
Medlem
Citat:
USA i ett nötskal, låsa in nån på dårhuset pga några facebookinlägg.

Uttrycker man sig på det här viset och snackar om en revolution så...

“Sharpen my axe; I’m here to sever heads.”

Källa:
http://speedydeletion.wikia.com/wiki/Brandon_Raub

EDIT:Vi får glömma den här killen.Han är INTE hennes pojkvän!!Hon har bara tagit på sig att göra detta känt genom sitt kändisskap!Oklart vilken koppling de har mer än att de bägge kämpar för "liberty".

http://www.facebook.com/kristenmeghan/posts/4182976689441

Men det var en bra konspirationsteori haha!!
Senast redigerad av LaurentiusLucidor 2013-03-30 kl. 17:32. Anledning: Klargörande av bullshit-påstående
Citera
2013-03-31, 04:18
Medlem
knivhippies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 02-02-2012
Som vanligt när någon påpekar ett konstaterat faktum finns det en hel drös med folk som vet bättre och underkänner fysikens lagar, uttalanden från US army, teknologi som varit känd i snart 100 år och annat. Givetvis spelar det ingen roll om man postar en länk till ett uttalande från US army om vad denna besprutning är för då möts man av en total tystnad och för att sedan läsa samma troll förneka samma sak i en annan tråd eller efter ett par sidor i samma tråd.

I den här tråden har nog med bevis getts för att övertyga alla som kan använda en såndär sökmotor som det sägs finns på internet men ni ser ingen som använder dem utan istället får man underliga beviskrav på sig som inte kan tillfredställas eftersom det inte förekommer inte därför saknas alla bevis. Allt finns att hitta för dem som bryr sig men vi vet klart vilken sida i den här diskussionen som inte bryr sig det minsta.

Jag vet inget om Pernilla, men jag vet en hel del om er förnekare.

Så jävla plus ett på dig!

Har just sett dokumentären http://www.youtube.com/watch?v=jf0khstYDLA ,"what in the world are they spraying?", och är rätt förbluffad att detta hamnar under "konspirationsteorier" öht.

Ville knuffa upp tråden lite. Se materialet i tråden och påstå att detta är påhitt, då ligger en dövblind ljusår före att ta in information.
Citera
2013-03-31, 09:41
Medlem
02-02-2012s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knivhippie
Så jävla plus ett på dig!

Har just sett dokumentären http://www.youtube.com/watch?v=jf0khstYDLA ,"what in the world are they spraying?", och är rätt förbluffad att detta hamnar under "konspirationsteorier" öht.

Ville knuffa upp tråden lite. Se materialet i tråden och påstå att detta är påhitt, då ligger en dövblind ljusår före att ta in information.
Tur att du kunde förstå min text för jag var nog rätt så dragen när jag skrev den.

Problemet med alla underliga muppar är att de går in i något underligt argumentationsläge där något är en dold konspiration som ingen vet något om, helst skall den vara styrd av ett gäng maskerade män i kostymer som sitter runt ett bord i ett mörkt rum. S k Spraying har US army pysslat med sedan 60/70-talet och större delen av dessa projekt har de kört helt i det öppna med press releaser och doument som förklarar vad de gör. Givetvis accepteras inte detta då det är öppet och därför inte vad som efterfrågas i form av bevis.

Det senaste försöket/projektet de kört var att köra ut alu-strips i luften av någon anledning. Man misstänker att det varit del av något forskningsprojekt om radiovågor men det är fortfarande tyst från US army om vad syftet är. JAg har för mig att det är Arizonas öken de kört detta i och stripsen har hittats av folk och de finns upplagda på youtube, möjligen i den länken du postat.

Det är helt ointressant att diskutera frågan med alla förnekare för de erkänner inga bevis någonsin utan tramsar på om något obetydligt eller att man skall ha menat något man aldrig skrivit. Det som gör det så lustigt är att alla förnekare även påstår att Kina inte äganar sig åt besprutning trots att SR haft en dokumentär/reportage om detta på runt 20 minuter i deras vetenskapsradio där bla Pekin OS tagits upp som exempel.
Citera
2013-03-31, 10:45
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 02-02-2012
S k Spraying har US army pysslat med sedan 60/70-talet och större delen av dessa projekt har de kört helt i det öppna med press releaser och doument som förklarar vad de gör.

Det senaste försöket/projektet de kört var att köra ut alu-strips i luften av någon anledning. Man misstänker att det varit del av något forskningsprojekt om radiovågor men det är fortfarande tyst från US army om vad syftet är.

Först har de alltså varit helt öppna med vad de gör, sen är de fortfarande tysta??
Konstigt att det enda jag direkt hittar information om, och som även diskuterats tidigare i Chemtrails-tråden, verkar vara det "hemliga" radiovågor-projektet...
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Project_West_Ford

Finns hur mycket som helst att läsa om project West Ford på nätet så jag förstår inte varifrån du fått infon att det skulle hållits hemligt. Fast du kanske tänkte på nåt annat projekt där de gjort samma sak men hållit det superduperhemligt?
Citera
2013-03-31, 11:20
Medlem
02-02-2012s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Först har de alltså varit helt öppna med vad de gör, sen är de fortfarande tysta??
Konstigt att det enda jag direkt hittar information om, och som även diskuterats tidigare i Chemtrails-tråden, verkar vara det "hemliga" radiovågor-projektet...
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Project_West_Ford

Finns hur mycket som helst att läsa om project West Ford på nätet så jag förstår inte varifrån du fått infon att det skulle hållits hemligt. Fast du kanske tänkte på nåt annat projekt där de gjort samma sak men hållit det superduperhemligt?
Skulle inte du lämna flashback eller misstar jag dig för någon annan?

Jag har inte riktigt koll på allt som publiceras av US army av den enkla anledningen att jag gör annat om dagarna än att använda diverse sökmotorer. Faktum är fortfarande att du sitter och förnekar att det skall förekomma besprutning från plan trots att Kina gjorde detta under Pekin OS 2008. Kina har berättat att de gjort detta, SR har haft med det i ett program men fortfarande håller du fast vid att det inte skett. Frågan är lite hur man skall övertyga din sort när alla förutom du erkänner att det sker och skett.

Jag vet att det inte finns någon möjlighet för mig att övertyga dig om att man besprutat moln under Pekin OS. Det spelar ingen roll vad jag postar för källor för du vet mycket bättre än alla andra så du får sitta och sura ensam i ditt pojkrum och hitta någon som vill ge dig den uppmärksamhet du söker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in