Citat:
Ursprungligen postat av knivhippie
Så jävla plus ett på dig!
Har just sett dokumentären
http://www.youtube.com/watch?v=jf0khstYDLA ,"what in the world are they spraying?", och är rätt förbluffad att detta hamnar under "konspirationsteorier" öht.
Ville knuffa upp tråden lite. Se materialet i tråden och påstå att detta är påhitt, då ligger en dövblind ljusår före att ta in information.
Tur att du kunde förstå min text för jag var nog rätt så dragen när jag skrev den.
Problemet med alla underliga muppar är att de går in i något underligt argumentationsläge där något är en dold konspiration som ingen vet något om, helst skall den vara styrd av ett gäng maskerade män i kostymer som sitter runt ett bord i ett mörkt rum. S k Spraying har US army pysslat med sedan 60/70-talet och större delen av dessa projekt har de kört helt i det öppna med press releaser och doument som förklarar vad de gör. Givetvis accepteras inte detta då det är öppet och därför inte vad som efterfrågas i form av bevis.
Det senaste försöket/projektet de kört var att köra ut
alu-strips i luften av någon anledning. Man misstänker att det varit del av något forskningsprojekt om radiovågor men det är fortfarande tyst från US army om vad syftet är. JAg har för mig att det är Arizonas öken de kört detta i och stripsen har hittats av folk och de finns upplagda på youtube, möjligen i den länken du postat.
Det är helt ointressant att diskutera frågan med alla förnekare för de erkänner inga bevis någonsin utan tramsar på om något obetydligt eller att man skall ha menat något man aldrig skrivit. Det som gör det så lustigt är att alla förnekare även påstår att Kina inte äganar sig åt besprutning trots att SR haft en dokumentär/reportage om detta på runt 20 minuter i deras vetenskapsradio där bla Pekin OS tagits upp som exempel.