2008-06-12, 09:58
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krafse
Jao, fast lite skumt är det väl ändå, att det plötsligt börjar brinna överallt när solen slutat gassa som mest?

Det är inte skumt alls, det har förmodigen att göra med den skrynkliga varelsen. Den är i maskopi med ögat.
Citera
2008-06-16, 18:44
Medlem
sten.bs avatar
Här ett recept för att motverka chemtrails:

Goodbye Chemtrails, Hello Blue Skies!
The Do-It-Yourself Kit for Sky Repair

http://educate-yourself.org/ct/goodbyects10jan02.shtml

Sidan innehåller många bra artiklar om chemtrails.

Vem har hört talas om Sylphs?
Inte jag.

Det handlar om himmelska fenomen som manifesteras när CT uppenbaras.

Detta är endast för fritänkare.

Citat:
Sylphs are transmuting air into water. Neon gas conversion to water is simple, as only two protons need to be drawn off the nucleus and chemically recombined with the remaining oxygen. The sylphs appear to be able to pull off neutrons, contain them with their magnetic fields, and use the hydrogen atom which is spontaneously generated a split second later when the neutron divides into a proton, electron and subquently emits a neutrino.

Citat:
With such flexibility, a sylph can create water from atmospheric oxygen, nitrogen and carbon dioxide. Atmospheric dust, which is mainly silica, can also be converted to air and water. The sprayed aluminum particles can also be converted to air and water. The process is more involved with any number of intermediatary steps depending on the end product. The large cometary sylphs and now the sylph giants of Jupiter and Saturn are doing the same work.
http://educate-yourself.org/zsl/sylphstransmutechemtrails06jun04.shtml

Jag måste tänka på saken. Men det vore intressant om det finns en motkraft där uppe.
http://educate-yourself.org/cn/sylphandchemtrailindex.shtml
Senast redigerad av sten.b 2008-06-16 kl. 19:27.
Citera
2008-06-16, 19:55
Medlem
KimNeilJungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sten.b

[/url]
Lustigt, här har jag promotat chembuster och bemötts med tystnad eller vresiga svar på att jag bara är löjlig. Sedan promotar du samma produkt några månader senare.

[i]http://www.orgonite.info/how-to-make-chembusters.html
Men jag ser att du hittat en lite hottare variant. Från din länk:
The Wilhelm Reich Cloudbuster was well known for its ability to create rain. But a problem existed with its continued use, in that the deadly orgone energy that it absorbed could in fact hurt the operator if it was not correctly "drained off". This "draining off" of deadly orgone energy was accomplished by 1. Connecting the Cloudbuster to a body of running water (difficult) or 2. Connecting the Cloudbuster output to an orgone accumulator. However, the orgone accumulator would soon become saturated with the deadly orgone energy which in turn caused more problems for the operator. So the Cloudbuster, as good a technology as it is, has lain dormant for many years.
Den släpper alltså ut mer av det farliga av ett ämne ingen någonsin har hittat.

Friheten kommer med en prislapp. 17 dollars per flaska. Okänt hur många cl. Men det ser då inte ut att vara många.
http://chembuster.us/chembuster.htm

Och för lite extra "whump" införskaffar man en Terminator II Zapper för facila 134 dollar.
http://www.worldwithoutparasites.com/order.html
To potentiate the remedy (by infusing orgone bio-energy), the bottle should be placed near an orgonite device such as a Terminator II Zapper or Tower Buster for 5-10 minutes prior to administering the remedy in order for it to be able to be fully charged with orgone when taken. Tower Buster verkar dock inte sålt så där enormt mycket. Den länken funkar inte.
Mja jag kör nog med min chembuster när jag väl sätter igång. De visar ju vilka materiel som man behöver och kommer med en liten ritning. Att vilja ta betalt för att rädda mänskligheten är lite mystiskt. Verkar vara ett disinfojobb.
Citera
2008-06-16, 20:03
Medlem
sten.bs avatar
Vi kan försvara oss här nere och också hoppas på ett försvar där uppe om du läst mitt inlägg.

Nu var det så att jag vände mig till fritänkare, inte till PK-bombade.
Citera
2008-06-16, 20:28
Medlem
Citat:

Sidan innehåller många bra artiklar om chemtrails.

Vem har hört talas om Sylphs?
Inte jag.

Det handlar om himmelska fenomen som manifesteras när CT uppenbaras.

Detta är endast för fritänkare.

Dvs trams?

Hur var det? Var det barium man drällde ut som du påstog för nån vecka sen eller har det ändrat sig nu?

Håller du med länken om att det är FN som genererar dessa påstådda "Chemtrails"?
Citera
2008-06-16, 20:28
Medlem
KimNeilJungs avatar
Citat:
Vi kan försvara oss här nere och också hoppas på ett försvar där uppe om du läst mitt inlägg.

Hallå! Läste du mitt inlägg? Jag skrev om exakt de produkter du promotade! Jag skrev t o m att jag tror mer på chembuster än disinfoagenterna som försöker dissa the original chembuster genom att ta betalt för samma saker som går att hitta gratis på nätet.
Du kan ju inte avfärda mig när jag skriver om precis samma saker som du gör? Tss tss.
Citera
2008-06-16, 20:34
Medlem
Flytande_argots avatar
Citat:

Från sidan du länkade till:
Citat:
Sylphs are transmuting air into water. Neon gas conversion to water is simple, as only two protons need to be drawn off the nucleus and chemically recombined with the remaining oxygen. The sylphs appear to be able to pull off neutrons, contain them with their magnetic fields, and use the hydrogen atom which is spontaneously generated a split second later when the neutron divides into a proton, electron and subquently emits a neutrino.

Allvarligt talat, verkar det där logiskt och sammanhängande för dig? Borde ju vara en enorm industri kring det här isåfall?
Citera
2008-06-16, 21:08
Medlem
sten.bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flytande_argot
Från sidan du länkade till:

Allvarligt talat, verkar det där logiskt och sammanhängande för dig? Borde ju vara en enorm industri kring det här isåfall?

Nej. Det verkar inte logiskt, men som sagt så vänder jag mig till de som har förmågan att gå utom huvudlederna.

Självklart så blir det ingen "en enorm industri" eftersom vi som har ögon att se med är en minoritet.
Citera
2008-06-16, 21:15
Medlem
Citat:
Nej. Det verkar inte logiskt, men som sagt så vänder jag mig till de som har förmågan att gå utom huvudlederna.

Självklart så blir det ingen "en enorm industri" eftersom vi som har ögon att se med är en minoritet.

Så du menar att logik och vetenskap inte har så mycket med saker att göra? Det är bättre att ha "öppna ögon" och tramsa?
Citera
2008-06-16, 21:18
Medlem
Flytande_argots avatar
Citat:

Men om det fanns teknik att på ett så här enkelt sätt transmutera grundämnen, tror du då inte att det skulle ha snappats upp av den kemiska industrin? Mängden tillämpningsområden är ju oändliga och likaså hur mycket pengar man skulle kunna tjäna på det.

En så fantastisk upptäckt skulle ingen, och jag menar INGEN kunna hålla hemlig med tanke på dess enorma ekonomiska potential.
Citera
2008-06-16, 22:24
Medlem
sten.bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flytande_argot
Men om det fanns teknik att på ett så här enkelt sätt transmutera grundämnen, tror du då inte att det skulle ha snappats upp av den kemiska industrin? Mängden tillämpningsområden är ju oändliga och likaså hur mycket pengar man skulle kunna tjäna på det.

En så fantastisk upptäckt skulle ingen, och jag menar INGEN kunna hålla hemlig med tanke på dess enorma ekonomiska potential.

Det är inte hemligt. Man vill hålla det hemligt (ockult) men vi vet att vi kan generera energi från Tesla's teorier om den universella magnetism som kan nyttjas som fri energi.

Tänk om. Fri energi. Vem tjänar pengar på det?
Citera
2008-06-16, 22:41
Medlem
KimNeilJungs avatar
Citat:
Det är inte hemligt. Man vill hålla det hemligt (ockult) men vi vet att vi kan generera energi från Tesla's teorier om den universella magnetism som kan nyttjas som fri energi.

Tänk om. Fri energi. Vem tjänar pengar på det?
Vänta lite, ni vet alltså att det finns fri energi att tillgå helt gratis för alla. De stora elaka enerigibolagen håller det hemligt för att fortsätta tjäna pengar. Man ju då undra varför de stora elaka skivbolagen inte klarade av att stoppa mp3-teknologin och fildelningen i det fördolda?

On-topic. Är det inte dumt tycker du att man säljer chembustingtjosan för en massa pengar när det räcker med kopparrör, sand och lite annat byggmateriel?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in