2008-06-08, 17:46
Moderator
ksvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krafse
ksv, din bild funkar inte.
Imageshack verkar vara väldigt segt nu men ge det lite tid så funkar det.

Citat:
Men den är säkert fejk ändå. Nej men ärligt, contrails kan vara långa de med, men som du säger så börjar ju contrails oftast en bit bakom motorerna.
Inget fejk där, det är så det ser ut om man har förmånen att beskåda det på några hundra meters avstånd.
Citera
2008-06-08, 17:49
Medlem
Krafses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raol
Ja, bilden uppdateras ju i realtid (nästan) med var planen befinner sig just nu.
Allright. Jag vet iofs inte exakt var planen IRL är placerade på kartan, åt vilket håll typ. Men jag var ute nu och kollade, och chemtrailen är fortfarande kvar och nya linjer sprutas ut hela tiden. Jag räknade det till 8 (åtta) chemtrails på ena himlavalvet åt samma riktning fast med jämna mellanrum, det stället där jag aldrig sett flygplan förut! Och mitt över mig är det flera stycken och det syns att de faller ner till marken. Motsatt riktining (mot Landvetter) är det fullproppat. Alltså, det ser inte riktigt bra ut det här.
Citera
2008-06-08, 21:30
Medlem
Citat:
Allright. Jag vet iofs inte exakt var planen IRL är placerade på kartan, åt vilket håll typ. Men jag var ute nu och kollade, och chemtrailen är fortfarande kvar och nya linjer sprutas ut hela tiden. Jag räknade det till 8 (åtta) chemtrails på ena himlavalvet åt samma riktning fast med jämna mellanrum, det stället där jag aldrig sett flygplan förut! Och mitt över mig är det flera stycken och det syns att de faller ner till marken. Motsatt riktining (mot Landvetter) är det fullproppat. Alltså, det ser inte riktigt bra ut det här.

Kan du inte fotografera nästa gång så du kan förklara för oss obildade hur man ser att detta inte är contrails? Kan ju vara bra att veta..
Citera
2008-06-09, 04:55
Medlem
Krafses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torden
Kan du inte fotografera nästa gång så du kan förklara för oss obildade hur man ser att detta inte är contrails? Kan ju vara bra att veta..

Contrails försvinner efter en stund, det gör inte chemtrails.
Citera
2008-06-09, 08:58
Medlem
Citat:
Contrails försvinner efter en stund, det gör inte chemtrails.
Så alla strimmor som ligger kvar lite längre än "en stund" måste vara chemtrails menar du?
Citera
2008-06-09, 11:06
Medlem
Drainbamages avatar
Jag såg ett flygplan igår, nu känner jag mig lite förkyld. Hänger det ihop?
Citera
2008-06-11, 02:47
Medlem
Krafses avatar
Skogsbränder eller gift?

Idag håller de på och tjatar om skogsbränder hit och dit. Jag har känt en skum stank av skogsbrand utomhus hela dagen, men det är inte riktigt samma stank. Det är något som skiljer, det är ingen vanlig lukt av bränd skog.

En snubbe i Stockholm hade känt lukten, och i mellersta Sverige brinner det tydligen friskt.

Nu undrar jag, varför brinner det idag och överallt i Sverige? Av alla dagar? Nu har ju värmen försvunnit så detta verkar skumt.

Det är gråa moln på himlen också, de ser riktigt äckliga ut och det STINKER FAN!

Dessutom sprayade de som ini helvete häromdan! Jag tror det är chemtrails. Och media säger att det är skogsbränder, sen anlägger de säkert lite fejkade skogsbränder för att ha ett alibi. Fuck no liksom, det brinner fan inte i dessa dagarna, varför brinner det efter att värmen har försvunnit?

Någon mer som känner denna stank?
Citera
2008-06-11, 09:47
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Idag håller de på och tjatar om skogsbränder hit och dit. Jag har känt en skum stank av skogsbrand utomhus hela dagen, men det är inte riktigt samma stank. Det är något som skiljer, det är ingen vanlig lukt av bränd skog.

En snubbe i Stockholm hade känt lukten, och i mellersta Sverige brinner det tydligen friskt.

Nu undrar jag, varför brinner det idag och överallt i Sverige? Av alla dagar? Nu har ju värmen försvunnit så detta verkar skumt.

Det är gråa moln på himlen också, de ser riktigt äckliga ut och det STINKER FAN!

Dessutom sprayade de som ini helvete häromdan! Jag tror det är chemtrails. Och media säger att det är skogsbränder, sen anlägger de säkert lite fejkade skogsbränder för att ha ett alibi. Fuck no liksom, det brinner fan inte i dessa dagarna, varför brinner det efter att värmen har försvunnit?

För att det är så extremt torrt i marken och har varit så en längre tid?
Citera
2008-06-11, 11:05
Medlem
Citat:

Vi andra fick brevet från NWO där det stod att det var dags att ta på sig gasmasken. Nej med andra ord.
Citera
2008-06-11, 21:27
Medlem
Krafses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
För att det är så extremt torrt i marken och har varit så en längre tid?
Jao, fast lite skumt är det väl ändå, att det plötsligt börjar brinna överallt när solen slutat gassa som mest?
Citera
2008-06-11, 22:06
Medlem
Citat:
Jao, fast lite skumt är det väl ändå, att det plötsligt börjar brinna överallt när solen slutat gassa som mest?

Har du några belägg för att det brinner mer i år än något annat år?
Citera
2008-06-11, 22:55
Medlem
Krafses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torden
Har du några belägg för att det brinner mer i år än något annat år?

Nej, det finns inte. Men jag tror du har missuppfattat mig. Vad jag menar är att media går ut och säger att det brinner och bla bla, sen luktar det brand (skum lukt btw) där jag bor trots att det inte finns några bränder i närheten och att värmen sedan en dag avtagit.
Jag kollade på aftonhoran var bränderna var lokaliserade och det var lååååångt ifrån mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in