2008-07-11, 18:18
Medlem
Fireballs avatar
Jag är född och uppvuxen i närområdet till ovan tagna bilder och jag har sett såna spår förr. På sommaren är det inte alls ovanligt.

Otroligt att jag fortfarande lever, eller?
Citera
2008-07-11, 18:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fireball
Jag är född och uppvuxen i närområdet till ovan tagna bilder och jag har sett såna spår förr. På sommaren är det inte alls ovanligt.

Då känner du igen den nya OK-macken på Centersyd där jag tog bilderna?
Citera
2008-07-11, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PRiVATE
Att det aldrig normalt ser ut så här på himlen i mina trakter ( kastrup, Sturup)
Nähä? Dock flyger det en jädra massa regulär flygtrafik omkring dig, eller strax söderöver, vars strimmor kan blåsa till dig, så du borde kunna se detta varje dag som väderförhållandena är de rätta.
Citat:
Du får tro vad du vill, när du sett chemtrails själv så kom med åsikt.
Det du kallar chemtrails har jag sett hur mycket som helst utav.
Citera
2008-07-11, 18:38
Medlem
Fireballs avatar
Citat:
Då känner du igen den nya OK-macken på Centersyd där jag tog bilderna?

Jajjamän!
Citera
2008-07-11, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fireball

Tänka sig... PRiVATEs påståenden förefaller bara märkligare och märkligare...
Citera
2008-07-11, 19:13
Medlem
KimNeilJungs avatar
Citat:
Du får tro vad du vill, när du sett chemtrails själv så kom med åsikt.
Vem var det som åkte upp i ett plan och samlade kemikalier från chemtrails sade du? För, och jag kan ju har fel, enligt vad jag sett och läst är den enda bevisningen ni har bilder på kondensspår samt rena gissningar och spekulationer om vad ni tror att kondensspåren innehåller.
Skulle du tro på mig om jag sade att det var sockervadd du fotat?
Citat:
Postade en tråd som länkade hit på Vakna.se
Tänkte att vi kunde samordna uppvaknandet.
Samordna? På samma sätt som alla fyra i den svenska truthersrörelsen hakade på demonstrationståget mot FRA i Göteborg eller 1:a maj i stockholm för att inte se helt övergivna ut?
Citera
2008-07-11, 21:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KimNeilJung
Vem var det som åkte upp i ett plan och samlade kemikalier från chemtrails sade du? För, och jag kan ju har fel, enligt vad jag sett och läst är den enda bevisningen ni har bilder på kondensspår samt rena gissningar och spekulationer om vad ni tror att kondensspåren innehåller.
Skulle du tro på mig om jag sade att det var sockervadd du fotat?
Samordna? På samma sätt som alla fyra i den svenska truthersrörelsen hakade på demonstrationståget mot FRA i Göteborg eller 1:a maj i stockholm för att inte se helt övergivna ut?
När du ser bevisen så fattar du.

Det är omöjligt att förstå genom en självförnekelse.

Har du inte sett så bli tyst, för då uttalar du dig genom ignorans, vilket är patetiskt.
Citera
2008-07-11, 21:50
Medlem
KimNeilJungs avatar
Citat:

Har du inte sett så bli tyst, för då uttalar du dig genom ignorans, vilket är patetiskt.
Tänk så många ord på en och samma gång utan en tillstymmelse till försök att svara. Det är inte utan att jag blir lite imponerad.

Varför sökte du "seriösa" konspirationssidor nu igen sade du?
Citera
2008-07-12, 09:53
Medlem
Citat:

Snälla visa oss bevisen! Dvs mer än foton.
Citera
2008-07-12, 09:59
Medlem
Flytande_argots avatar
Måste väl ändå vara oerhört enkelt att upptäcka om det sprutas ut konstiga kemikalier i något sinistert syfte? Atmosfäriska mätningar görs väl så gott som dagligen av olika forskare och institut?
Citera
2008-07-12, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flytande_argot
Måste väl ändå vara oerhört enkelt att upptäcka om det sprutas ut konstiga kemikalier i något sinistert syfte? Atmosfäriska mätningar görs väl så gott som dagligen av olika forskare och institut?

ALLA är med på det.

Ni som tror på chemtrails och allt sånt där. Sitter ni med gasmask hemma? sten.b?
Citera
2008-07-12, 22:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Flytande_argot
Man hittar bara vad man letar efter...........

Vilka institutioner skulle syssla med detta då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in