Citat:
Ursprungligen postat av Krafse
Nog jobbar du med NWO och nog är du en ödla. Det märks tydligt då du gör allt du kan (du kan nog förresten ta i lite till tror jag) för att förlöjliga både konspirationen och de som pratar om den.
När ämnet är tillräckligt förlöjligat och tabubelagt vågar ingen vanlig människa stå upp och prata om det p.ga rädslan för att bli utskrattad. Ni jobbar på bra och ni har ett ypperligt litet schema som ni följer punktligt, men det räcker inte då jag knappast skäms över sanningen och att spekulera i den.
Ett tips för er som inte fattar ett skit är att fundera på vilka ämnen som blir förlöjligade. Jag kan ge er en ledtråd. Spöken, ufon/utomjordingar, konspirationer osv. Vart leder dessa ämnen? Kan det leda till sanningen? Vi ska inte veta sanningen, och vi ska inte ens våga prata om den.
Edit:
SMA, som du ser så var det inte direkt FAKTA jag presenterade, utan tankar om det hela. Jag skrev därför att jag inte visste, för det gör jag inte.
Jag förlöjligar inte dig, det är vore ovärdigt att göra det. Istället väljer jag att presentera fakta i målet. Fakta är att jag arbetar åt ett bolag som uppfyller alla villkor för att delta i ditt NWO, faktum är att vi deltar i ett flertal sammarbeten som faktiskt skulle kunna sägas vara ett NWO. Det är något som inga bolag eller organisationer som deltar i dessa sammarbeten förnekar. Så här sparkar du in öppna dörrar. Våra mål är ju ärligt talat att arbeta med makt.
Så vad gäller chemtrails. I förlängningen har vi intressen i flygindustrin och som sådana experimenterar vi bland annat med CAAF (Clean Air Avionics Fuel) vilket resulterar i ökade contrails. Ovanpå det har vi också intressen i besprutningsindustrin, och där talar vi ju ärligt och uppriktigt om bonafide chemtrails. Som insatt inifrån så vet jag helt enkelt nära nog allt om det du talar om. Vad som fascinerar mig är dina slutledningar.
Vad gäller att vi internt har valt att kalla vissa avdelningar för berömda förkortningar inom konspirationsteorivärlden är ett utslag av min och mina kollegors lätt mörka humor. Men, vi har svarta kostymer och väljer att ha alla fordon omarkerade och svartmålade utifrån det enkla faktumet att vi gillar estetiken.
Däremot så är tesen att jag och mina kollegor skulle vara ödlor eller kontrollerade av ödlor ett av det roligaste jag läst. Dock håller jag rent privat med dig om att George W. Bush är en ödla, fast av andra orsaker.
Så tog du in spöken. Jag har alltid sagt att den dagen ett spöke kommer fram till mig och säger "Hej!" kommer jag att tro på dem. Ännu har inget spöke gjort det.