2008-06-06, 03:24
Medlem
Zeitgeists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krafse
Alltså, jag håller med dig och förstår att det känns lite ihåligt om man hela tiden strävar efter 100%-iga bevis. Men varför fattar inte skeptikerna att ämnen som spöken är näst intill omöjliga att bevisa? Speciellt i dagsläget då bilder och filmer är lätt att fejka. De fattar, men de vill bara jävlas. Någon slags fetish kanske?
Jaja, det är bara att stå ut antar jag..

Man behöver inte ha 100%-iga bevis, men att komma med påståenden direkt tagna ur luften och med en youtube-video som säkraste källa så får man nog räkna att bli skrattad åt.
Citera
2008-06-06, 12:50
Bannlyst
Citat:
Nog jobbar du med NWO och nog är du en ödla. Det märks tydligt då du gör allt du kan (du kan nog förresten ta i lite till tror jag) för att förlöjliga både konspirationen och de som pratar om den.

När ämnet är tillräckligt förlöjligat och tabubelagt vågar ingen vanlig människa stå upp och prata om det p.ga rädslan för att bli utskrattad. Ni jobbar på bra och ni har ett ypperligt litet schema som ni följer punktligt, men det räcker inte då jag knappast skäms över sanningen och att spekulera i den.

Ett tips för er som inte fattar ett skit är att fundera på vilka ämnen som blir förlöjligade. Jag kan ge er en ledtråd. Spöken, ufon/utomjordingar, konspirationer osv. Vart leder dessa ämnen? Kan det leda till sanningen? Vi ska inte veta sanningen, och vi ska inte ens våga prata om den.

Edit:
SMA, som du ser så var det inte direkt FAKTA jag presenterade, utan tankar om det hela. Jag skrev därför att jag inte visste, för det gör jag inte.

Jag förlöjligar inte dig, det är vore ovärdigt att göra det. Istället väljer jag att presentera fakta i målet. Fakta är att jag arbetar åt ett bolag som uppfyller alla villkor för att delta i ditt NWO, faktum är att vi deltar i ett flertal sammarbeten som faktiskt skulle kunna sägas vara ett NWO. Det är något som inga bolag eller organisationer som deltar i dessa sammarbeten förnekar. Så här sparkar du in öppna dörrar. Våra mål är ju ärligt talat att arbeta med makt.
Så vad gäller chemtrails. I förlängningen har vi intressen i flygindustrin och som sådana experimenterar vi bland annat med CAAF (Clean Air Avionics Fuel) vilket resulterar i ökade contrails. Ovanpå det har vi också intressen i besprutningsindustrin, och där talar vi ju ärligt och uppriktigt om bonafide chemtrails. Som insatt inifrån så vet jag helt enkelt nära nog allt om det du talar om. Vad som fascinerar mig är dina slutledningar.
Vad gäller att vi internt har valt att kalla vissa avdelningar för berömda förkortningar inom konspirationsteorivärlden är ett utslag av min och mina kollegors lätt mörka humor. Men, vi har svarta kostymer och väljer att ha alla fordon omarkerade och svartmålade utifrån det enkla faktumet att vi gillar estetiken.
Däremot så är tesen att jag och mina kollegor skulle vara ödlor eller kontrollerade av ödlor ett av det roligaste jag läst. Dock håller jag rent privat med dig om att George W. Bush är en ödla, fast av andra orsaker.
Så tog du in spöken. Jag har alltid sagt att den dagen ett spöke kommer fram till mig och säger "Hej!" kommer jag att tro på dem. Ännu har inget spöke gjort det.
Citera
2008-06-08, 00:03
Moderator
ksvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raol
Har du ens brytt dig om att kolla vilka plan det är som "sprayar"!? Det är busenkelt med lite kunskap. Man kan t.ex. avlyssna ACARS
Hur kan man enkelt avlyssna ACARS-sändningar?
Citera
2008-06-08, 16:38
Medlem
Krafses avatar
Tänkte bara säga att sprayar de ÖVERALLT nu! De sprayar där flygplanen vanligtvis aldrig färdas (jag har hållt koll på dem och vet var de brukar flyga) och idag är det alltså fullt av dem på hela himlen. Dubbel och trippel-chemtrails på platser där jag aldrig sett flygplan färdas innan. Det är som ett enda stort jävla äckligt moln.
Fattar ni inte att de förgiftar oss?
Citera
2008-06-08, 16:43
Medlem
Citat:
Tänkte bara säga att sprayar de ÖVERALLT nu! De sprayar där flygplanen vanligtvis aldrig färdas (jag har hållt koll på dem och vet var de brukar flyga) och idag är det alltså fullt av dem på hela himlen. Dubbel och trippel-chemtrails på platser där jag aldrig sett flygplan färdas innan. Det är som ett enda stort jävla äckligt moln.
Fattar ni inte att de förgiftar oss?
Vad är det för flygplan då? www.flygradar.nu
Citera
2008-06-08, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ksv
Hur kan man enkelt avlyssna ACARS-sändningar?
http://www.acars-center.tk/

Tror också det finns en del servar som sänder ut ACARS-info, kikade lite på det för ett par år sen.
Citera
2008-06-08, 16:56
Medlem
Krafses avatar
Citat:
Vad är det för flygplan då? www.flygradar.nu

Intressant länk, fast jag ser inte alls var jag är på kartan. Det enda jag hittade var Landvetter, (jag kan se de planen som landar och flyger där IRL tror jag) men jag fattar inte något mer.
Citera
2008-06-08, 17:07
Medlem
Citat:
Intressant länk, fast jag ser inte alls var jag är på kartan. Det enda jag hittade var Landvetter, (jag kan se de planen som landar och flyger där IRL tror jag) men jag fattar inte något mer.
Kan du inte Sveriges geografi? Kuster/sjöar syns på kartan, samt flygplatser.
Vad bor du nånstans?
Citera
2008-06-08, 17:25
Medlem
Krafses avatar
Citat:
Kan du inte Sveriges geografi? Kuster/sjöar syns på kartan, samt flygplatser.
Vad bor du nånstans?

Ahaa, nu ser jag. Det är ju Norge där bredvid och allt. Jag ska kolla om jag hittar samma karta igen, de uppdaterar ju hela tiden så att linjerna försvinner!

Edit: Nope, hittar inte. Men det var en hel del linjer på kartan förut, och nu var det bara 2st. Kaneks var oooooovanligt mycket trafik då bara? Men det är märkligt att de flög på den delen av himlen, jag har aldrig sett det innan. Var 3st feta chemtrails där också, man såg inte ändarna på dem och hela himlen var täckt av kladd. Värst var det borta vid Landvetter, usch!
Senast redigerad av Krafse 2008-06-08 kl. 17:30.
Citera
2008-06-08, 17:26
Moderator
ksvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMA
Jag vill veta hur killen som filmar den där videon kan "se" att flygplanen är på samma höjd. Ganska imponerande.
Ja, det kan ju lätta skilja 10000 fot mellan planen som han tror flyger på samma höjd.

Citat:
http://www.acars-center.tk/

Tror också det finns en del servar som sänder ut ACARS-info, kikade lite på det för ett par år sen.
Där ser man. Använder ACARS dagligen på jobbet och hade ingen aning om att folk var intresserade av att avlyssna det.
Fast det krävs ju en del hårdvara och så värst intressant kan kan det inte vara eftersom det mesta som som skickas är väderrapporter och ibland en del data som flygplanet skickar automatiskt.

@Krafse
Vad är ditt expertutlåtande om den här bilden då?
http://img76.imageshack.us/my.php?image=330at9.jpg
Visst är det skumt att röken faktiskt bildas så långt bakom planet? Måste ju bara vara något lurt med det!

Är f.ö. undertecknad som tog bilden för några år sedan.

Igår fanns det ju faktiskt möjlighet att beskåda riktiga chemtrails:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2632573.ab
Förmodligen flög man över Östersjön när man dumpade, men det gick säkert att se från land ändå.
Senast redigerad av ksv 2008-06-08 kl. 17:29.
Citera
2008-06-08, 17:35
Medlem
Krafses avatar
ksv, din bild funkar inte. Men den är säkert fejk ändå. Nej men ärligt, contrails kan vara långa de med, men som du säger så börjar ju contrails oftast en bit bakom motorerna. När man ser dessa chemtrailplan så börjar det direkt ba PFFSHHHHHHHAAAAAAAAHAHAHAHHAHAHAAAAAAA!!!
Det ser ju helt galet ut!
Citera
2008-06-08, 17:36
Medlem
Citat:
Ahaa, nu ser jag. Det är ju Norge där bredvid och allt. Jag ska kolla om jag hittar samma karta igen, de uppdaterar ju hela tiden så att linjerna försvinner!

Edit: Nope, hittar inte. Men det var en hel del linjer på kartan förut, och nu var det bara 2st. Kaneks var oooooovanligt mycket trafik då bara? Men det är märkligt att de flög på den delen av himlen, jag har aldrig sett det innan. Var 3st feta chemtrails där också, man såg inte ändarna på dem och hela himlen var täckt av kladd. Värst var det borta vid Landvetter, usch!
Ja, bilden uppdateras ju i realtid (nästan) med var planen befinner sig just nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in