2013-04-03, 15:40
Medlem
JustBecauses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaptenbyrd
Nej jag är 99% säker att det var till chemtrail. Såg inte ut som vanliga grejer som jag googlat på. Det var ett ganska stort plan också, inget man gör tricks i luften med.

Hur kan du vara 99% säker på att det är något som INGEN i denna tråd lyckats bevisa?
Citera
2013-04-03, 15:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JustBecause
Hur kan du vara 99% säker på att det är något som INGEN i denna tråd lyckats bevisa?
Jag tror det för att det stämde på beskrivningen på såna plan som jag har läst om. Större jetplan utan märkningar på. Konstiga munstycken. Vart kan man hitta bilder på såna? Försökt som fan.
Citera
2013-04-03, 19:39
Medlem
JustBecauses avatar
Sök i tråden så hittar du bilder på dem.
För det slog dig aldrig att det kan varit tex ett brandbekämpande plan?

https://www.google.se/search?q=boeing+747+fire+fighter&aq=1&hl=sv&um=1&i e=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=MmlcUbr7J4ff4Q TttYCACw&biw=768&bih=928&sei=O2lcUa2MD-OI4AThz4GoCg
Citera
2013-04-03, 19:52
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Jag tror det för att det stämde på beskrivningen på såna plan som jag har läst om. Större jetplan utan märkningar på. Konstiga munstycken. Vart kan man hitta bilder på såna? Försökt som fan.

Vad var det som var konstigt med munstyckena? Hur såg de ut? Vad var det du reagerade på som du tyckte avvek från "vanliga" munstycken?
Citera
2013-04-03, 20:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JustBecause
Sök i tråden så hittar du bilder på dem.
För det slog dig aldrig att det kan varit tex ett brandbekämpande plan?

https://www.google.se/search?q=boeing+747+fire+fighter&aq=1&hl=sv&um=1&i e=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=MmlcUbr7J4ff4Q TttYCACw&biw=768&bih=928&sei=O2lcUa2MD-OI4AThz4GoCg
Nej det var inte alls såna där. Dessutom står det ju på de där planen att de är brandflyg. Det här var omärkta plan precis som det sägs om chemtrailplan.
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Vad var det som var konstigt med munstyckena? Hur såg de ut? Vad var det du reagerade på som du tyckte avvek från "vanliga" munstycken?
Hur de var placerade under vingen som att de var kamouflerade för att likna jetturbiner men att det var munstycken istället. Munstyckena pekade rakt bakåt också, hade det varit ett brandflyplan så borde de ha pekat lite nedåt tycker man.
Citera
2013-04-03, 20:17
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Nej det var inte alls såna där. Dessutom står det ju på de där planen att de är brandflyg. Det här var omärkta plan precis som det sägs om chemtrailplan.

Hur de var placerade under vingen som att de var kamouflerade för att likna jetturbiner men att det var munstycken istället. Munstyckena pekade rakt bakåt också, hade det varit ett brandflyplan så borde de ha pekat lite nedåt tycker man.

Var munstyckena lika stora som jetturbiner? Måste ju vara jättelätt för vilken flygplansentusiast som helst att se en flygplansmodell med för många motorer på. Det här blir nog inget problem för dig att hitta om du googlar lite.
Citera
2013-04-03, 20:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Var munstyckena lika stora som jetturbiner? Måste ju vara jättelätt för vilken flygplansentusiast som helst att se en flygplansmodell med för många motorer på. Det här blir nog inget problem för dig att hitta om du googlar lite.
Nej munstyckena var ganska små men de satt på större grejer som såg ut som jetturbiner. Tro mig jag har googlat, finns inga bilder på det där. Hemliga chemtrailplan.
Citera
2013-04-03, 20:55
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Nej munstyckena var ganska små men de satt på större grejer som såg ut som jetturbiner. Tro mig jag har googlat, finns inga bilder på det där. Hemliga chemtrailplan.

Ja men det är ju det jag säger, då blir det för många motorer på planet, det skulle en flygplanskännare märka direkt!! Jättebra, googla fram det du såg och lägg upp här så vi andra får se! Äntligen ska det alltså komma bevis för chemtrails!!
Citera
2013-04-03, 20:56
Medlem
JustBecauses avatar
Citat:

Ja, men då måste det ju vara chemtrail.
Du kan ju inte bara komma in här som nyreggad(?) användare med ett påstående utan något annat "bevis" än det du själv bevittnat föratår du väl...
Senast redigerad av JustBecause 2013-04-03 kl. 21:02.
Citera
2013-04-03, 21:30
Bannlyst
Jag hittade nåt som är åt det hållet iallafall men det planet jag såg var helt vitt utan några märkningar. Den hade också för många "motorer" som den i artikeln här.

http://www.whale.to/b/chemtrail_plane_photographed.html
Citera
2013-04-03, 21:37
Medlem
JustBecauses avatar
Citat:
Jag hittade nåt som är åt det hållet iallafall men det planet jag såg var helt vitt utan några märkningar. Den hade också för många "motorer" som den i artikeln här.

Vet du - man kan tanka flygplan i luften!
Vet du hur de flygplanen ser ut?
Citera
2013-04-03, 21:39
Medlem
cephs avatar
Citat:

Suck... Det där är en KC-135 med en (två) P&D-kapsel.

https://pbs.twimg.com/media/Av7rlUVCIAAd3g1.jpg

Alltså ett tankflygplan för lufttankning.
Senast redigerad av ceph 2013-04-03 kl. 21:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in