2017-02-11, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av poppilo
Det finns miljontals dolda underjordiska bunkrar runt om i världen, Varför i helvete tror du att du skulle få reda på det? Vem är du? Det är bara insatta personer som vet detta, skeptiker kommer ju alltid neka till saker som låter annorlunda. De precis som area51, folk vet att det finns men ingen har någon som helst anning vad som pågår där. Samma sak gäller det för bunkrarna, arbetare som jobbar där o skriver givetvis på ett kontrakt där dom inte får avslöja sitt jobb dylikt till någon eller för allmänheten, simple as that!!

10år?? Underjordiska bunkrar har funnits i över 100år där. Varför ska folk skvallra? Deras liv hänger på en tunn lina om dom skvallrar, man tar helt enkelt inga risker.
Det här blir "bättre och bättre", dvs stolligare och stolligare! Miljontals platser där giftet tillverkas, menar du det? Snabb överslagsberäkning: 10-20 miljoner personer måste jobba med att sköta apparaturen och produktionen idag. Tillsammans med dem som transporterar och sprider giftet måste 20-30 miljoner människor vara inblandade. Och det sedan minst tio år. Skulle verkligen ingen av dem ha sagt vad som pågår? Efter pensionen eller på dödsbädden?

Trovärdigt? NEJ!

Citat:
Du behöver inte tro mig, du är ju skeptiker du tror ju på ingenting.
Jag tror på en hel del. T ex att "chemtrails" är hjärnspöken och att jorden är rund. Men jag tror inte på det du skriver här, det beror inte på att du är poppilo utan på att du har fel.
Citera
2017-02-12, 06:25
Medlem
Tajger66s avatar
Citat:
Det är en speciell molekyl inte känt för allmänheten utan hemligt, kan säga det är kovaletna moleklyer som innehåller en särskild laddning som klyver molekylen i två beståndsdelar. Mer kan jag inte säga, detta är vad mina källor sagt.

Mega labbsen är i stora underjordiska bunkrar där dom sammanställs, inte känr för allmänheten, det är stormakten som ligger bakom detta och dom kan göra exakt vad dom vill utan att vi märker det.

2kg faller ner snabbare än 1kg om det blåser, men om det är vakuum så faller dom givetvis lika snabbt.
Är det hydrolys det handlar om? Sen om jag läser bakåt i tråden så säger chemtrailsivrarna att de ser chemtrailsen, nu är en molekyl så liten att den endast kan ses med ett elektronmikroskop. Vidare behövs det inga mängder för att sprida en vad ni påstår smitta eller giftiga ämnen, det skulle alltså behövas så små mängder och vara så finfördelade att de inte går att upptäcka med blotta ögat. Ändå ser ni flygplan sprida chemtrails och pratar om tonvis från varje flygplan???

Som jag ser det och läser bakåt i tråden så ändras er historia efterhand som den blir motbevisad. Sen vill jag påstå att det inte behövs spridas gift från flygplan då det redan finns så mycket giftiga ämnen på jorden så vi redan blir sjuka av den.

Vill gärna ha svar på om det är hydrolys det handlar om från din "säkra källa"? Stormakten? Förklara närmare vad som är stormakten?

En del ivrare påstår även att kemikalierna blandas i flygbränslet men det har blivit motbevisat flera gånger i tråden att det skulle inte funka då ev biologiska medel skulle förbrännas i jetmotorn. Och det finns inga speciella tankar på flygplanen för kemiska medel, det skulle jag ha sett när jag servade planen.
Senast redigerad av Tajger66 2017-02-12 kl. 06:28.
Citera
2017-02-13, 11:58
Moderator
OT raderat. Det är inte andra debattörer som ska diskuteras.
Som vanligt ska inte heller modereringen kommenteras i tråden, det resulterar fortfarande i en varning.

/Moderator
Citera
2017-02-13, 21:09
Medlem
poppilos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pajkaslusk
Är det inte enklare att blanda det i vanlig bensin? Det gjorde man med tetraethylblyet.
Om syftet nu är att förgifta mänskligheten.
Nej, det är svårare för det blir för uppenbart, stormakten vill ju undvika att människan vaknar till o tänker till helt plötsligt. Det är smärtfriare via flygplan och det sprids betydligt bättre. Enzymerna i tetraethylblyet är inte lika imperfekt som molekylerna som sprutas ut via chemtrailsen från flygplan.
Citera
2017-02-13, 21:16
Medlem
Jonas1968s avatar
Citat:
Nej, det är svårare för det blir för uppenbart, stormakten vill ju undvika att människan vaknar till o tänker till helt plötsligt. Det är smärtfriare via flygplan och det sprids betydligt bättre. Enzymerna i tetraethylblyet är inte lika imperfekt som molekylerna som sprutas ut via chemtrailsen från flygplan.
Varför skulle myndigheterna vilja göra alla sjuka? Det skulle ju bara öka myndigheternas utgifter för sjukvård, sjukförsäkring, förtidspension osv medan det skulle minska skatteintäkterna då färre kan arbeta? Finns ingen logik i detta. Staten har inget att vinna på att förgifta folk på detta sätt.
Citera
2017-02-13, 21:21
Medlem
poppilos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas1968
Varför skulle myndigheterna vilja göra alla sjuka? Det skulle ju bara öka myndigheternas utgifter för sjukvård, sjukförsäkring, förtidspension osv medan det skulle minska skatteintäkterna då färre kan arbeta? Finns ingen logik i detta. Staten har inget att vinna på att förgifta folk på detta sätt.
Det kvittar va dom vill göra med dom sjuka, huvudsaken är att få ner mänskligheten. 1 död är en bra död, 100tusen döda ännu bättre osv. I detta har pengar inget intresse eller funktion, pengar är påhitt bara +1 +1 +1 +1 pengar har inget värde helt enkelt. Och det är dom största hönsen i alla länder som vet om detta alla andra lyder bara order och gör sitt jobb så egentligen inte har någon som helt betydelse. Det födds för mycket människor helt enkelt. Det födds 3 barn i sekunden medans det dör 1 person i sekunden. Hade inte stormakten hittat på allasjukdomar som, cancer, aids o andra sjukdomar eller om stormakten inte hade orsakat alla tsunamin, jordbävningar o chemtrails osv så hade vi GARANTERAT haft över 15 miljarder människor på jorden.
Citera
2017-02-14, 05:13
Medlem
Tajger66s avatar
Citat:
Nu var det inte fråga om tetraethylblyet utan om molekylerna. Jag har inte ännu fått svar på frågan om det handlar om hydrolys och inte heller fått svar på varför de skulle släppa ut tonvis med kemikalier från varje flygplan när det är en logistiskisk omöjlighet.

Citat:
Det kvittar va dom vill göra med dom sjuka, huvudsaken är att få ner mänskligheten. 1 död är en bra död, 100tusen döda ännu bättre osv. I detta har pengar inget intresse eller funktion, pengar är påhitt bara +1 +1 +1 +1 pengar har inget värde helt enkelt. Och det är dom största hönsen i alla länder som vet om detta alla andra lyder bara order och gör sitt jobb så egentligen inte har någon som helt betydelse. Det födds för mycket människor helt enkelt. Det födds 3 barn i sekunden medans det dör 1 person i sekunden. Hade inte stormakten hittat på allasjukdomar som, cancer, aids o andra sjukdomar eller om stormakten inte hade orsakat alla tsunamin, jordbävningar o chemtrails osv så hade vi GARANTERAT haft över 15 miljarder människor på jorden.
Människan tar kål på sig själva så effektivt så det behövs ingen "kontroll" och förgiftning. Som jag skrev tidigare så förgiftar vi oss redan i så hög utsträckning så behovet av att tillföra ytterligare gift inte är nödvändigt. Om det är för många frågor på en gång kan jag dela upp dom en och en.

Dina svar är svävande och inte speciellt logiska, skulle vilja ha mer precisa svar. "Stormakten" vad är detta för stormakt du yrar om?
Citera
2017-02-14, 09:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tajger66

Människan tar kål på sig själva så effektivt så det behövs ingen "kontroll" och förgiftning. Som jag skrev tidigare så förgiftar vi oss redan i så hög utsträckning så behovet av att tillföra ytterligare gift inte är nödvändigt. Om det är för många frågor på en gång kan jag dela upp dom en och en.

Dina svar är svävande och inte speciellt logiska, skulle vilja ha mer precisa svar. "Stormakten" vad är detta för stormakt du yrar om?

Hur kommer det sig att befolkningen ökar så himla snabbt om nu människan är så effektiv på att ta kål på sig själv?
Citera
2017-02-14, 12:39
Medlem
Tajger66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratsogs
Hur kommer det sig att befolkningen ökar så himla snabbt om nu människan är så effektiv på att ta kål på sig själv?
Nu gissar jag bara men tror att det beror på att de idkar samlag, det är nog den största anledningen till folkökningen. och där kom den obligatoriska emon.
Debatten om att vi förgiftar vår planet får vi ta i annan befintlig tråd, det finns en hel del om det redan.

För att återgå till topic så läser jag bak i tråden om alla teorier varför vi bombas med chemtrails men få förespråkare kan svara sakligt och logiskt på våra frågor om teknik och utförande samt innehåll i kemikalierna som sprutas ut tonvis från varje plan. Önskar en saklig debatt med lite hållbara bevis. Inte bara att se på himlen på alla chemtrails och att de kan se om det innehåller kemiska medel eller inte på 10 km avstånd. Jag vill ha riktiga hållbara bevis, då kan jag faktiskt överväga att tro er lite.
Citera
2017-02-14, 12:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tajger66
Nu gissar jag bara men tror att det beror på att de idkar samlag, det är nog den största anledningen till folkökningen

Hur ska du ha det?

Är människan bra på att ta kål på sig själv eller inte?

Edit:
OnT
Jag är inte insatt i ämnet och har ingen åsikt. Teoretiskt möjligt antar jag.
Senast redigerad av Ratsogs 2017-02-14 kl. 12:46.
Citera
2017-02-14, 12:55
Medlem
Nedan följer en vädjan till USA:s president Donald Trump att stoppa chemtrails:

Stop the Spray Jets, Mr President
An Appeal to U. S. President Donald J. Trump to end the spray-jets poisoning life on this planet with toxic coal fly ash and causing global warming and arctic melting.

Länk: https://www.youtube.com/watch?v=IunPb2m3Bpg
Citera
2017-02-14, 13:03
Medlem
Tajger66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratsogs
Hur ska du ha det?

Är människan bra på att ta kål på sig själv eller inte?
Ja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in