2013-03-28, 18:51
Medlem
LaurentiusLucidors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cashanova
Jag anser att världen vi lever i är helt absurd, mycket döljs för oss.

Vi lever längre? Ja säg det till svältande barnen i afrika.

Hade du följt med i tidningarna istället för att hänga på nonsensforum så hade du vetat att: Under den senaste tioårsperioden har den ekonomiska tillväxttakten i Afrika passerat Östasien. Tillväxttakten är jämförbar med de asiatiska tigrarna och latinska pumorna vilket gett upphov till smeknamnet lejonekonomier. Under 2011 var den sub-sahariska tillväxten 4,9%. Bortsett från Sydafrika, som står för 1/3 av regionens BNP, var tillväxten 5,9% vilket gör regionen till en av världens snabbast växande regioner, dock från en relativ låg nivå.
Citera
2013-03-28, 18:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LaurentiusLucidor
Hade du följt med i tidningarna istället för att hänga på nonsensforum så hade du vetat att: Under den senaste tioårsperioden har den ekonomiska tillväxttakten i Afrika passerat Östasien. Tillväxttakten är jämförbar med de asiatiska tigrarna och latinska pumorna vilket gett upphov till smeknamnet lejonekonomier. Under 2011 var den sub-sahariska tillväxten 4,9%. Bortsett från Sydafrika, som står för 1/3 av regionens BNP, var tillväxten 5,9% vilket gör regionen till en av världens snabbast växande regioner, dock från en relativ låg nivå.
Jag följer inte skittidingar som bara skriver lögnet överallt.

Spelar ingen roll afrika är ett utnyttjad stiutation, dom lever inte längre pga svält och sjukdomar som orsakas där borta.
Citera
2013-03-28, 18:58
Medlem
Citat:
Jag följer inte skittidingar som bara skriver lögnet överallt.

Spelar ingen roll afrika är ett utnyttjad stiutation, dom lever inte längre pga svält och sjukdomar som orsakas där borta.

Intressant,har du någon källa som bevisar din tes?
Du sätter dig nämligen upp mot världens samlade expertis,så du förstår väl att jag inte bara kan godta din åsikt hux flux?

Märkligt hur fakta som kan bevisas kallas lögner av dig när myter som Platons gamla tankeexperiment Atlantis enligt dig är rena sanningen!
Citera
2013-03-28, 19:17
Medlem
Citat:
Jag får väl tro vad vill, alla borde tro på atlanits och illuminati, det är dom ligger bakom chemtrails

Och hur tänker du isåfall få alla att tro på detta?Du vill och kan inte visa några bevis som normala människor oftast behöver för att totalt ändra ståndpunkt.

Är du helt säker på att det ändå inte är vatten i de där tunnorna?
Jag har nämligen hört att det finns vääääldigt mycket vatten i Atlantis.
De försöker nog dränka oss!!
Citera
2013-03-28, 19:26
Bannlyst
Citat:
Och hur tänker du isåfall få alla att tro på detta?Du vill och kan inte visa några bevis som normala människor oftast behöver för att totalt ändra ståndpunkt.

Saker som detta har inga källor, det handlar om att man ska tro på sin sak, och sluta snacka skit om Atlantis, visa lite respect för det. Det är inte bara vatten som innehåller i dom tunnorna, innehåller massa lånsamma bakterier som förgiftar människan till slut, givetvis går det inte bevisa men måste ha det i åtanke.
Citera
2013-03-28, 19:29
Bannlyst
Citat:

Det är inte vatten i tunnorna, dom vill få oss att tro det, men vissa av oss kan läsa mellan radena och se och förstår lögnerna.
Citera
2013-03-28, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snuggyz
Det är inte vatten i tunnorna, dom vill få oss att tro det, men vissa av oss kan läsa mellan radena och se och förstår lögnerna.

Och jag som trodde tunnorna var hemliga.

Ja,det står mycket mellan raderna i era sagoböcker.
Det man vill se ser man...

Nu tar jag en liten påskpaus!
Tack för debatten såhär långt.

GLAD PÅSK!
Citera
2013-03-28, 19:42
Medlem
Citat:
Se nu blev man avstängd igen, dom försöker tysta oss till max.

Illuminati = Flashback??? Jösses!
Citera
2013-03-28, 21:29
Medlem
JustBecauses avatar
Citat:

Det finns flygplatser överallt där dessa plan lyfter ifrån.

Igen? Snacka om att avslöja sig själv.

Skiter fullständigt i varningar och avstängningar men Sexyblattekille / Snuggy / Snuggyz lever fortfarande. Tror det är en mycket sjuk man bakom de användarna som till och med svara till sig själv via olika alias.

Hej då antar jag.
Citera
2013-03-28, 21:53
Medlem
constants avatar
Citat:

Det finns flygplatser överallt där dessa plan lyfter ifrån.
Medan du är avstängd så kan du väl ta fram lite evidens för dina teorier. Lovar att alla här är sugna på att du får fram något vettigt som visar att alla i hela världen är emot dig och därför sprutar gift ur flygplan.

Du har fått tips, seså - iväg och gör ditt jobb.
Citera
2013-03-28, 22:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Medan du är avstängd så kan du väl ta fram lite evidens för dina teorier. Lovar att alla här är sugna på att du får fram något vettigt som visar att alla i hela världen är emot dig och därför sprutar gift ur flygplan.

De allmänt känt dom sprutar ut gift, tragiskt att ni skeptiker inte fattar det.
Citera
2013-03-28, 22:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av constant

Visste inte du att det sprutas ut gift ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in