Citat:
Ursprungligen postat av Snuggyz
Det är inte vatten i tunnorna, dom vill få oss att tro det, men vissa av oss kan läsa mellan radena och se och förstår lögnerna.
Och jag som trodde tunnorna var hemliga.
Ja,det står mycket mellan raderna i era sagoböcker.
Det man vill se ser man...
Nu tar jag en liten påskpaus!
Tack för debatten såhär långt.
GLAD PÅSK!