Citat:
Ursprungligen postat av abrovinch
Till alla som in i döden förnekar chemtrails och dylika fenomen [...]
Dylika fenomen? Syftar du måhända på fenomenet med alldagliga saker som av någon outgrundlig anledning förvrängts till värsta sortens konspirationsteorier?
Citat:
[...] (t.ex ni betalda "disinformation agents" och forum-autobots) [...]
Åfan, vilka kan dessa vara då? Jag är säker på att du åtminstone kan ge en hint utan att nödvändigtvis bryta mot vare sig 0.06 eller 1.06.
Citat:
[...] fortsätt gärna med detta, för ni vet också att det inte går att hålla en lögn vid liv hur länge som helst! Era dagar är tyvärr räknade, folk i allmänhet börjar få upp ögonen för detta problem..
Ja, ett av internets största problem är nog okunnigheten som växer och frodas i dess kölvatten. Fri information innebär också fri desinformation, yttrandefrihet innebär också att idioter får snacka skit hur mycket de vill. Det är smällar man får ta och jag tycker det är värt det, som tur är så innebär dessa principer även att saker inte får stå oemotsagda.
Citat:
Och så till alla er som _vet_ att vi blir besprutade med gift i princip dagligen; Ta tummarna ur era rövhål och sätt igång och bygg er varsin cloudbuster och ett gäng orgonit-puckar! Sätt cloudbustern gömd på din tomt och sprid ut puckarna vid varje mobiltelefonmast i ditt område, så är du en god bit på väg.
Säg inte att sådana inte fungerar eller är skadliga, för de funkar verkligen. Om ett antal hundra personer i sverige bygger en varsin cloudbuster, så kan pyramid-fjollorna spruta bäst fan de vill! Börja tillverka ORGONITE och sprid ut i mängder, överallt där ni tror det behövs! Sök på orgonite, orgone, cloudbuster, chembuster, "Wilhelm Reich" etc på nätet så kommer där att presenteras en mycket fin lösning på inte bara chemtrails, utan på hela det så kallade kontrollsystemet som så vackert brukar kallas New World Order. Andra positiva saker kommer också i fotspåren av orgonite

. Alla som har erfarenhet utav orgonite vet att det fungerar otroligt bra! Ju fler vi är som använder oss av detta, desto svårare blir det för grisarna att hålla reda på oss. [...]
Då kan herrn vara så trevlig att berätta enligt vilka mekanismer dessa verkar. För det är väl inte så att de bara är hjärnhjältar som slåss mot hjärnspöken?
En massa länkar utan egen input undanbedes, det är alltför vanligt i dessa krokar och leder ingenvart. Jag vill ha det svart på vitt.
Vad är det som de skyddar mot och
hur skyddar de mot detta?
Citat:
Gör något bra för dina medmänniskor, sprid detta till alla som har lite vett innanför pannbenet, att börja lägg ut orgonite så vi blir av med skiten en gång för alla!
Välkommen in i äventyret!
Kalla mig gärna foliehatt, tack för mig! Puss!
Folk som har vett innanför pannbenet efterfrågar utförliga beskrivningar så att dessa kan utvärderas.