2012-01-26, 21:40
Medlem
KemiRockarFetts avatar
Chemtrails går INTE att förneka.

De som förnekar det förnekar även det officiella programmet:

http://www.cfr.org/content/thinktank/GeoEng_Jan2709.pdf

Jag har själv sett sprayningarna. 7-8 plan på mkt hög höjd som la ut kondensgroddar i sick sack mönster, fungerade bra för på eftermiddagen av det dis/moln överallt. Varför man väljer att använda just Al och Ba salter vet jag inte. Hur mkt de anrikas i grundvatten osv, ingen aning heller. Det behövs en genomlysning av detta.

På 70 talet körde de i mkt mykoplasma för att studera spridning hos befolkningen:

http://www.guardian.co.uk/politics/2002/apr/21/uk.medicalscience

Strunta i VOF:arna som är här. Skunkjobs är en av dom. De säljer sin mamma för tio kr. De jobbar åt en politisk agenda och ni kan googla VOF newsmill avhopp , så kommer ni få se på allt godis som finns om dom.
Citera
2012-01-26, 21:48
Medlem
KemiRockarFetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abrovinch
Till alla som in i döden förnekar chemtrails och dylika fenomen (t.ex ni betalda "disinformation agents" och forum-autobots): fortsätt gärna med detta, för ni vet också att det inte går att hålla en lögn vid liv hur länge som helst! Era dagar är tyvärr räknade, folk i allmänhet börjar få upp ögonen för detta problem..

Och så till alla er som _vet_ att vi blir besprutade med gift i princip dagligen; Ta tummarna ur era rövhål och sätt igång och bygg er varsin cloudbuster och ett gäng orgonit-puckar! Sätt cloudbustern gömd på din tomt och sprid ut puckarna vid varje mobiltelefonmast i ditt område, så är du en god bit på väg. Säg inte att sådana inte fungerar eller är skadliga, för de funkar verkligen. Om ett antal hundra personer i sverige bygger en varsin cloudbuster, så kan pyramid-fjollorna spruta bäst fan de vill! Börja tillverka ORGONITE och sprid ut i mängder, överallt där ni tror det behövs! Sök på orgonite, orgone, cloudbuster, chembuster, "Wilhelm Reich" etc på nätet så kommer där att presenteras en mycket fin lösning på inte bara chemtrails, utan på hela det så kallade kontrollsystemet som så vackert brukar kallas New World Order. Andra positiva saker kommer också i fotspåren av orgonite . Alla som har erfarenhet utav orgonite vet att det fungerar otroligt bra! Ju fler vi är som använder oss av detta, desto svårare blir det för grisarna att hålla reda på oss.

Det du behöver för att göra orgonit är polyesterresin (båttillbehörsaffärer eller "gubbdagis"), frässpån av företrädelsevis aluminium eller valfri annan metall (mekaniska verkstad), samt små kvartskristallspetsar (flummiga kristallaffärer över disk, eller någon webshop).

Några länkar:
http://www.ethericwarriors.com/ip/forum.php
http://whale.to/b/orgonite.html

Gör något bra för dina medmänniskor, sprid detta till alla som har lite vett innanför pannbenet, att börja lägg ut orgonite så vi blir av med skiten en gång för alla!

Välkommen in i äventyret!
Kalla mig gärna foliehatt, tack för mig! Puss!

Så du skulle bygga dig en sådan manick för att "rena " luften?
Det enda du gör är att spä ut mer latrin i luften.
Står massor om "energier" osv = kvacksalveri grejer.
Citera
2012-01-26, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KemiRockarFett
Så du skulle bygga dig en sådan manick för att "rena " luften?
Det enda du gör är att spä ut mer latrin i luften.
Står massor om "energier" osv = kvacksalveri grejer.

Det finns ingen som tjänar pengar på dessa manicker, möjligen polyestertillverkare och rörgrossister. Det är en "droppe i havet" för dem.
Jag dissade det först också till en början, tyckte det var värsta new age-bullshitet, tills jag byggde en egen pyramid och beskådade resultaten. Det kräver dock att man inte sitter hemma och runkar framför datorn, det hjälper knappast mot EMF-smog och aluminium på hög höjd.

Köp ALDRIG orgonite av någon försäljare om du absolut inte har möjlighet att tillverka själv. De säljer orgonites enbart för att kunna finansiera sina egna projekt. Folk lägger ner enorma summor på att placera ut dessa puckar över stora geografiska områden.

Gör en enkel kon i ett martiniglas och gå och gräv ner vid en EMF-källa och observera resultat. I 7 av 10 fall bildas det ett blått hål i den gråa chem-himlen och direkt läggs det spraylinjer ovanför. Kom inte och säg att det inte fungerar om du inte provat. Jag har stor erfarenhet av dessa "grunkor", och jag tar inte åt mig av någon negativ kritik. Den som är upplyst nog kommer så småningom att hitta informationen.

Det är jävligt lätt att förkasta sådan här information som "snake oil". De allra flesta vet inte ens om att chemtrails existerar, jävligt få känner till den RIKTIGA agendan bakom det, och ännu färre känner till att det finns en lösning. Något mer du ville ha sagt Mr Vetenskapsman?
Senast redigerad av abrovinch 2012-01-26 kl. 22:19.
Citera
2012-01-26, 22:37
Medlem
cephs avatar
Citat:
Till alla som in i döden förnekar chemtrails och dylika fenomen [...]

Dylika fenomen? Syftar du måhända på fenomenet med alldagliga saker som av någon outgrundlig anledning förvrängts till värsta sortens konspirationsteorier?

Citat:
[...] (t.ex ni betalda "disinformation agents" och forum-autobots) [...]

Åfan, vilka kan dessa vara då? Jag är säker på att du åtminstone kan ge en hint utan att nödvändigtvis bryta mot vare sig 0.06 eller 1.06.

Citat:
[...] fortsätt gärna med detta, för ni vet också att det inte går att hålla en lögn vid liv hur länge som helst! Era dagar är tyvärr räknade, folk i allmänhet börjar få upp ögonen för detta problem..

Ja, ett av internets största problem är nog okunnigheten som växer och frodas i dess kölvatten. Fri information innebär också fri desinformation, yttrandefrihet innebär också att idioter får snacka skit hur mycket de vill. Det är smällar man får ta och jag tycker det är värt det, som tur är så innebär dessa principer även att saker inte får stå oemotsagda.

Citat:
Och så till alla er som _vet_ att vi blir besprutade med gift i princip dagligen; Ta tummarna ur era rövhål och sätt igång och bygg er varsin cloudbuster och ett gäng orgonit-puckar! Sätt cloudbustern gömd på din tomt och sprid ut puckarna vid varje mobiltelefonmast i ditt område, så är du en god bit på väg. Säg inte att sådana inte fungerar eller är skadliga, för de funkar verkligen. Om ett antal hundra personer i sverige bygger en varsin cloudbuster, så kan pyramid-fjollorna spruta bäst fan de vill! Börja tillverka ORGONITE och sprid ut i mängder, överallt där ni tror det behövs! Sök på orgonite, orgone, cloudbuster, chembuster, "Wilhelm Reich" etc på nätet så kommer där att presenteras en mycket fin lösning på inte bara chemtrails, utan på hela det så kallade kontrollsystemet som så vackert brukar kallas New World Order. Andra positiva saker kommer också i fotspåren av orgonite . Alla som har erfarenhet utav orgonite vet att det fungerar otroligt bra! Ju fler vi är som använder oss av detta, desto svårare blir det för grisarna att hålla reda på oss. [...]

Då kan herrn vara så trevlig att berätta enligt vilka mekanismer dessa verkar. För det är väl inte så att de bara är hjärnhjältar som slåss mot hjärnspöken?

En massa länkar utan egen input undanbedes, det är alltför vanligt i dessa krokar och leder ingenvart. Jag vill ha det svart på vitt. Vad är det som de skyddar mot och hur skyddar de mot detta?

Citat:
Gör något bra för dina medmänniskor, sprid detta till alla som har lite vett innanför pannbenet, att börja lägg ut orgonite så vi blir av med skiten en gång för alla!

Välkommen in i äventyret!
Kalla mig gärna foliehatt, tack för mig! Puss!

Folk som har vett innanför pannbenet efterfrågar utförliga beskrivningar så att dessa kan utvärderas.
Senast redigerad av ceph 2012-01-26 kl. 22:41.
Citera
2012-01-26, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ceph
Åfan, vilka kan dessa vara då? Jag är säker på att du åtminstone kan ge en hint utan att nödvändigtvis bryta mot vare sig 0.06 eller 1.06.

Känner du dig träffad?

Det finns en anledning till varför sådana som till exempel du själv lägger ner massor av tid på att banka in i pöbelns hjärnor att "det heter minsann contrails, och är jättenaturligt". Jag och en jävla massa andra VET vad som är sant och inte, sen om vi får mothugg från forumtroll, moderatorer eller vem-som-helst rör oss inte i ryggen.

Kolla upp Wilhelm Reich och storyn bakom hans forskning och fall (bara ett exempel), så ska du se att det ligger något i det jag säger. Mina ögon ljuger inte, jag VET att jag har rätt. Folk är tamejfan inte dumma nuförtiden.. =)

Skriver inte mer i denna tråd eller från detta nick. Jag har sagt mitt.

Puss!
Senast redigerad av abrovinch 2012-01-26 kl. 23:14.
Citera
2012-01-27, 00:00
Medlem
KemiRockarFetts avatar
Citat:
Det finns ingen som tjänar pengar på dessa manicker, möjligen polyestertillverkare och rörgrossister. Det är en "droppe i havet" för dem.
Jag dissade det först också till en början, tyckte det var värsta new age-bullshitet, tills jag byggde en egen pyramid och beskådade resultaten. Det kräver dock att man inte sitter hemma och runkar framför datorn, det hjälper knappast mot EMF-smog och aluminium på hög höjd.

Köp ALDRIG orgonite av någon försäljare om du absolut inte har möjlighet att tillverka själv. De säljer orgonites enbart för att kunna finansiera sina egna projekt. Folk lägger ner enorma summor på att placera ut dessa puckar över stora geografiska områden.

Gör en enkel kon i ett martiniglas och gå och gräv ner vid en EMF-källa och observera resultat. I 7 av 10 fall bildas det ett blått hål i den gråa chem-himlen och direkt läggs det spraylinjer ovanför. Kom inte och säg att det inte fungerar om du inte provat. Jag har stor erfarenhet av dessa "grunkor", och jag tar inte åt mig av någon negativ kritik. Den som är upplyst nog kommer så småningom att hitta informationen.

Det är jävligt lätt att förkasta sådan här information som "snake oil". De allra flesta vet inte ens om att chemtrails existerar, jävligt få känner till den RIKTIGA agendan bakom det, och ännu färre känner till att det finns en lösning. Något mer du ville ha sagt Mr Vetenskapsman?

Det jag läste så släppte den ut kvartsdamm som är lungskadade.

Du får gärna filma när du kör din makalösa mannick och lägga på tuben så ska vi titta.
Citera
2012-01-31, 13:18
Medlem
TheHorrors avatar
Citat:
Känner du dig träffad?

Det finns en anledning till varför sådana som till exempel du själv lägger ner massor av tid på att banka in i pöbelns hjärnor att "det heter minsann contrails, och är jättenaturligt". Jag och en jävla massa andra VET vad som är sant och inte, sen om vi får mothugg från forumtroll, moderatorer eller vem-som-helst rör oss inte i ryggen.

Kolla upp Wilhelm Reich och storyn bakom hans forskning och fall (bara ett exempel), så ska du se att det ligger något i det jag säger. Mina ögon ljuger inte, jag VET att jag har rätt. Folk är tamejfan inte dumma nuförtiden.. =)

Puss!

Här har vi ett klassiskt exempel på hur när man kör fast riktigt jävla hårt av motbevis ut argumentation, bara lämnar en tråd eller ett forum, och dessutom att man avslutar allting med att säga "jag VET att jag har rätt".

Den här killen/tjejen med många andra här, är ett bevis på hur jävla fnoskig det kan bli, och i synnerhet när man totalt ignorerar så simpla frågor som tex hur detta kan pågå så länge utan att någon slår larm, privatpersoner som oberoende forskare, inte lämnat in en ynka rapport, inga nyheter eller andra offentliga källor som tex BBC, CNN, vetenskapsskrifter eller rena mängden av bevis/rapporter som alla pekar mot samma sorts substans/kemisk uppsättning - jag har ställt dessa frågor i samtliga mina inlägg i denna tråd och ingen besvarar dem, bara för att det går helt enkelt inte att göra det.

Det skulle bli för mycket att ljuga om helt enkelt om man försökte sig på det.
Citera
2012-01-31, 13:52
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Känner du dig träffad?

Puss!
Som vad? Att kondensation av vattenånga inte alls har med lufttryck och temperatur att göra?
Citera
2012-01-31, 20:58
Bannlyst
Jag har inte riktigt fattat chemtrails grejjen. Alltså vad är det för gift och gaser flygplanen sprutar ut? Hörde dom kör ut små små nanopartiklar som vi människor sen andas in, och till slut blir det en chip i kroppen??

Är det ingen som tar ansvar för chemtrailen? Det är ju tragiskt om vi människor ska bli förgiftade eller manipulerade under bordet som vanligt.

Kan någon sammanfatta typ??
Citera
2012-01-31, 21:03
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SexyBlatteKille84
Jag har inte riktigt fattat chemtrails grejjen. Alltså vad är det för gift och gaser flygplanen sprutar ut? Hörde dom kör ut små små nanopartiklar som vi människor sen andas in, och till slut blir det en chip i kroppen??

Är det ingen som tar ansvar för chemtrailen? Det är ju tragiskt om vi människor ska bli förgiftade eller manipulerade under bordet som vanligt.

Kan någon sammanfatta typ??
Hur lång kan en sådan där "chemtrail" bli? Hur stort är ett flygplan?
Citera
2012-01-31, 21:13
Medlem
Parkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SexyBlatteKille84
Hörde dom kör ut små små nanopartiklar som vi människor sen andas in, och till slut blir det en chip i kroppen??

Åh herregud...
Citera
2012-01-31, 21:45
Bannlyst
Vadå herregud? Kan ni sluta fjanta er hela tiden, kan ni för nångång skull vara seriösa och sluta göra narr av mig i varje tråd, det är ingen roligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in