2013-03-28, 17:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Du glömde svara mig
Jag får fråga igen...
Jag undrar lite över var de har sina flygbaser där de startar och landar med kemikalierna.. Enligt Snuggyz bilder ryms ju inget annat än kemikalier i planen, men på t.ex. Arlanda kan man ju själv se att alla plan lastas med människor. Alltså måste det finnas superhemliga kemikalieflygplatser utspridda. Och eftersom det tydligen rör sig om 70% av alla flygplan så kan det ju inte vara några småanläggningar heller....
Snuggyz kan du hjälpa till och förklara???

Det finns speciella plan för chemtrails som släpper ut giftet, kolla bilden jag länkade till.
Citera
2013-03-28, 17:44
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cashanova
Det finns speciella plan för chemtrails som släpper ut giftet, kolla bilden jag länkade till.

Och vet du?? Det finns speciella platser för de som inte kan läsa, det kallas skolor. Prova en sån, eller svara på min fråga.
Citera
2013-03-28, 17:58
Medlem
LaurentiusLucidors avatar
Citat:

Tunnorna innehåller det extremt ogiftiga ämnet H2O.Kolla särskilt 4:e bilden uppifrån.

http://metabunk.org/threads/661-Debunked-Chemtrail-Plane-Interior-%28Ballast-Barrels%29?p=11196&viewfull=1#post11196
Citera
2013-03-28, 18:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LaurentiusLucidor
Tunnorna innehåller det extremt ogiftiga ämnet H2O.Kolla särskilt 4:e bilden uppifrån.

http://metabunk.org/threads/661-Debunked-Chemtrail-Plane-Interior-%28Ballast-Barrels%29?p=11196&viewfull=1#post11196
Det är innehållet som räknas inte utsidan! Herregud....
Citera
2013-03-28, 18:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Och vet du?? Det finns speciella platser för de som inte kan läsa, det kallas skolor. Prova en sån, eller svara på min fråga.
Vilken fråga har du så ska jag svara dig så gott jag kan.
Citera
2013-03-28, 18:22
Medlem
Citat:
Det är innehållet som räknas inte utsidan! Herregud....

Ok,så ingen klocka ringde när jag nämnde H2O?

H2O = V-A-T-T-E-N! Du vet,den där förhoppningsvis färglösa vätskan som sprutar ur kranen när du öppnar mekanismen som styr flödet.

Jag förstår nu att du har problem att läsa den engelska texten,men den handlar i korthet hur man använder vattenfyllda tankar för att simulera olika laster när man provar ut nya flygplanskonstruktioners flygprestanda.Det är därför det är en massa datorer på en del av bilderna.

Du ser lilla bubben,det blir lixom inte lika fräckt och kittlande när det visar sig att bilderna är offentliga och inte bara kan ses av konspirationsteoretiker som dig och Snuggy(z)?
Citera
2013-03-28, 18:24
Medlem
Citat:
Det är innehållet som räknas inte utsidan!

Nästan lite poetiskt och vackert inlägg!!!
Citera
2013-03-28, 18:25
Bannlyst
Citat:
Ok,så ingen klocka ringde när jag nämnde H2O?

H2O = V-A-T-T-E-N! Du vet,den där förhoppningsvis färglösa vätskan som sprutar ur kranen när du öppnar mekanismen som styr flödet.

Jag förstår nu att du har problem att läsa den engelska texten,men den handlar i korthet hur man använder vattenfyllda tankar för att simulera olika laster när man provar ut nya flygplanskonstruktioners flygprestanda.Det är därför det är en massa datorer på en del av bilderna.

Du ser lilla bubben,det blir lixom inte lika fräckt och kittlande när det visar sig att bilderna är offentliga och inte bara kan ses av konspirationsteoretiker som dig och Snuggy(z)?
Du köper o sväljer allt som tidningarna skriver, du är trångsynt. Chemtrails är gift som gasas ut sakta men säkert till befolkningen.

Jag vet vad h2o betyder, det är knappast vatten man sprutar ut från flygplanen, man skulle inte göra något så storartat bara för att spruta ut vatten det kan vem som helst göra, det är större saker på gång som sker där inne gömda dörrarna.
Citera
2013-03-28, 18:27
Bannlyst
Citat:
Du köper o sväljer allt som tidningarna skriver, du är trångsynt. Chemtrails är gift som gasas ut sakta men säkert till befolkningen.

Jag vet vad h2o betyder, det är knappast vatten man sprutar ut från flygplanen, man skulle inte göra något så storartat bara för att spruta ut vatten det kan vem som helst göra, det är större saker på gång som sker där inne gömda dörrarna.
Känner du dig lite förgiftad?
Citera
2013-03-28, 18:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av swedishwalrus
Känner du dig lite förgiftad?
Jag tror alla människor är innerst inne förgiftade utan att man vet om det, en långsam förgiftning som inte märks på engång tills det är för sent kan man säga.
Citera
2013-03-28, 18:43
Medlem
Citat:

Jag är ledsen att göra dig besviken,men det finns inga tidningar som skriver om sånt trams.
Jag är knappast någon som går på allt som serveras framför mig.Du vet inget om mig,däremot noterar jag med intresse att du tror på myten om Atlantis,New Mexico Dulce samt att Illuminati styr allt och alla.

Trångsynthet är inte samma sak som att granska fakta med hjälp av källkritik.

Jag ställer frågan jag ställt förut och inte får svar på:

VARFÖR ÖKAR MÄNNISKORS LIVSLÄNGD OCH ALLMÄNNA BILDNING OM "ELITEN" NU URSKILJNINGSLÖST GENOMFÖR MASSMORD?

Ursäkta att jag inte längre orkar upprätthålla netiketten!
Citera
2013-03-28, 18:46
Bannlyst
Citat:
Jag är ledsen att göra dig besviken,men det finns inga tidningar som skriver om sånt trams.
Jag är knappast någon som går på allt som serveras framför mig.Du vet inget om mig,däremot noterar jag med intresse att du tror på myten om Atlantis,New Mexico Dulce samt att Illuminati styr allt och alla.

Trångsynthet är inte samma sak som att granska fakta med hjälp av källkritik.

Jag ställer frågan jag ställt förut och inte får svar på:

VARFÖR ÖKAR MÄNNISKORS LIVSLÄNGD OCH ALLMÄNNA BILDNING OM "ELITEN" NU URSKILJNINGSLÖST GENOMFÖR MASSMORD?

Ursäkta att jag inte längre orkar upprätthålla netiketten!

Jag anser att världen vi lever i är helt absurd, mycket döljs för oss.

Vi lever längre? Ja säg det till svältande barnen i afrika.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in