2014-05-27, 16:08
  #3757
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eeeeemil
Dette kan umulig være contrails.
Det er en riktig "fucker" som fotografen kommenterer:
(full wing-span, turns on and off)
http://www.youtube.com/watch?v=TNgCDCnKx1Q


Du ser i filmen att du har flera lager moln av olika tjocklek på olika ställen, det är precis samma fenomen som gör att du får olika spridning av kondensationen efter motorerna på olika ställen. Med andra ord inget konstigt alls.
Citera
2014-05-27, 16:09
  #3758
Avstängd
KungPungPats avatar
Så när vi ser chemtrailspiloten stänga av och på chemtrailkranarna på vingarna så sjunker alltså planet några tusen meter och sen upp igen på nån sekund?


Din idiot hahahaa förklara bildbevisen nu kära chemtrailsförnekare..

Vi har contrails brevis chemtrails som inte beter sin som contrails,.. förklara varför?

Vi har chemtrailskranar på vingarna som öppnas och stängs medans dom flyger, hur kan dom öppna och stänga kranar med vattenångor och varför gör dom det?

Hemligt vattenkrig?
Citera
2014-05-27, 16:15
  #3759
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Så när vi ser chemtrailspiloten stänga av och på chemtrailkranarna på vingarna så sjunker alltså planet några tusen meter och sen upp igen på nån sekund?


Din idiot hahahaa förklara bildbevisen nu kära chemtrailsförnekare..

Vi har contrails brevis chemtrails som inte beter sin som contrails,.. förklara varför?

Vi har chemtrailskranar på vingarna som öppnas och stängs medans dom flyger, hur kan dom öppna och stänga kranar med vattenångor och varför gör dom det?

Hemligt vattenkrig?
Är det specialbyggda flygplan du pratar om som ingen känner till?

Alla flygplan som byggs har sina bränsletankar i vingarna tillsammans med en centertank (Och på vissa modeller länge bra också).
Om du endast har bränslet i centertanken så kommer du inte så jätte långt, speciellt inte om du gör dig av med all vätska som finns i vingarna. Då kommer flygplanet brytas sönder.

Hur förklarar du det?
Citera
2014-05-27, 16:17
  #3760
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Så när vi ser chemtrailspiloten stänga av och på chemtrailkranarna på vingarna så sjunker alltså planet några tusen meter och sen upp igen på nån sekund?


Din idiot hahahaa förklara bildbevisen nu kära chemtrailsförnekare..

Vi har contrails brevis chemtrails som inte beter sin som contrails,.. förklara varför?

Vi har chemtrailskranar på vingarna som öppnas och stängs medans dom flyger, hur kan dom öppna och stänga kranar med vattenångor och varför gör dom det?

Hemligt vattenkrig?

Det gör dom inte, men luften har olika sammansättning på olika ställen. Du har ju inte konstant moln överallt, istället har du en kontinuerlig process där moln bildas och försvinner beroende på förhållandena i atmosfären. När ett flygplan rör sig med över hundra meter per sekund igenom atmosfären kommer det snabbt röra sig igenom dessa områden, vilket leder till variationerna du ser i kondensationsspåren. Både det faktum att du ibland ser spår och ibland inte, men också hur dessa spår utvecklar sig.
Citera
2014-05-27, 17:23
  #3761
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Så när vi ser chemtrailspiloten stänga av och på chemtrailkranarna på vingarna så sjunker alltså planet några tusen meter och sen upp igen på nån sekund?
Cumulusmoln bildas när bara delar av luften är mättad på vattenånga http://sv.wikipedia.org/wiki/Cumulus
Om det är liknande förhållanden där planet flyger blir det luckor i k-strimmorna.

Du försöker idealisera luften att den har samma temperatur och luftfuktighet från marknivån till 11 km höjd. Luften är inte homogen. Temperatur och luftfuktighet kan skilja på korta avstånd både vertikalt och horisontellt. Varje sekund förflyttar sig planet över 200 meter horisontellt. På 10 sekunder blir det 2 km. Vädret kan skilja sig stort på så långa avstånd.
Citera
2014-05-27, 17:33
  #3762
Medlem
KimNeilJungs avatar
Länkposter är borttagna. Det räcker inte med att hänvisa till en länk utan en hyfsad förklaring om vad som skall diskuteras eller vad som är viktigt i länken.

//Er vänlige grannskapsmod.
Citera
2014-05-27, 17:36
  #3763
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Är det specialbyggda flygplan du pratar om som ingen känner till?

Alla flygplan som byggs har sina bränsletankar i vingarna tillsammans med en centertank (Och på vissa modeller länge bra också).
Om du endast har bränslet i centertanken så kommer du inte så jätte långt, speciellt inte om du gör dig av med all vätska som finns i vingarna. Då kommer flygplanet brytas sönder.

Hur förklarar du det?

Den här mannen förklarar lite om hur han var med och installerade sprayanordningar

http://www.zengardner.com/chemtrail-device-installer-speaks/
Citera
2014-05-27, 17:42
  #3764
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Så när vi ser chemtrailspiloten stänga av och på chemtrailkranarna på vingarna så sjunker alltså planet några tusen meter och sen upp igen på nån sekund?

Planet håller konstant höjd men däremot så ändras luftens temperatur, luftfuktighet och vindstyrka.

Du går vilse i tron att det är planet som gör något annorlunda när det i själva verket är omgivningen som förändras.
Citera
2014-05-27, 17:48
  #3765
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Är det specialbyggda flygplan du pratar om som ingen känner till?

Alla flygplan som byggs har sina bränsletankar i vingarna tillsammans med en centertank (Och på vissa modeller länge bra också).
Om du endast har bränslet i centertanken så kommer du inte så jätte långt, speciellt inte om du gör dig av med all vätska som finns i vingarna. Då kommer flygplanet brytas sönder.

Hur förklarar du det?

Det är svarta militärplan oftast.. finns det militärer som släpper in folk för att inspektera planens insida?


Jag förklarar ingenting åt dig din idiot hahahaha det är inte jag som kommer bli uppäten av utomjordingar för att jag har huvudet så lång upp i röven så jag inte kan se chemtrails utan gör vad som helst för att hitta nerdummade förklaringar på varför flygplan lämnar massiva sträck bakom sig utan att ha sprayat nånting..

Contrails har aldrig nånsin spritt sig med vinden och legat kvar i timmar på himmlen.

Men jag antar att vattenånga från plan kan bete sig lite hur som helst när chemtrailsförnekarkräken "tänker"..
Citera
2014-05-27, 17:59
  #3766
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Felicidade
Den här mannen förklarar lite om hur han var med och installerade sprayanordningar

http://www.zengardner.com/chemtrail-device-installer-speaks/

Och, går det att verifiera att det han säger är korrekt? Fortfarande vägrar du på att svara vad ska man uppnå med att sprida partiklar på den höjden som är ineffektiv, till den kostnaden och det hemlighetsmakeriet när det skulle gå på billigare, effektivare sätt med inte till tillstymelse av hemlighetsmakeri?
Citera
2014-05-27, 18:06
  #3767
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Det är svarta militärplan oftast.. finns det militärer som släpper in folk för att inspektera planens insida?


Jag förklarar ingenting åt dig din idiot hahahaha det är inte jag som kommer bli uppäten av utomjordingar för att jag har huvudet så lång upp i röven så jag inte kan se chemtrails utan gör vad som helst för att hitta nerdummade förklaringar på varför flygplan lämnar massiva sträck bakom sig utan att ha sprayat nånting..

Contrails har aldrig nånsin spritt sig med vinden och legat kvar i timmar på himmlen.

Men jag antar att vattenånga från plan kan bete sig lite hur som helst när chemtrailsförnekarkräken "tänker"..

Nä du lär inte få huvudet uppätet för du saknar det och tänker med röven.

Om förhållande gällade luftfukdighet och temperatur så kan de ligga kvar länge, om det inte var på det sättet skulle alla moln försvinna inom trettio minuter , hur du nu kom fram till den siffran.

Jag såg kondenstrimmor ligga kvar över en timma på 70 talet.
Citera
2014-05-27, 18:12
  #3768
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Felicidade
Den här mannen förklarar lite om hur han var med och installerade sprayanordningar

http://www.zengardner.com/chemtrail-device-installer-speaks/

Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Det är svarta militärplan oftast.. finns det militärer som släpper in folk för att inspektera planens insida?
Jag förklarar ingenting åt dig din idiot hahahaha det är inte jag som kommer bli uppäten av utomjordingar

Jag har försökt klarlägga era teorier så att jag förstår hur det hänger ihop:
  • Det är utomjordingar som ligger bakom hela komplotten för de vill äta upp oss.
  • Civila människor jobbar åt tyska militären med att bygga chemtrailsplan.
  • Svarta militärplan åker omkring och sprayar luft med gift.
  • Giftet drabbar endast köttätare.
  • Militären flyger planen på uppdrag av utomjordingarna.
  • Vanliga resenärer sitter ombord på militärplanen och filmar inifrån planet när de slår på kranen.
  • Samtliga länders militärer jobbar med detta.
  • Vi köttätare skulle ha transformerats igår men det blev en försening.
  • Utomjordingarna och militären har hållit på med detta i 18 år.
  • Man ser skillnad på con- och chemtrails genom att chemtrails glittrar av nanopartiklar.
  • Media och regeringar vet om allt men håller tyst.
  • Chemtrailsen består av nanorobotar
  • 90% av alla människor ska transformeras till robotar.
  • Hela planen finns beskriven på Georgia Guidestones monumentet i USA

Är det korrekt? Korrigera gärna eventuella felaktigheter.

Edit: Jag fattar inte när de ska äta upp oss. Är det före eller efter vi transformeras till robotar?
__________________
Senast redigerad av madtop 2014-05-27 kl. 18:18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in