2006-10-25, 09:49
Medlem
Snusets avatar
Citat:
Man skall också tänka på att brevid flyplatsen i Ängelholm så ligger en nedlagd (?) militärbas (F10) Är den verkligen nedlagd kan man undra?

Men hoppsan då... Har du möjligtvis några bilder eller annan info om ovan nämda flygbas?
Citera
2006-10-25, 12:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Snuset
Men hoppsan då... Har du möjligtvis några bilder eller annan info om ovan nämda flygbas?
Hoppsan...ja, det går väl inte längre att döja att F 10 i Ängelholm, som lades ner för några år sedan, numera är en motsvarighet till amerikanarnas Area 51 och allltså totalt avspärrat....
Citera
2006-10-25, 21:50
Medlem
Kanske därför det går så dåligit för MFF.........
Citera
2006-10-26, 10:00
Medlem
Snusets avatar
Citat:
Kanske därför det går så dåligit för MFF.........

Hahaha!
Du menar att detta har förgreningar upp i internationella fotbollsförbundet?

(och sen kallar folk mig för spejsad??)
Citera
2006-10-26, 11:19
Medlem
TEOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tutti-frutti
Hoppsan...ja, det går väl inte längre att döja att F 10 i Ängelholm, som lades ner för några år sedan, numera är en motsvarighet till amerikanarnas Area 51 och allltså totalt avspärrat....

Nja totalt avspärrat är det inte. Jag tror att de har valt att gömma saker helt öppet om ni fattar vad jag menar Sedan så ligger koeningsegg där och de är ju rätt hi-tech. De är säkert bara en front för den hi-tech forskning som antagligen pågår där inne under marken.
Citera
2006-11-03, 09:26
Medlem
Har FB blivit en avskälpningsplats för avknoppade vaken medlemmar? Eller är det bara ett sätt för att få nya medlemmar till sekten?
Citera
2006-11-03, 09:44
Medlem
TEOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Han där borta
Har FB blivit en avskälpningsplats för avknoppade vaken medlemmar? Eller är det bara ett sätt för att få nya medlemmar till sekten?

VA! Vad menar du? Tror du inte att P10 är en hemlig bas?
Citera
2006-11-03, 12:22
Medlem
Fuzzzzys avatar
jag var där en gång, de vara glada nallebjörnar överallt.
Citera
2006-11-03, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TEO
VA! Vad menar du? Tror du inte att P10 är en hemlig bas?
Och vad har det med saken att göra? Jag hävdar fortfarande att "snuset" försöker föra vakens förvirrade diskussioner här på FB.
han visar bilder på kondensstrimor och hävdar att det är något som han kallar för chemitrail.

Chemitrails forumet på vaken är en soppa av galningar av olika dignitet. En hop ungar som känner sig påverkad/styrda av främmande makt genom kemikalier som styr dem och som sprids från flyg över städer mitt på dagen via ett gigantiskt chemitrailsmoln.
Citera
2006-11-05, 01:49
Medlem
Jari78s avatar
Citat:
[IMG]http://img120.imageshack.us/img120/7416/dscn0195resizevx7.jpg[/IMG]

Bilden är tagen morgonen den 17 oktober 2007. Två dagar senare varnar Aftonhoran för att årets influensa kommer tidigt.

Var det verkligen 2007?
Citera
2006-11-06, 11:59
Medlem
TEOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Han där borta
Och vad har det med saken att göra? Jag hävdar fortfarande att "snuset" försöker föra vakens förvirrade diskussioner här på FB.
han visar bilder på kondensstrimor och hävdar att det är något som han kallar för chemitrail.

Chemitrails forumet på vaken är en soppa av galningar av olika dignitet. En hop ungar som känner sig påverkad/styrda av främmande makt genom kemikalier som styr dem och som sprids från flyg över städer mitt på dagen via ett gigantiskt chemitrailsmoln.

Jag glömde ironi taggarna

Du har så rätt i din iakttagelse. Men jag skulle vilja påstå att de nog är påverkade av kemikalier men att de kemikalierna knappast sprids från flygplan.
Citera
2006-12-17, 11:37
Medlem
Citat:
Usch ja, det är ett jädrans slit! Allvarligt talat så är jag ingen konspirationsfanatiker. Dock tycker jag att det är ytterst intressant att läsa på och dra sina egna slutsatser. Men å andra sidan har jag för tillfället inget direkt liv! Och en bra teori förtjänar att stödjas. Att jag påpekade detta om chemtrailsen över Malmö var bara för att det passade så bra in i situationen. CHemtrails->influensa.
Passa dig! Tänk på hur det gick för John Nash i filmen "A beutiful mind". Han hittade ju samband överallt, i tidningsartiklar och teveprogram. Alllt var meningsfullt. Hjärnan blir överhettad och berättar du det där för en psykiater tror dom det rör sig om paranoja!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in