Citat:
Ursprungligen postat av
WilleGarvin
Jag gjorde mig besväret att gräva fram en PDF-version av boken "cloud studies" från 1905.
https://contrailscience.com/files/Cloud_Studies.pdf
Jag föreslår att du speciellt läser kapitlet om cirrostratus för att på så sätt kunna lära dig att "
en grå, disigt och tjock sörja" inte är ett nytt fenomen utan att molntypen finns beskriven långt innan vi ens hade lärt oss att flyga.
Så hur förklarar du att molntypen fanns beskriven långt innan du ens var född?
Det är ju inte molntypen som är problemet, fast hur dom uppstår av flygplanstrimmor i ett jävla tempo.
Det er lite.... ehrm....speciellt att typ 100% grått väderhelvete uppstår från skitsprayande flygplan sådär varje vecka, eller mera. Och TV gillar ta fram "experter" som står klara att starta med galenskaperna (geoengineering, dvd "chemtrails" vha flygplan), då i "klimatkrisens" namn.
Fast bevis för att co2 skapar ett värmeproblem i världen inte går att finnas, i alla fall inte för fysiker/kemiker som inte är betald av klimatkris-hysterikersidan - dom som vill skattlägga alt och alla som avger lite co2.
Jag känner inte till nån som förnekar att det finns normala moln, eller cirrus moln. Det verkar va nåt som fastnat i yrkesdebunkers huvud, eller vad dom nu har där uppe. Nya normalen är att flygplan skapar grå himmel som på kommando, och yrkesdebunker ropar "korkad" om man säger vad som pågår.
NOAA i USA, enligt dera egna publikationer, uppskattade teknologierna för detta för 40-45 år sen, och hade stora förväntningar till att kontrollera regn, orkaner/stormar, hagel, snö, inte minst i ekonomisk syfte.
Det passar ju perfekt med dokumenten Owning the weather by 2025, weather as force multiplier. Nu är vi i 2025. Har "dom" panik när folk förstår att klimatkris-påhittet är gröna kriminaliteten?
Massmedia med sina klimatredaktioner har tydligen en viktigt roll i grøna propagandaen, men varför är dom inte interesserad av flygplanens föroreningar.
Elana Freeland, aktuell med sina presentationer om chemtrail/geoengineering genom många år, förklarar bl.a. om Clifford Carnicoms arbete med att dokumentera skiten. Kanske något som SVT kommar översätta til svenska folket?
Kanske dom borde översätta Dane Wigingtons presentationer ochså.
Vore bra om SVT ger något vettigt/viktigt tilbaka til dom som betalar deras lön.
Amerikanska Robert F Kennedy jr sagt han vill göra allt för att stoppa geoengineering som han tror Darpa står bakom. Tro om han vil backa om han får veta at Flashbacks debunkar-grabbar sätter korkad-etiketter på honom...ochså
PS! Web-bloggen som drivs av gamer Mick West, yrkesdebunkaren, slutade jag öppna för snart 10 år sen. Han får hålla på med sitt contrail-propaganda utan mig i alla fall med sitt shillande.