2020-10-16, 16:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Näe. Jag har inte sett något.

Bra. Har du varit pilot länge ? Brukar ni piloter prata om chemtrails med varann ibland, har det någon gång kommit på tal er emellan eller med annan flygpersonal? Alltså ni som jobbar med det , är det vanligt att ni känner till det här med chemtrails?
Citera
2020-10-16, 16:39
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imperialwitch
Bra. Har du varit pilot länge ? Brukar ni piloter prata om chemtrails med varann ibland, har det någon gång kommit på tal er emellan eller med annan flygpersonal? Alltså ni som jobbar med det , är det vanligt att ni känner till det här med chemtrails?
Visst, vi pratar med varandra. Ibland säger nån att hen ska köra ett gäng till mallis, en annan kan säga att hen ska chemtraila skåne. Så går snacket.
Citera
2020-10-16, 17:00
Bannlyst
Citat:
Visst, vi pratar med varandra. Ibland säger nån att hen ska köra ett gäng till mallis, en annan kan säga att hen ska chemtraila skåne. Så går snacket.

Och det är inte tillräckliga bevis för det är bara på skämt menar du?
Citera
2020-10-16, 17:03
Medlem
constants avatar
Citat:
Och det är inte tillräckliga bevis för det är bara på skämt menar du?
Vilka bevis har du presenterat? Inga! Att du tror något är knappast bevis.
Citera
2020-10-16, 17:44
Medlem
Bertil85s avatar
Det där man släpper ut från flygplan i Norrland och söder om, mot mygg är inte det en typ av Chemtrail ?

Har inte hunnit läsa hela tråden men svar upskattas.
Citera
2020-10-16, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
Det där man släpper ut från flygplan i Norrland och söder om, mot mygg är inte det en typ av Chemtrail ?

Har inte hunnit läsa hela tråden men svar upskattas.

Nej det räknas inte som chemtrails eftersom det är känt och det ligger inte någon konspiration bakom.

Chemtrails är en konspirationsteori som går ut på att de kondensationstrimmor som skapas bakom flygplan inte är k-strimmor utan något annat läskigt som "de" släpper ut.

Och "de" är några onda typer typ eliten/illuminati/frimurare/judar/obama/biden/soros. Och alla piloter, flygledare, meteorologer, politiker, militärer och jag och alla andra skeptiker är med i konspirationen. Och syftet är att kyla ned jorden, värma upp jorden, förgifta människor, störa fåglar, bana väg för rymdödlor eller fixa bättre 5G. Vem och varför är minst sagt oklart och det enda de troende är överens om är att det minsann inte är vanliga k-strimmor vi alla ser.
Senast redigerad av WilleGarvin 2020-10-16 kl. 18:11.
Citera
2020-10-16, 18:10
Bannlyst
Citat:
Vilka bevis har du presenterat? Inga! Att du tror något är knappast bevis.

Jag syftade på det du skrev i ditt tidigare inlägg om vad du och dina kollegor brukar säga till varandra , att ni skämtar om chemtrails... Tycker du inte att det är ett bevis? Låter lite märkligt tycker jag, att piloter skämtar om sånt..
Citera
2020-10-16, 18:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Nej det räknas inte som chemtrails eftersom det är känt och det ligger inte någon konspiration bakom.

Chemtrails är en konspirationsteori som går ut på att de kondensationstrimmor som skapas bakom flygplan inte är k-strimmor utan något annat läskigt som "de" släpper ut.

Och "de" är några onda typer typ eliten/illuminati/frimurare/judar/obama/biden/soros. Och alla piloter, flygledare, meteorologer, politiker, militärer och jag och alla andra skeptiker är med i konspirationen. Och syftet är att kyla ned jorden, värma upp jorden, förgifta människor, störa fåglar, bana väg för rymdödlor eller fixa bättre 5G. Vem och varför är minst sagt oklart och det enda de troende är överens om är att det minsann inte är vanliga k-strimmor vi alla ser.

Syftet är att bana väg för rymdödlevampzen, ja. Och detta inlägg kan när som helst bli raderat så kom ihåg det David icke hade rätt !!
Citera
2020-10-16, 18:23
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin

Tack för svar. Det är alltså något som de ovetandes diskuterar om.
Senast redigerad av Bertil85 2020-10-16 kl. 18:31.
Citera
2020-10-16, 18:27
Medlem
constants avatar
Citat:
Jag syftade på det du skrev i ditt tidigare inlägg om vad du och dina kollegor brukar säga till varandra , att ni skämtar om chemtrails... Tycker du inte att det är ett bevis? Låter lite märkligt tycker jag, att piloter skämtar om sånt..
Varifrån har du fått att jag är pilot?
Citera
2020-10-16, 18:27
Medlem
Citat:

Fascinerande att du sväljer allt som talar för din uppfattning men avfärdar allt som talar emot. Kolla upp konfirmeringsbias och fundera en stund på hur och varför du värderar olika påståenden som du gör.

Nej det är inte ett bevis av den enkla anledningen att constant trollar med dig. Eller mer krasst uttryckt: Han far med osanning och du är dum nog att gå på det.
Citera
2020-10-16, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
Tack för svar. Det är alltså något som de ovetandes diskuterar om.

Ja det handlar i högsta grad om ovetande.

Ett av många exempel på det är att de inte begriper aggregationstillstånd hos vatten. De begriper inte att vatten kan vara fast under lång tid. De tror att fast vatten, såsom iskristaller, alltid förångas inom sekunder. Och detta trots att vi alla kan se att moln kan existera betydligt längre än några sekunder.

Citat:
... Normala kosendensstreck försvinner på några sekunder...

Jaså. Varför då kan man undra?

Hur kan iskristallerna i cirrusmoln ligga kvar i timmar och varför kan inte iskristallerna i k-strimmor ligga kvar lika länge? Har det något med satanister att göra? Förklara.
Senast redigerad av WilleGarvin 2020-10-16 kl. 18:44.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in