2016-03-11, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Äääääh skärp er nu.. bibeln bevisar ju chemtrails och chemtrails bevisar uppenbarelseboken.. och utomjordingarna som sprayar dom, tillåmed transhumanism..
----
som sagt chemtrails bland annat bevisar att uppenbarelseboken händer nu, och uppenbarelseboken bevisar att chemtrails ska hända nu, och har därför hännt precis som det står i uppenbarelseboken kapitel 9.
-------
då ycker jag personligen att det är bevisat att både chemtrails existerar och är förutspått att hända för tusentals år sedan.. det är vad de fysiska bevisen säger.. men dessa bevis är såklart inte för alla att se, 90% av mänskligheten kommer aldrig se verklighten.

För det första: Det som står i Uppenbarelseboken, kapitel 9 har INTE inträffat.
För det andra: "Chemtrails" existerar inte, de finns bara i somligas fantasi. Eftersom de inte existerar kan de inte bevisa någonting alls!
För det tredje: Ingen har sett de rymdvarelser du pratar om, och inga spår av dem heller. Vad de kan tänkas göra är dina fria fantasier, utan något stöd i fakta.
För det fjärde: (Som andra har sagt förut) Uppenbarelseboken är ingen faktaredovisning och kan inte heller bevisa någonting.
Citera
2016-03-11, 20:07
Medlem
Smekfarfars avatar
Citat:
Äääääh skärp er nu.. bibeln bevisar ju chemtrails och chemtrails bevisar uppenbarelseboken.. och utomjordingarna som sprayar dom, tillåmed transhumanism..
få leva i ett helvete i en evighet, vilket såklart är en symbolisk beskrivning av transhumanism och ett mikrochip som svenska människor nu sätter i högerhanden.

Åsså avslutar vi med ett cirkelargument! Bibeln kan per definition inte användas för att bevisa någonting, på samma sätt som Liftarens Guide till Galaxen inte bevisar att vi i själva verket är skapta av vita möss. Sök på "begging the question" så får du lära dig en liten bit av hur man inte ska argumentera.

Kan jag förresten bumpa den hör tråden om fyra år så att du kan se ännu lite dummare ut? Eftersom du menar att vi kommer vara uppätna alternativt hembiträden åt jymdisarna vid det laget.
Senast redigerad av Smekfarfar 2016-03-11 kl. 20:10.
Citera
2016-03-11, 21:05
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pewana
För det första: Det som står i Uppenbarelseboken, kapitel 9 har INTE inträffat.
För det andra: "Chemtrails" existerar inte, de finns bara i somligas fantasi. Eftersom de inte existerar kan de inte bevisa någonting alls!
För det tredje: Ingen har sett de rymdvarelser du pratar om, och inga spår av dem heller. Vad de kan tänkas göra är dina fria fantasier, utan något stöd i fakta.
För det fjärde: (Som andra har sagt förut) Uppenbarelseboken är ingen faktaredovisning och kan inte heller bevisa någonting.

Kapitel 9 har inte hännt än, men det som skymmer solen är chemtrailsen .. insekterna som beskrivs i kapitlet är insekterna som sprayar chemtrailsen och ska äta upp alla troende trälar som behöver ledare som leder in dom i armarna på en stor insekt med pansarhud och stora huggtänder.. det står tillåmed varför dom ska äta upp er, i slutet av kapitlet.

Chemtrails existerar för alla som kommer ihåg hur himmlen såg ut, och dom som vet vad contrails är.. resten har inte en aning.

Projekt som Disclosure Project som går ut på att dom ska få kontakt med Obama och säga att utomjoridngarna vill komma och rädda mänskligheten.. bevisar såklart att NASA är utomjordingarna som ska äta upp de troende.. efter att dom sprayat chemtrails i 13 år utan att människobodskapen har märkt något. OCH att uppenbarelseboken kapitel 9 beskriver inte bara chemtrails och insekterna som sprayar chemtrailsen, dom beskriver även hur insekterna som ska äta upp er, ser ut.

Citat:
Ursprungligen postat av Smekfarfar
Åsså avslutar vi med ett cirkelargument! Bibeln kan per definition inte användas för att bevisa någonting, på samma sätt som Liftarens Guide till Galaxen inte bevisar att vi i själva verket är skapta av vita möss. Sök på "begging the question" så får du lära dig en liten bit av hur man inte ska argumentera.

Kan jag förresten bumpa den hör tråden om fyra år så att du kan se ännu lite dummare ut? Eftersom du menar att vi kommer vara uppätna alternativt hembiträden åt jymdisarna vid det laget.

I sommar får du reda på att bina är utrotadeoch det är då 4 år kvar inann allt på Jorden är utrotat.

Dom har ingen internetuppkoppling i insekternas mage, tyvär... ska du dyka i magsäckar på stora insekter så kan du int bumpa nån tråd på ett internet som inte kommer finnas så länge till.
Citera
2016-03-11, 21:07
Medlem
erp.bs avatar
För övrigt pungen så var det under Vietnamkriget och inte Andra Världskriget som USA använde sig av Agent Orange. Mig veterligen så innehåller A O inte aluminium så det har inte heller ngt med chemtrails att göra.
Citera
2016-03-11, 21:10
Medlem
Drdeoos avatar
Nu har inte jag fått igenom alla 190 sidorna men.... Borde inte dessa chemtails vara jävligt enkelt att mäta?? kan antar att detta har gjorts, o då borde det vara case closed??
Citera
2016-03-11, 21:24
Medlem
Lothbroks avatar
Citat:
efter att dom sprayat chemtrails i 13 år utan att människobodskapen har märkt något. OCH att uppenbarelseboken kapitel 9 beskriver inte bara chemtrails och insekterna som sprayar chemtrailsen, dom beskriver även hur insekterna som ska äta upp er, ser ut.

Vad får du 13% ifrån? Detta "chemtrailandet" har isåfall pågått sen man började flyga flygplan. Det har alltid funnits likadana sträck på himlen sen flygplan började flyga som det gör idag. Enda skillnaden är att det blivit mer då det flygs mer.

När ska vi börja ätas upp av insekter? Dom måste börja snart om dom ska hinna äta upp flera miljarder människor på 4 år.

En annan grej som är väldigt intressant är att varje person som kommit in i denna tråden som tror på "chemtrails" har haft en helt egen teori om VARFÖR. Alla ni få puckon där ute tror på olika anledningar, det är konstigt.
Senast redigerad av Lothbrok 2016-03-11 kl. 21:28.
Citera
2016-03-11, 22:20
Medlem
Citat:
Kapitel 9 har inte hännt än, men det som skymmer solen är chemtrailsen .. insekterna som beskrivs i kapitlet är insekterna som sprayar chemtrailsen och ska äta upp alla troende trälar som behöver ledare som leder in dom i armarna på en stor insekt med pansarhud och stora huggtänder.. det står tillåmed varför dom ska äta upp er, i slutet av kapitlet.

Chemtrails existerar för alla som kommer ihåg hur himmlen såg ut, och dom som vet vad contrails är.. resten har inte en aning.

Projekt som Disclosure Project som går ut på att dom ska få kontakt med Obama och säga att utomjoridngarna vill komma och rädda mänskligheten.. bevisar såklart att NASA är utomjordingarna som ska äta upp de troende.. efter att dom sprayat chemtrails i 13 år utan att människobodskapen har märkt något. OCH att uppenbarelseboken kapitel 9 beskriver inte bara chemtrails och insekterna som sprayar chemtrailsen, dom beskriver även hur insekterna som ska äta upp er, ser ut.

I sommar får du reda på att bina är utrotadeoch det är då 4 år kvar inann allt på Jorden är utrotat.

Dom har ingen internetuppkoppling i insekternas mage, tyvär... ska du dyka i magsäckar på stora insekter så kan du int bumpa nån tråd på ett internet som inte kommer finnas så länge till.

...åsså får vi då "nöjet" att läsa allt detta predikande ett varv till... Som alltid presenterar KungPP inget som helst bevis för sitt babbel. Alltså är det inget annat än ... just babbel. Och som alltid: KungPP visar upp en total nonchalans mot alla som säger något annat än vad han har bestämt är "sanningen".

MEN ett bevis mot honom kan förväntas: Om vi ser några bin i sommar så vet vi alla att han har FEL, åtminstone i sin tidtabell.

Själv tänker jag dessutom planera för att mina barnbarn tar studenten om fem respektive sex år!
Citera
2016-03-12, 05:19
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lothbrok
Vad får du 13% ifrån? Detta "chemtrailandet" har isåfall pågått sen man började flyga flygplan. Det har alltid funnits likadana sträck på himlen sen flygplan började flyga som det gör idag. Enda skillnaden är att det blivit mer då det flygs mer.

När ska vi börja ätas upp av insekter? Dom måste börja snart om dom ska hinna äta upp flera miljarder människor på 4 år.

En annan grej som är väldigt intressant är att varje person som kommit in i denna tråden som tror på "chemtrails" har haft en helt egen teori om VARFÖR. Alla ni få puckon där ute tror på olika anledningar, det är konstigt.

Det var cirka 13 år sedan som chemtrailsen började fylla skyn, det var också cirka 14 år sedan som tredje världskriget startade iomed att media började måla upp bilden av fienden som kriget krigas emot.. terroristmuslimen, konspirationsteoretikern och mannen.. alla dom som är onda i sin natur och måste utrotas.

Man måste använda media för att skapa en fiende, innan man kan starta ett krig, därför började media måla upp bilden av den stora stygga muslimvargen, för cirka 14 år sedan när elfte September hände.

George Bush sa ganska snabbt att man inte ska tillåta galna konspirationsteorier.

Citat:
Ursprungligen postat av pewana
...åsså får vi då "nöjet" att läsa allt detta predikande ett varv till... Som alltid presenterar KungPP inget som helst bevis för sitt babbel. Alltså är det inget annat än ... just babbel. Och som alltid: KungPP visar upp en total nonchalans mot alla som säger något annat än vad han har bestämt är "sanningen".

MEN ett bevis mot honom kan förväntas: Om vi ser några bin i sommar så vet vi alla att han har FEL, åtminstone i sin tidtabell.

Själv tänker jag dessutom planera för att mina barnbarn tar studenten om fem respektive sex år!

Om jag kunde bestämma vad jag vela tro på så skulle jag såklart inte välja att tro på att Jordens ekosystem är förstörda för att människor jagade pengar som saknar värde såfort dom förstår att dom är på en döende planet.

Du ser fram emot att uppmuntra och klappa barnbarn på huvudet efter 12 års hjärntvätt, jag själv vet om att hjärntvätten och slaveriet är slut nu , och himmlen är fylld av chemtrails som sprutades av utomjordiska insekter som har bestämmt sig för att bo på Jorden som mänskligheten inte brydde sig om, eftersom papperspengar och modernt slaveri var meningen med livet för dom.

I sommras låg bina och krälade på gatan, forskare har skrikigt i flera år om att bina dör, så enligt vad vetenskapsmän säger så blir det inga 6 år kvar tills hjärntvttade barn tar studenten..

för skolsystemet är precis som ekosystemen.. på sina sista andetag..

pengars värde kommer försvinna såfort människor förstår att ekosystemen på Jorden är döende.. vissa kommer då springa runt och plocka upp alla pengar som kommer ligga på gatorna, för dom vill hålla drömmen vid liv, drömmen som fick dom att tro att papperspengar var meningen med livet.

Det har varit prat i 13 år nu om att chemtrails dödar bina, jag vet såklart inte om det är sannt, men jag vet att bina dör eftersom jag sett det med egna ögon.
Citera
2016-03-12, 06:07
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Det var cirka 13 år sedan som chemtrailsen började fylla skyn,

Fast det är ju inte sant.
Jag har sett "chemtrails" i mer än 35 års tid.

Citat:
Det har varit prat i 13 år nu om att chemtrails dödar bina,

Nej. Det första vi hört om denna specifika koppling är här och nu.

Lust att vidareutveckla kopplingen mellan 'chemtrails' och 'bidöd'?
Citera
2016-03-12, 06:35
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet

Lust att vidareutveckla kopplingen mellan 'chemtrails' och 'bidöd'?

https://www.youtube.com/results?search_query=chemtrails+bees

i USA kör dom runt med stora lasbilar fyllda med bin, för att dom ska pollinera stora fält med matgrödor..

dom får lov att göra detta eftersom de naturliga bina är utrotade i USA..

problemet är bara att bina i lastbilarna också håller på att dö ut.
Citera
2016-03-12, 07:32
Medlem
KungPungPats avatar
Jag kollade på den här videon : https://www.youtube.com/watch?v=HJjW7TGP2m0

Hur lågt betyg och låg förståelse för fysik har chemtrailsförnekarna när dom tror att en disig himmel fylld av vita sträck , är ånga från motorerna?
och att vi alltid haft en disig himmel fylld med vita sträck som normalt endast kan bildas vid flygplatser när ett flygplan stiger på en viss höjjd?

Ni som tror att ni alltid sett sådär stora vita sträck som i videon, ni fattar inte ens vad en contrail är, och att det inte finns nånting som är ett lodrätt contrail som sprider ut sig med vinden och bildar ett dimmigt lager av kemikalier i atmosfären.

Jag kan förstå varför ni måste förneka chemtrails dock, för det är ju nån som gjort fel innan utomjordingarna började spraya chemtrails.. och de flesta människor lever i förnekelse om att deras livsbegär , deras lust, har förstört hela Jorden och gjort så utomjordingar tar över Jorden, sprayar chemtrails och gör GMO..

så erat förnekelsebegär kan jag förstå. Bra att media ger er propaganda att tro på , för det är väldigt svårt att förneka bevisen när man har sett contrails och vet att chemtrails inte är contrails.
Citera
2016-03-12, 07:42
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
https://www.youfuck-U.com/results?search_query=chemtrails+bees

Your point?

Citat:
i USA kör dom runt med stora lasbilar fyllda med bin, för att dom ska pollinera stora fält med matgrödor..

Lust att källsöka detta påstående?
Senast redigerad av Trolltestet 2016-03-12 kl. 07:51.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in