2011-11-07, 21:11
Medlem
sirJKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grodanbollekalle
Men hörde hon inte vad Erik gjort mot dem? Varför sitter inte Erik anhållen? Illa, mycket illa.

Nu får du ju skriva vad han gjorde.....
Citera
2011-11-07, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tassie
Du sparkar in en redan öppen dörr. Karriärmänniskor måste göra aktiva val. Inte alltför sällan kommer barnen i kläm. Den raljerande tonen tycker jag är direkt löjlig.
Men nu sa du ju det själv, man väljer bort barnen
Citera
2011-11-07, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirJK

Ja, "enligt vittnen" ska han ju både deltagit i en misshandel tidigare under kvällen samt provocerat fram sin egen.
Citera
2011-11-07, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirJK
Läs själv i tråden
Citera
2011-11-07, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CloneWar
Som statsminister och som en före detta lapplandsjägare!
Gör om gör rätt!
Hur är det möjligt att du, Fredrik , gjorde jägartjänst i Kiruna! Jag skäms!
Ta tag i din son likt du själv blev behandlad!
Stå upp, sitt ner, stå upp sitt ner! Sa jag stå upp? Nej, jag sa sitt ner!!

Fy fan fredrik, du har verkligen vanärat vargen och det forna lapplands jägarregemente!
Så nu har de vapen hemma också, ja det blir bara bättre och bättre dag för dag om sonen vet vad nycklarna ligger
Kungen får döda folk men inte en snorunge till en mongolid
Citera
2011-11-07, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity24
Gick alldeles utmärkt att söka fram artiklarna på AB och expressen. Mig veterligen brukar inte höra till ovanligheterna att en artikel tas bort ifrån förstasidan efter en dag eller två för att ge plats åt andra nyheter. Artiklarna finns kvar.

Vem är f.ö. den andre som sitter anhållen? Max Kotro?
Ok, hade de tagit bort dem helt hade jag misstänkt Fredde. Om de bara tagit bort dem från förstasidan lutar det ju mer åt att man vill tona ned det efter att har förstått att Erik startade skiten
Citera
2011-11-07, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grodanbollekalle
Ok, hade de tagit bort dem helt hade jag misstänkt Fredde. Om de bara tagit bort dem från förstasidan lutar det ju mer åt att man vill tona ned det efter att har förstått att Erik startade skiten
Så Rätt du har. Nu tystas det ner. Hoppas nån av de misshandlade säger något men de blir väl tystade av nån miljon eller nått. Fy fan vad jag önskar vi hade en asange ibland som vågar sägaq sanningen
Citera
2011-11-07, 21:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity249
Vem är f.ö. den andre som sitter anhållen? Max Kotro?

Vet bara att Sebastian Nilsson har suttit anhållen. Inte hört något angående Max.
Dock så är jag 99% på att Sebastian har blivit släppt nu, var uppe en konversation mellan Max och Sebastian på Facebook för någon timme sedan.
Denna är borttagen nu.

Citera
2011-11-07, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AALF
Vet bara att Sebastian Nilsson har suttit anhållen. Inte hört något angående Max.
Dock så är jag 99% på att Sebastian har blivit släppt nu, var uppe en konversation mellan Max och Sebastian på Facebook för någon timme sedan.
Denna är borttagen nu.

Låter ju som att Max telefon ev har beslagtagits av polisne och att båda suttit anhå¨llna.. fast io fhade väl max skrivit på sin facebook igår?
Citera
2011-11-07, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AALF
Denna är borttagen nu.

https://www.facebook.com/profile.php?id=1013425213 men Max verkar ju lite korkad.. Ingen har väl påstått att HAN har druckit mer än vad de har påstått att Erik dricker..
Citera
2011-11-07, 21:35
Medlem
Daktars avatar
1066 inlägg och INGA bekräftade fakta. Grattis flashback!
Citera
2011-11-07, 21:35
Medlem
Eftersom många vänner till både sebastian och Erik hänger här i tråden- kan inte någon snälla berätta om Redondo polisanmält misshandeln mot honom i äppelviken?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in