Citat:
Ursprungligen postat av KaktusDan
Fortfarande några saker jag inte får ihop, om det som folk säger nu stämmer.
1. Om JR har som vana att bråka och slåss, är det inte väldigt konstigt att han inte åkt på det tidigare ev. blivit polisanmäld tidigare?
2. Han ska ha varit med ett stort gäng vid stampen, hur kommer det sig att han ensam blivit jagad och misshandlad? Vad gjorde hans "gäng" under tiden?
3. Om det som "vittnen" i tråden skriver stämmer, ska det dels finnas många vittnen till misshandeln på festen som JR var med i, men även telefonsamtal i efterhand där JR uppmanat GM m.fl att komma och träffa honom i city (vilket dem gjorde) och detta måste väl leda till att JR m.fl. tas in på förhör eller häktas för misshandel? Eller är inte alla lika inför lagen?
Och btw hur har JR det socialt? Är han bland "dem populära", mobbad eller något däremellan? Är han oskuld?
1. Folk har varit för rädda för att puckla på han då han alltid kallar på SÄPO, Jag har varit med på ett flertal fester där det har hänt, ER har käftat som in i helvete, sen flippar folk och han trycker på sitt alarm.
2. Det blev han inte - Detta är några av inläggen på ERs vänner logg efter misshandeln.
Erik Holmberg (ER)
Bror, backen du gav mig i slutet, trodde dem skulle döda mig. älskar dig bror ♥
Gilla · · söndag kl. 19:39 ·
9 personer gillar detta.
Mike Tedla lugnt bror ♥ vet att du skulle gjort samma sak♥
söndag kl. 19:40 · Gilla · 2
-------
Erik Holmberg
Tack för hjälpen bror! du räddade mitt liv ♥
Gilla · · söndag kl. 19:54 ·
3. Du tror inte Erik blev intagen på Förhörd? Nu är det ju så att Erik var den som blev nedslagen och alla tycker därför synd om honom och SN framstår som "The Bad Guy!"