2011-11-08, 00:34
Medlem
Jesperhatarjudars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schlesien
Bra berättat! Var hände det? Varför hände det?
Det hände ungefär vid svampen, vetinte vad gatan heter. Det stog i tidningen Biblitoteksgatan, ärligt i talat kommer jag inte ihåg men det var runt svampen området.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jesperhatarjudar
Isac Nyström misshandlade & slog flaskan i ER's huvud.
Det var en Magic Crystal, även kallad polski vodka importerad från polen, han slog i huvudet på honom.
Du skrev först "Absolut vodka". Varför ändrade du det?
Citera
Medlem
Citat:
Isac & Erik har haft käftat förut så dom har en hyffsat mycket större historia än den det där om festen. Sen att ER & 7-8 kompisar jagade Isacs goda vän David, då var det droppen för Isac. Så han gav igen helt enkelt, enligt mig var det helt rätt gjort.
Ok David Redondo menar du? hade de bara jagat honom eller slagit ner honom?
Citera
2011-11-08, 00:35
Medlem
Jesperhatarjudars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AALF
Inget som står skrivet i Isacs logg eller någon kommentar på hans nya profilbild som stärker bevisen för att det var han som gjorde det?

Det kan bero på att han bett oss att inte kommentera saker pågrund av polisutredningen.
Han vill inte bli outad på Facebook direkt, det skulle inte jag heller vilja.
Citera
2011-11-08, 00:35
Medlem
Jesperhatarjudars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebnekaisa
Du skrev först "Absolut vodka". Varför ändrade du det?
För att jag kom på att det var fel.
Citera
2011-11-08, 00:36
Medlem
Jesperhatarjudars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grodanbollekalle
Men vad gjorde sebastian nilsson? Känner du honom?
Han var där, men han gav honom bara en spark.
Citera
Medlem
Jesperhatarjudars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grodanbollekalle
Ok David Redondo menar du? hade de bara jagat honom eller slagit ner honom?
Dom jagade honom & slog ner honom när de kom ikapp honom.
Citera
Medlem
Citat:
Det kan bero på att han bett oss att inte kommentera saker pågrund av polisutredningen.
Har Isac suttit anhållen? Vem mer? Vet du om david polisanmält misshandeln av honom?
Citera
2011-11-08, 00:37
Bannlyst
Citat:

Outad på facebook? Du har ju redan skrivit hans namn, printa nu! Vi kan ändå inte kommentera hans statusar
Citera
2011-11-08, 00:38
Medlem
Jesperhatarjudars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlightDay
Outad på facebook? Du har ju redan skrivit hans namn, printa nu! Vi kan ändå inte kommentera hans statusar
Vad ska jag printa?
Jag skiter faktist i honom, vi är inte nära vänner. Har några gemensamma IRL vänner.
Citera
2011-11-08, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mawizda
Erik är verkligen inte politiker.

Nu antar du saker, läser du tråden så kommer du märka att Erik faktiskt har fått massa vänner som rövslickar honom pågrund av det efternamn han har och den hans far är. Erik lever i stort sett på sitt efternamn och jag tvivlar på att han hade haft en enda vän om han kom från en vanlig medelklassfamilj med tanke på hans ADHD-aktiga beteende.

Beteendet kan dock komma ifrån faderns ställning då han själv får hybris p.g.a det han inte åstadkommit, att han kan utöva sådant beteende och fortfarande ha en massa vänner som rövslickar honom bevisar verkligen att han lever på sitt namn. Tror du en vanlig kille från Täby skulle bli inbjuden till överklassungarnas hemmafester i Bromma om hans far och mor var helt vanliga och inflytelselösa människor?

Erik tillhör statsministerns närmsta familj.

Jag bryr inte om hans liv och vänner. Folk med ADHD kan få vänner ja. Jg har inte ens påstått något om detta så jag vet inte varför du tar upp det. Jag tror fortfarande han har vissa begränsningar och får en del skit, det får ifall politikers närstående ofta.
Citera
2011-11-08, 00:39
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Det hände ungefär vid svampen, vetinte vad gatan heter. Det stog i tidningen Biblitoteksgatan, ärligt i talat kommer jag inte ihåg men det var runt svampen området.
1. Vad är det för saker I**c Nyst**m har varit i som gjort honom dömd eller misstänkt för en rad brott som hets mot folkgrupp, olaga hot, misshandel. OM det nu är honom Aftonblatet syftar på och har Patrik som advokat. Är han fotbollsgapare?

2. Vem var den andre anhållne?
Senast redigerad av Schlesien 2011-11-08 kl. 00:44.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in