2011-11-08, 00:23
Medlem
Jesperhatarjudars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grodanbollekalle
från södertälje?
Nej, han bor i stuvsta.
Citera
2011-11-08, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jesperhatarjudar
Nej det är det inte. Denna är 94a.
För att öka på din trovärdighet kan du väl berätta hur du vet detta? Var du där?
Citera
2011-11-08, 00:24
Medlem
Jesperhatarjudars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grodanbollekalle
För att öka på din trovärdighet kan du väl berätta hur du vet detta? Var du där?
Ärligt talat, så var jag där. Jag hra inga bevis på att jag verkligen var där. Men jag var där, ni får tro vad ni vill faktist.
Citera
2011-11-08, 00:25
Moderator
Schlesiens avatar
Ett bakgrundspåstående från en tråd som antagligen hamnar i PK snart:
Citat:
lillreinfeldt gick i min lilbrosas klass i samma gymnasium i danderyd. Killen har tydligen (haft/har) en knapp i skjortärmen och enligt rykten brukade han gå runt och hota " VA!! Sa du nåt eller? Ska jag trycka på knappen så du blir misshandlad.". Haha det är en rolig kille som förövrigt röker, tobak alltså! Jag ska inte ljuga och säga att han röker gräs för det vore inte sjysst.
Vilka substanser tog ER, SNT och de andra i Smedslätten/Äppelviken? Och denna Huddinge-94, vilken av misshandlingarna påstås I**c Nyst**m ha ansvaret för?

Jag vet inte hur förvirrat eller utstuderat det var, men att dels uppmana till möte vid Östermalmstorg och under tiden tassa ner till Stureplan ser ut som en fälla. "Låt dem hinna ikapp oss vid polisbussen..."

Jag ser det tills vidare som att ett destruktivt mönster har skapats:
ER har bristande självkontroll och har nästan satt det i system att mucka. De flesta går undan. En del tar en smäll och går sedan undan. Men en tredje grupp slår tillbaka eller söker hämnas tjattret. Då sluter en gäng Djungelboken-apor upp runt ER. Räcker inte det kallas Säpo dit och ER kan tas ur situationen.

Händer det att ER blir slagen så blir GM lagförd. Men ingen får för sig att lagföra ER. På det viset fortsätter mönstret.

Hur rätt/fel har jag?
Senast redigerad av Schlesien 2011-11-08 kl. 00:29.
Citera
2011-11-08, 00:26
Medlem
Moakers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kapitano-Hook
Kan du greja fram den bilden?

Kan försöka fixa fram den är inte kompis med han själv men ska gräva lite..
När tror ni rienfelt kommer behöva berätta om detta i media?
Citera
2011-11-08, 00:28
Medlem
Jesperhatarjudars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schlesien
Ett bakgrundspåstående från en tråd som antagligen hamnar i PK snart: Vilka substanser tog ER, SNT och de andra i Smedslätten/Äppelviken? Och denna Huddinge-94, vilken av misshandlingarna påstås I**c Nyst**m ha ansvaret för?

Jag vet inte hur förvirrat eller utstuderat det var, men att dels uppmana till möte vid Östermalmstorg och under tiden tassa ner till Stureplan ser ut som en fälla. "Låt dem hinna ikapp oss vid polisbussen..."

Jag ser det tills vidare som att ett destruktivt mönster har skapats.
ER har bristande självkontroll och har nästan satt det i system att mucka. De flesta går undan. En del tar en smäll och går sedan undan. Men en tredje grupp slår tillbaka eller söker hämnas tjattret. Då sluter en gäng Djungelboken-apor upp runt ER. Räcker inte det kallas Säpo dit.

Händer det att ER blir slagen så blir GM lagförd. Men ingen får för sig att lagföra ER. På det viset fortsätter mönstret.

Hur rätt/fel har jag?

Isac Nyström misshandlade & slog flaskan i ER's huvud.
Det var en Magic Crystal, även kallad polski vodka importerad från polen, han slog i huvudet på honom.
Citera
2011-11-08, 00:29
Medlem
BlaZeeds avatar
Klippet laddades upp den 6 nov. ER skämmer ut sig totalt när han försöker förklara för en klasskompis att man endast ska plugga det som står i boken. Och när klasskompisen inte håller med säger han bara att han är dum i huvet.
http://www.youtube.com/watch?v=j2mmifeHZsk

Klippet visar vilken jävla pajas han är.
Citera
2011-11-08, 00:30
Medlem
Formsvackas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moaker
Kan försöka fixa fram den är inte kompis med han själv men ska gräva lite..
När tror ni rienfelt kommer behöva berätta om detta i media?

Skulle förvåna mig om Reinfeldt skulle prata om sitt privatliv i media. Vad som händer hans son på kvällarna är ju faktiskt inget svenska folket har med att göra. Han är statsminister, inte hans son.
Citera
2011-11-08, 00:32
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
I**c Nyst**m misshandlade & slog flaskan i ER's huvud.
Det var en Magic Crystal, även kallad polski vodka importerad från polen, han slog i huvudet på honom.
Bra berättat! Var hände det? Varför hände det?
Citera
2011-11-08, 00:32
Medlem
Jesperhatarjudars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlaZeed
Klippet laddades upp den 6 nov. ER skämmer ut sig totalt när han försöker förklara för en klasskompis att man endast ska plugga det som står i boken. Och när klasskompisen inte håller med säger han bara att han är dum i huvet.
http://www.youtube.com/watch?v=j2mmifeHZsk

Klippet visar vilken jävla pajas han är.

Isac & Erik har haft käftat förut så dom har en hyffsat mycket större historia än den det där om festen. Sen att ER & 7-8 kompisar jagade Isacs goda vän David, då var det droppen för Isac. Så han gav igen helt enkelt, enligt mig var det helt rätt gjort.
Citera
2011-11-08, 00:33
Medlem
Citat:
Men vad gjorde sebastian nilsson? Känner du honom?
Citera
2011-11-08, 00:33
Avslutad
Citat:

Inget som står skrivet i Isacs logg eller någon kommentar på hans nya profilbild som stärker bevisen för att det var han som gjorde det?

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in