2011-11-07, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xantrex
Sen är det lite småroligt också att många jämt nämner att gulliga Filippa och söta Fredrik jobbar alldeles för mycket. Visst gör de det men jobbar de verkligen på en fredag mellan låt säga...20:00 till 01:00? Fan ge er nu det är inte så att de tar tag i pappersarbete just då. Heroin Freddan och hans fruga borde som föräldrar ha lite bättre koll på sin skitunge och någon gång under denna tid undra vart fan deras skitiga 16-åring till son är någonstans så sent på kvällen.

Kan iofs tänka mig att heroinkungen drar till med "Händer det något min kära vackra gosse så är du bara ett knapptryck ifrån jättetrevliga stora karlar som gör allt för dig"

Förövrigt riktigt skoj att snorungen hittat hit och läser allt!

http://cl.ly/1h2I001W3c1o433W1w3H

Den där Stefan Dyrendahl verkar ju lika blåst som alla andra brats. Söta Stefan, det är bara folk som failar hårt under sin studietid till journalist som hamnar på aftonhoran. Du ser, aftonhoran brukar använda oss här på flashback som källa söta lilla du.

Jävla rövslickeri på hans Facebook, hans vänner vet såklart vilket skitstövel han är men det är ju häftigt att va kompis med statsministerns son. Jag hade valt den äldre dock om jag fick välja, han verkar 100^100^100 gånger trevligare. Att ER inte själv inser vad folk egentligen tycker om honom visar ju bara hur inkompetent hans hjärna är.

Och lite offtopic, men den där Stefan Dyrendahl känner jag igen, han var kompis till en av mina bästa kompisar. Verkar vara ett riktigt stolpskott, det intrycket har han gett flera gånger.
Citera
2011-11-07, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snehezt
Soc hjälper inte. Dem gör problemen sämre, tro mig.
Jag tycker Erik platsar bättre hos soc än hos säpo, om man säger så...
Citera
2011-11-07, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snehezt
Soc hjälper inte. Dem gör problemen sämre, tro mig.
Men, hur tänker du nu. Skall pojkjäveln växa upp som en social person eller som en helt Schizophrenia som ser faror överallt. JA alla skall uppfostras av SÅPO enligt dig. Men ha den äran gosse lilla.
Och JA SÅPO,
Senast redigerad av nisseblg 2011-11-07 kl. 19:49.
Citera
2011-11-07, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghana

Och lite offtopic, men den där Stefan Dyrendahl känner jag igen, han var kompis till en av mina bästa kompisar. Verkar vara ett riktigt stolpskott, det intrycket har han gett flera gånger.
Han har en tumör under ögat.. kanske det som påverkar,
Citera
2011-11-07, 19:50
Medlem
kackes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detvardåsjälva
Du har inte så bra koll på ungdomar va? De allra flesta 16-åringar är ute och härjar på nätterna, de som sitter inne eller ligger och sover är antingen utstötta, sjuka eller väldigt religiösa.

Ursäkta? Må vara ett utav de sämsta påståenden jag någonsin bevittnat. De "flesta" 16-åringar är inte ute och härjar under nätterna.
Citera
2011-11-07, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grodanbollekalle
Han har en tumör under ögat.. kanske det som påverkar,

Är det sant? Visste jag inte. Låter ju inte så kul, mina sympatier till honom då.

Btw verkar Erik ha tagit bort inlägget om Flashback på sin facebook. Kan inte se det när jag går in på hans profil. Undrar varför?
Citera
2011-11-07, 19:53
Medlem
Detvardåsjälvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kacke
Ursäkta? Må vara ett utav de sämsta påståenden jag någonsin bevittnat. De "flesta" 16-åringar är inte ute och härjar under nätterna.
Jodå, det är de faktiskt. Hur främmande det än må låta.
Citera
2011-11-07, 19:57
Medlem
albert666s avatar
Riktigt skönt att han åker på lite smäll faktiskt,jag har aldrig träffat honom men jag kan tänka mig att han tror att han är nåt och springer omkring och kaxar sig.

Då slutar det på detta vis,hoppas han lärt sig en läxa,annars så kanske det inte bara blir en flaska nästa gång
Citera
2011-11-07, 19:58
Medlem
Megatrons avatar
Har det stått något om han var alkoholpåverkad? Undrar starkt vad en 16-år gammal pojk gör vid Stureplan efter en hemmafest. Borde inte moralsverige rasa över föräldrarnas dåliga uppfostran?
Citera
2011-11-07, 19:59
Avslutad
Ny info från Max Kotro där han nekar all inblandning i "Stockholms Bröder".

http://imageshack.us/photo/my-images/40/maxsb1.png/
Citera
Medlem
CloneWars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grodanbollekalle
Stadsministernbarn får råd av säpo.. andra barn får råd av soc...

Om en del av det du skriver har någon förankring i verkligheten så blir jag mörkrädd!
Förmodligen trollar du mycket!
Om Erik Reinfeldt får råd, samt som jag uppfattar det, vägledning av Säpo så är det ju ett totalt misslyckande att han har kunnat bete sig som han gjort...Endast 16 år gammal!

Om det stämmer så är säpo ett skämt och du en hjälte!

Jag tror dock på motsatsen och att du trollar!! Det kan bara inte vara sant!
Citera
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schlesien
Var det därför vakterna på East kom till undsättning? Förklara dig.

East vakter anade oråd rent instinktivt och sprang 2 kilometer för att rädda lille Erik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in