Citat:
Ursprungligen postat av xantrex
Sen är det lite småroligt också att många jämt nämner att gulliga Filippa och söta Fredrik jobbar alldeles för mycket. Visst gör de det men jobbar de verkligen på en fredag mellan låt säga...20:00 till 01:00? Fan ge er nu det är inte så att de tar tag i pappersarbete just då. Heroin Freddan och hans fruga borde som föräldrar ha lite bättre koll på sin skitunge och någon gång under denna tid undra vart fan deras skitiga 16-åring till son är någonstans så sent på kvällen.
Kan iofs tänka mig att heroinkungen drar till med "Händer det något min kära vackra gosse så är du bara ett knapptryck ifrån jättetrevliga stora karlar som gör allt för dig"
Förövrigt riktigt skoj att snorungen hittat hit och läser allt!
http://cl.ly/1h2I001W3c1o433W1w3H
Den där Stefan Dyrendahl verkar ju lika blåst som alla andra brats. Söta Stefan, det är bara folk som failar hårt under sin studietid till journalist som hamnar på aftonhoran. Du ser, aftonhoran brukar använda oss här på flashback som källa söta lilla du.
Kan iofs tänka mig att heroinkungen drar till med "Händer det något min kära vackra gosse så är du bara ett knapptryck ifrån jättetrevliga stora karlar som gör allt för dig"
Förövrigt riktigt skoj att snorungen hittat hit och läser allt!
http://cl.ly/1h2I001W3c1o433W1w3H
Den där Stefan Dyrendahl verkar ju lika blåst som alla andra brats. Söta Stefan, det är bara folk som failar hårt under sin studietid till journalist som hamnar på aftonhoran. Du ser, aftonhoran brukar använda oss här på flashback som källa söta lilla du.
Jävla rövslickeri på hans Facebook, hans vänner vet såklart vilket skitstövel han är men det är ju häftigt att va kompis med statsministerns son. Jag hade valt den äldre dock om jag fick välja, han verkar 100^100^100 gånger trevligare. Att ER inte själv inser vad folk egentligen tycker om honom visar ju bara hur inkompetent hans hjärna är.
Och lite offtopic, men den där Stefan Dyrendahl känner jag igen, han var kompis till en av mina bästa kompisar. Verkar vara ett riktigt stolpskott, det intrycket har han gett flera gånger.