2011-11-06, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grodanbollekalle
Mne du skrve att han fått kontakterna via sin pappa.. Har Fredrik Black cobrakontakter??

Nu är det väl så att dem personerna har kontaktat Erik just på grund utav sin ställning, för dem tror att han kan påverka sin far.
Citera
2011-11-06, 18:28
Medlem
Ett-Hatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NEXUS100
Det är möjligt att det är jag som ser fel, men jag tycker bilden ser redigerad ut...

Det är blixten från kameran som får individerna att se ljusare och "inklistrade" ut i relation till bakgrunden.
Citera
Medlem
SibirienKalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lil rich
Juholts skandal inte var en skandal? Han fifflade till sig pengar genom att vara oärlig. Hur menar du att reinfeldts son är mer av en skandal än att sossarnas partiledare bidragsfuskar? Juholt erkänner ju själv att han har gjort fel, han visste om att det var mot reglerna och allt vad det innebär. Vem fan bryr sig om att reinfeldts 16-åriga son har attitydproblem?
Det är fullständigt självklart att folk har mindre förtroende för en statsminister som inte klarar av uppfostra sina barn. Statsministerjobbet ställer oerhört mycket högre krav än barnuppfostran och klarar man inte den enkla uppgiften (att uppfostra barnen) kommer alla att fråga sig hur han i så fall ska klara av den svåra uppgiften (att sköta landet).

För övrigt kan man bara konstatera att tidigare moderatledares barn (Carl Bildts och Gösta Bohmans) är synnerligen väluppfostrade och skötsamma.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rosenrasande
Är det konstigt att statsministerns son prioriteras högre än en vanlig 16-åring? Jag tycker det är självklart - och rätt.

Det är verkligen inte konstigt men det är VERKLIGEN inte rätt heller.
Citera
2011-11-06, 18:29
Medlem
UNIKEFFs avatar
Jag tror Erik känner ett behov av att hela tiden försvara sig för att hans pappa är statsminister och kanske känner han sig attackerad från alla håll på grund av vem han är.

Vi får inte glömma att det är såna som Erik som kommer bli företagsledare eller annan hög position och det han visar upp gör att han anses än mer lämplig eftersom samhället efterlyser otrevliga människor med ADHD som aldrig blir trötta.

Ska bli intressant att följe unge Eriks väg mot toppen.
Citera
2011-11-06, 18:29
Moderator
Hamilkars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mollgan
Jo jo, men om man jämför med hur mogen Carl Bildt var vid samma ålder så framstår ju Reinfeldt JR som en efterbliven dåre.
Det är en irrelevant jämförelse. Du ska möjligen jämföra med hur mogen Nils Bildt var vid samma ålder.
Citera
2011-11-06, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wilsh
En av Eriks kompisar uppmanar honom att gå ut och prata och att det kommer att lösa sig då. När Niklas går ut samlas alla i en ring, där Erik och Niklas står i mitten. Erik går fram med knutna nävar och skriker:

E: - SLÅ FÖRSTA SLAGET DÅ DIN FITTA!
¨

.

Precis så där var det för mig när Erik var på mig...
Citera
2011-11-06, 18:32
Medlem
NEXUS100s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dohast
Varför står det så lite om själva fallet på olika nyhets sajter.
Helt obegripligt, detta är glud gruva. Ska lilla reinfeldt komma undan så enkelt.

Sanningen står framför deras ögon om vad som egentligen har hänt, men ändå så väljer dom att inte skriva om hemligheterna som har läckt ut här på flashback.

Fyfan säger jag bara. Framsidan aftonhoran : Reinfeldts son delaktig i misshandel = miljoner.

Hihi
Aftonbladet är väl ganska "röd" i politisk färg om jag inte misstar mig, tippsa dom om den här tråden vetja.
Citera
2011-11-06, 18:33
Medlem
SibirienKalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MenskSkotter
Erik var inte bjuden till festen hemma hos Vega Karlsson (http://www.facebook.com/voggan).
Tack för info!

Ja då är det frågan om hur han tog sig in. Blev han uttryckligen tillsagd av värdinnan, eller värdinnans autkoriserade ombud att det var OK att komma in så är det ingen fara på taket.

Annars räknas det som olaga intrång.

Hmm...junior och hans supportergäng verkar visa inte obetydliga likheter i sitt uppträdande med gänget som sparkade ihjäl Riccardo Campogiani. Nu har inte juniors gäng alls gått lika långt, men om inte någon (läs: juniors Mamma och Pappa) sätter stopp för dem lär det inte dröja länge förrän någon blir riktigt allvarligt misshandlad.
Citera
2011-11-06, 18:33
Medlem
1stSIRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UNIKEFF
Jag tror Erik känner ett behov av att hela tiden försvara sig för att hans pappa är statsminister och kanske känner han sig attackerad från alla håll på grund av vem han är.

Vi får inte glömma att det är såna som Erik som kommer bli företagsledare eller annan hög position och det han visar upp gör att han anses än mer lämplig eftersom samhället efterlyser otrevliga människor med ADHD som aldrig blir trötta.

Ska bli intressant att följe unge Eriks väg mot toppen.

Hur vet du det? Har du en magisk kula du kikar i?

Du får ta och skilja på genuint otrevlig och att man är så driftig och pushig att man framstår som otrevlig. Har mött båda typerna och man ser skillnaden på dessa omgående.

Nu kan jag inte uttala mig om hur Erik är utan följer bara din hypotes.
Citera
2011-11-06, 18:34
Medlem
Satt inne på Vegas facebook (hon som hade festen) och ser att hon nyligen blev singel, Micke (påstådda offret) lägger sig i när några skriver att dom väntat ect ect! Lägger upp det. Micke värkar förövrigt inte vara så jävla trevlig heller, sitter och hotar människor till livet på facebook.

http://i44.tinypic.com/2enq4bo.png
Citera
2011-11-06, 18:34
Medlem
Engelholms avatar
Hur var ni själva som 16 åringar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem