2011-11-06, 10:31
Medlem
karlolof89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fernet
Ringde honom nyss
Mest för jag var säker på att det efter det lagts upp här borde blivit spärrat el.dyl.
Nejdå, Erik svarar

Så ni som har ngt att säga direkt till vederbörande kan bara lyfta luren
Lät trevlig i telefon

Det var en riktigt trevlig grabb. Eller hur?
Citera
2011-11-06, 10:32
Medlem
Sumsarrs avatar
Någon som sitter inne på vem gärningsmannen är?
Citera
2011-11-06, 10:32
Medlem
muppenwtfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlolof89
Jag ringde han nyss. Det var bra med han
Jag är inte särskilt duktig på svenska men det där klingar fel.

Och det är storebrodern som jobbar på McD.
Senast redigerad av muppenwtf 2011-11-06 kl. 10:35.
Citera
2011-11-06, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Låt oss gissa att det är en svensk utan att vara allt för vågade;

http://www.expressen.se/nyheter/1.2613831/reinfeldts-son-slogs-ner-med-flaska

Självklart kan vi gissa ... Men det är viktigt att försöka vara lite objektiva Hets mot folkgrupp kan vara så mycket mer än att en " svensk" uttryckt sig nedlåtande mot en asiat t ex. Kan ju också vara en asiat som starkt ogillar homosexuella osv liksom ö-malm inte per automatik innebär "svenska" överklassungar.Bara en liten parentes i debatten om kulturberikare vs icke "kulturberikare" samt det geografiska läget.
Citera
2011-11-06, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeMajk
"Någon gång mellan klockan ett och två under natten"
Kan man hoppas på att föräldrarna till alla inblandade blir anmälda till soc för att låter sina små ungar springa ute vind för våg denna tid på dygnet!
Man kan ju överhuvudtaget undra vilka ställen som är öppna för 16 åringar vid stureplan vid den tiden förutom mc donalds. Det är absolut en olämpligt plats för en 16 åring att visats på mitt i natten.
Citera
2011-11-06, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sumsarr
Någon som sitter inne på vem gärningsmannen är?
Ja

En Östermalmsbo
Citat:
På lördagsmorgonen greps en 16-årig pojke - som tidigare har dömts för olaga hot och hets mot folkgrupp - hemma hos sina föräldrar på Östermalm

http://www.expressen.se/nyheter/1.2613831/reinfeldts-son-slogs-ner-med-flaska
Citera
2011-11-06, 10:38
Medlem
Le-Hericons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlolof89
Man säger så här där jag bor. Han = honom. Det var bra med Erik han tyckte det var kul att jag brydde mig. Det är bara bra med honom

Det är en viss skillnad mellan att säga något och att skriva något. Om du nu var "bäst i klassen" - så borde du verkligen lärt dig skilja mellan talspråk och skriftspråk.

OnT: Någon som vet om Reinfeldt Jr har en "gammal" relation till GM; eller om de träffats nyligen?
Citera
2011-11-06, 10:39
Medlem
Månsans avatar
Måste röra sig om slarviga och lata föräldrar till brottsoffret. 16-åringar ska självfallet inte ränna på stan på nätterna. Kanske läge för soc att agera som i fallet i Sandviken? Bura in farsan och morsan i 30 dagar och omedelbart omhändertagande av sonen som sätts i fosterhem på okänd ort.
Citera
2011-11-06, 10:42
Medlem
Sgt.Pansarfils avatar
förstår inte hur vissa kan tycka att de va rätt att han fick spö pga att han är statsministerns unge om det nu va så. han kan väll inte rå för va hans pappa "jobbar" som.

men jag får en känsla av att det är en uppkäftig jävel som tror han är störst bäst och vackrast bara för att hans pappa är statsminister. om så nu är fallet så äre synd att han inte fick mer stryk
Citera
2011-11-06, 10:46
Medlem
karlolof89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Le-Hericon
Det är en viss skillnad mellan att säga något och att skriva något. Om du nu var "bäst i klassen" - så borde du verkligen lärt dig skilja mellan talspråk och skriftspråk.

OnT: Någon som vet om Reinfeldt Jr har en "gammal" relation till GM; eller om de träffats nyligen?

Värsta scoopet va? skit samma. Varför handlar så många bilder om heroin? http://www.google.se/search?hl=sv&sugexp=kjrmc&cp=7&gs_id=q&xhr=t&q=eri k+reinfeldt&safe=off&gs_sm=&gs_upl=&bav=on.2,or.r_ gc.r_pw.,cf.osb&biw=1360&bih=659&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi

smutskastning
Citera
2011-11-06, 10:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av s0pkvast
Sa ju att jag tyckte synd om ungen hans. Kan du inte läsa?

Spelar ingen roll, clown. Du tyckte att hans pappa "förtjäna detta" för att han skapa ett otryggt Sverige. Sedan att du indirekt påstår att IQ-befriade sionister/rasforskare hade gjort jobbet bättre är en annan sak.
Citera
2011-11-06, 10:47
Medlem
Förstår inte att ingen har reflekterat över vad en 16-åring gör ute mitt i natten en fredagskväll, på stureplan dessutom. Har diktator-sonen lyckats ta sig in på stadens vattenhål? Jag antar att han under lovet har intagit alkohol - står i sådant fall pappa Reinfeldt skyldig inför detta?

Om man inte kan hålla koll på sin son, hur attans ska man kunna styra ett helt samhälle?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in