2011-11-06, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svatopluk
Är föräldrarna frånvarande överklasssprättar eller bara en vanlig familj?
Om syrran är nykter sedan tre år så kan man ju undra..
Citera
2011-11-06, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SveaRikesKnug
Inget speciellt skulle jag vilja påstå, grabben bor på Essingen. Men tidningarnas skit om att någon av dessa som utförde det skulle vara gripna är ren bullshit. Ingen av gärningsmännen är gripna.
Vem var det som de tog hemma hos sina föräldrar på östermalm då?
Citera
2011-11-06, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cladius
Enligt hans facebook bor han på Lilla Essinge och det är inte ett bostadsområde där folk från överklassen bor. Alltså, jag tror inte han är överklass.
Hur kommer det sig att han är polare med fältarna på södermalm?
Citera
2011-11-06, 13:12
Medlem
SveaRikesKnugs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grodanbollekalle
Vem var det som de tog hemma hos sina föräldrar på östermalm då?

Ingen aning, kan inte varit någon inblandad iaf
Citera
2011-11-06, 13:12
Medlem
ungtkaffes avatar
Citat:
Inget speciellt skulle jag vilja påstå, grabben bor på Essingen. Men tidningarnas skit om att någon av dessa som utförde det skulle vara gripna är ren bullshit. Ingen av gärningsmännen är gripna.
Intressant.
Tror du att det kommer bli mer slagsmål mellan dessa pojkar, Erik kan väl inte tolererar att bli Sebastians bitch bara så där?
Citera
2011-11-06, 13:13
Medlem
Läser man media så tyder det på att gm är en nazistisk sverigedemokrat som tidigare är dömd för hets mot folkgrupp. Har Jimmie Åkesson gått ut och tagit på sig dådet och bett om ursäkt?
Citera
2011-11-06, 13:16
Medlem
Krickedixans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cladius
Enligt hans facebook bor han på Lilla Essinge och det är inte ett bostadsområde där folk från överklassen bor. Alltså, jag tror inte han är överklass.

Han är nog inte överklass men kommer från en familj som har bra ställt. Bor på Primusgatan när vid vattnet och där kostar lägenheterna en hel del. Bra inkomst krävs.
Föräldrarna skiter säkert i sin son.
Citera
2011-11-06, 13:23
Medlem
Morrissons avatar
Suttit och läst tråden ett tag och jag kan inte låta bli att le. Har alla inblandade storhetsvansinne? Jag såg bilderna på Reinfeldt junior och den där Telia-pojken och jag blev helt förstummad. Små taniga pojkar vars röster är mer diskant än bas och dom kallar sig för legender, vevare osv. Skrattretande.

Skönt att överklassen spöar på varandra, än mer skönt att det är statsministerns lilla problembarn. Fredrik bör frukta karma.

Frågan är hur en man som inte ens kan hantera sin egna familj, ska styra ett helt land. Skrämmande och humoristiskt på en och samma gång.
Citera
2011-11-06, 13:25
Medlem
Gudmunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morrisson
Suttit och läst tråden ett tag och jag kan inte låta bli att le. Har alla inblandade storhetsvansinne? Jag såg bilderna på Reinfeldt junior och den där Telia-pojken och jag blev helt förstummad. Små taniga pojkar vars röster är mer diskant än bas och dom kallar sig för legender, vevare osv. Skrattretande.

Skönt att överklassen spöar på varandra, än mer skönt att det är statsministerns lilla problembarn. Fredrik bör frukta karma.

Frågan är hur en man som inte ens kan hantera sin egna familj, ska styra ett helt land. Skrämmande och humoristiskt på en och samma gång.

Ja han skulle prioritera att vara familjefader före landsfader.
Citera
2011-11-06, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hellb0und
Vad gör en 16-åring på stureplan kl 1-2 på natten?

Undrade detsamma. Och betyder det att han ränner runt på krogarna där?
Min 16-åring håller sig hemma sent på kvällarna.
Citera
2011-11-06, 13:27
Medlem
Citat:
För i helvete, eftersom jag sitter på infon är jag så sugen på att dela ut den... Får jag det? Iaf, GM är vitare än vitast och har ett mycket roande efternamn om man ser till situationen.

Varför skulle du inte få det? Du sitter inte på nåt skitforum nu.
Citera
2011-11-06, 13:31
Medlem
Undones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xavi8222
Undrar hur man tänker när man nitar statsministerns son?

Det kanske handlar om personliga skäl?

Jag tror själv att det blir extra tacksamt att tackla på Reinfeldts ungar. Han är en jävla gam som inte hejdar Sveriges undergång. Feg är han också som tänker hoppa av året innan det är val, han vågar förmodligen inte stå inför någon debatt mot SD i direktsänd tv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in