2011-11-09, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 15Februari
"Max Kotro
MAX1E2 @SKYPE, SLUTA VARA SÅ BLYGA ( BRUDAR ).."

Från Facebook. Varför inte lägga till honom och snacka med honom?

Lägg till han, så berättar han nog den riktiga historien bakom allt, det gjorde han med mig.
Senast redigerad av Internethataren 2011-11-09 kl. 01:32.
Citera
2011-11-09, 02:13
Medlem
DIF117s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lavio
White trash i den mening att man är vit och allmänt äcklig. Precis på samma sätt som det finns äckliga invandrargäng så finns det äckliga små svenska killar som beter sig som allmänt äckligt drägg, ironiskt nog är de ofta av typen som är rasistiska mot invandrargängen (intern tävling om vilka som är trashigast, måne?). Denne snubbe är minst lika WT som alla andra bönder etc i landet, blir spyfärdig bara av att tänka på dessa kretin, många utav dem hittar du här på flashback.

Är det två eller tre? Vet om M och S, vem är den tredje?

Lever du Lavio?Trodde att din hiv hade utvecklats till Aids för länge sen,efter all negersperma du mottagit i din rosa köttros!

Reinfeldts lilla efterblivna son bör åtalas för misshandel efter vad som framkommit i tråden,men det lär väl inte hända,tyvärr.
Citera
2011-11-09, 02:16
Medlem
OKPOSOs avatar
Vad i hvete gör en 16-åring på Stureplan mitt på natten?

Trodde statsministern skulle vara någon form av föredöme, han har ju dock inte visat sig vara något politiskt föredöme.
Nu kan vi ju även avskriva att han skulle vara någon form av föredöme när det kommer till familjelivet.

Om det som sagts i tråden stämmer så bör för övrigt även Reinfeldt junior få smaka på rättvisan, utöver GM.
Ska även sägas att jag blir flyförbannad på kvällspressen som lobbar för att politikeradelns unga bör få SÄPO-skydd.
Citera
2011-11-09, 03:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.Stalker
DET känns ju tryggt, hon verkar vara riktigt skärpt, kan säkert ge en ordentlig redogörelse för vad som hänt?
Kolla hennes videoblogg, så får ni själva se hur otroligt smart hon är:
http://www.youtube.com/watch?v=tUa4N8EJJRw&feature=channel_video_title

ååååhh så hjärndöd. man vill bara död killen i bakgrunden, han lixom snor fokus av hjärnkirurgen.
Citera
2011-11-09, 04:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av matmord
ååååhh så hjärndöd. man vill bara död killen i bakgrunden, han lixom snor fokus av hjärnkirurgen.

Att ni inte märker att hon fejkar säger väl lite mer om er själva Ungefär som Kissie (som alla dagens småtjejer tar efter...). Bara att kolla hennes andra videobloggs..
Senast redigerad av Locomotiv 2011-11-09 kl. 04:24.
Citera
2011-11-09, 05:19
Medlem
patajavels avatar
Tycker dessa patrioter på detta forum skulle ta och utnyttja situationen till något positivt. All publicitet är ju som bekant bra publicitet. Engelsk motsvarighet till våra aftonhoror älskar att gotta sej i sånna här grejor (Kan tänka mej även Tysk). Med lite god Engelska och bra sammanfattning samt lite länkar, kan dom säkert tänka sej att skriva en rad eller två om våran landsfaders sons levene.

FB bidrar likt våran konung att marknadsföra landet, vilket även statsministerns son gör. Och Fredde kan vara stolt över både sin son och detta forum. Han har väl aldrig direkt varit emot att gå över lik för framgång och rikedom?

Och ja, jag är dum i huvudet, kan inte stava och är för cp för att göra det själv. Jag hatar säkert dej också, och tänker inte ge mej in i någon "sandlåda-debatt", så vi skiter i det
Citera
2011-11-09, 05:43
Medlem
Kapitano-Hooks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OKPOSO
Vad i hvete gör en 16-åring på Stureplan mitt på natten?

Varför frågar du samma fråga som 78 st frågat innan? Hoppas mod tar bort alla onödigt inlägg, även ditt och detta sen. Om man läser tråden slipper man posta dumma frågor.
Citera
2011-11-09, 08:28
Medlem
det förvånar inte mig alls
Citera
2011-11-09, 09:50
Medlem
Lillirnss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av patajavel
Tycker dessa patrioter på detta forum skulle ta och utnyttja situationen till något positivt. All publicitet är ju som bekant bra publicitet. Engelsk motsvarighet till våra aftonhoror älskar att gotta sej i sånna här grejor (Kan tänka mej även Tysk). Med lite god Engelska och bra sammanfattning samt lite länkar, kan dom säkert tänka sej att skriva en rad eller två om våran landsfaders sons levene.

FB bidrar likt våran konung att marknadsföra landet, vilket även statsministerns son gör. Och Fredde kan vara stolt över både sin son och detta forum. Han har väl aldrig direkt varit emot att gå över lik för framgång och rikedom?

Och ja, jag är dum i huvudet, kan inte stava och är för cp för att göra det själv. Jag hatar säkert dej också, och tänker inte ge mej in i någon "sandlåda-debatt", så vi skiter i det

Ja, det är väl bra publicitet för alla som ogillar Moderaterna. Alltså inte bara patrioter.
Citera
2011-11-09, 10:04
Medlem
Oklart om den här har länkats tidigarei tråden då jag inte orkar bläddra igenom 100 sidor, men..

http://www.youtube.com/watch?v=Efzd0lMIE5Y

hör man hur killen pratar och att det ÄR som han säger, så var det väl minst sagt på tiden att någon gav han en "smäll" av verklighet. sen att PR hororna på aftonbladet och expressen blåser upp hela situationen är patetiskt.. alla här vet att det är åtminstånde ett 50-tal slagsmål en normal fredag-lördag kväll i stockholm...

He got what he deserved... men nu lär väl farsan hans komma och lägga 100 miljoner av våra skattepengar på att bättra polisinsatserna i innerstaden.. bara för att han själv råkat ut för något.

patetiskt.
Citera
2011-11-09, 10:20
Medlem
TrueCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.Stalker
DET känns ju tryggt, hon verkar vara riktigt skärpt, kan säkert ge en ordentlig redogörelse för vad som hänt?
Kolla hennes videoblogg, så får ni själva se hur otroligt smart hon är:
http://www.youtube.com/watch?v=tUa4N8EJJRw&feature=channel_video_title

Aaahahaha! Flytta till humor ! Vilken patetiskt människa.
Citera
2011-11-09, 10:22
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrueC
Aaahahaha! Flytta till humor ! Vilken patetiskt människa.

Det där är ju enbart på skoj vilket även inavlade negrer borde kunna begripa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in