2011-11-06, 15:13
Medlem
Mollgans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Failatlife
Vilket sjukt utspel BO gjorde på Facebook efter hans "djurgården-dans". Har dom helt totalt struntat i att uppfostra sonen eller vad är det frågan om?

Skäms man inte efter något sådant så är det ett uppenbart fel i hjärnan på pojken.
Helt otroligt. Någon har ej blivit uppfostrad. Herregud!
Citera
2011-11-06, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FriteradKossa

- Har GM gjort reklam för telia? Kan man isåfall få någon länkad till sig, kul och se.

http://www.youtube.com/watch?v=q2MFrXyOI0s&feature=related
Citera
2011-11-06, 15:15
Medlem
TorstenFlincks avatar
Jag hade nog dabbat Fredrik Reinfeldts son om jag fick chansen.
Kanske inte idag men då jag var 16, utan tvekan.. Dock är väl snorungarna på Östermalm uppvuxna i Moderathem och jag uppvuxen i ett miljonprojekt men ändå.. Det känns rätt troligt att han fått pisk för att hans farsa är den han är.
Citera
2011-11-06, 15:16
Medlem
WardenMcCluskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Failatlife
Vilket sjukt utspel BO gjorde på Facebook efter hans "djurgården-dans". Har dom helt totalt struntat i att uppfostra sonen eller vad är det frågan om?

Skäms man inte efter något sådant så är det ett uppenbart fel i hjärnan på pojken.

Maktmänniskor får alltid en eller två knäppa ungar. Det blir alltid bara en i familjen som får föra makten vidare. I Reinfeldts fall så blir det nog sonen Gustaf som får behålla hedern och den som familjen satsar på - om inte Gustaf är bra nog så blir det dottern. Det är ganska tydligt att Erik blev den dåliga barnet, den knäppa individen som maktfamiljen tänker vilja gömma i någon håla någonstans.

Maktmänniskor är underliga varelser med underliga strukturer i sin sociala tillvaro. De är knäppa, dominanta och har den där kriminella genen som gör att de saknar empati och sympati för andra.

Erik verkar vara ett stolpskott indeed.

http://twitter.com/#!/GustafReinfeldt på Gustafs twitter så kan man läsa att han konstaterar att han själv mår bra. Han visar däremot inga tecken på hur hans bror mår eller visar någon sympati. Där ser ni, han vill avskärma sig ifrån sin bror som förstör---
Citera
2011-11-06, 15:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Midnight
Nej, som jag sa tog polisen det på allvar och förhörde ett stort antal personer.
Om du fick bevis på detta så kan jag självklart inte säga emot dig!

Citat:
Ja, kan du bjuda på en länk kanske? Jag har nämligen svårt att tänka mig att han sa "det är rätt att bruka våld mot folk som inte tycker som honom".

Nu var det inte precis så han sa, men visst kan jag google'a en sekund åt dig här säger han t.ex. att man får skylla sig själv om man har såna åsikter.
Citat:
Ursprungligen postat av Fredde
— Jag vill gärna påpeka att de som lever på att driva upp ett vi- och dom-tänkande och ett i grunden hatfullt sätt att se på relationer mellan människor inte ska bli förvånade om sådant händer.

Källa, detta var som sagt efter Federley-angreppen.
Citat:
Förmodligen prioriteras ärendet för att utesluta politiska motiv. Men det är bara spekulationer och inget som ännu är bekräftat.

Ja, det kan vara rimligt.

Citat:
Om du verkligen har läst dessa undersökningar kan du väl länka till dem för att bevisa ditt påstående.
Visst Finns att läsa här.

Citat:
Jag tycker att antalet röster som t.ex. Sverigedemokraterna fick senaste valet tyder på att det du säger inte är sant.
Mycket riktigt är det en minoritet! Men du får tänka på att dessa, cirka 6%, anser att detta är viktigare än allt annat. Många prioriterar andra frågor så som jobb och röstar på andra partier för det är viktigare frågor - även om de är emot en så pass hög invandring som vi driver just nu.
Citera
2011-11-06, 15:17
Medlem
Midnights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mollgan
Helt otroligt. Någon har ej blivit uppfostrad. Herregud!

Nu försöker inte jag försvara E.R, faktum är att om hälften av det som skrivits om honom i tråden är sant verkar han vara en riktig snorunge.

Men jag tror, att om man läser andra tonåringars facebook får man säkert se liknande inlägg?
Citera
2011-11-06, 15:19
Medlem
Mollgans avatar
Citat:
Nu försöker inte jag försvara E.R, faktum är att om hälften av det som skrivits om honom i tråden är sant verkar han vara en riktig snorunge.

Men jag tror, att om man läser andra tonåringars facebook får man säkert se liknande inlägg?
Jo jo, men om man jämför med hur mogen Carl Bildt var vid samma ålder så framstår ju Reinfeldt JR som en efterbliven dåre.
Citera
2011-11-06, 15:21
Medlem
1stSIRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knugenafsvea
Här är även hans kommentarer angående dansen, mycket patetiskt. http://imageshack.us/photo/my-images...reinfeldt.png/

Jag är inte sosse, Mona är inte min favoritpolitiker heller om man säger så, men detta är ju en fråga om respekt. Vem lär sina ungar att bete sig såhär? Jag tror och hoppas att fallet är sådant att Fredrik gjort sitt bästa men att det är ett "hopplöst fall".
Citera
2011-11-06, 15:23
Medlem
P3RK3L3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnknownAwareness
Från påstått ögonvittne: "Allt började på en fest i Bromma som spårade ur fullständigt pga det stora antalet människor. Erik och hans gäng befinner sig på terassen till villan där även D***d R*****o är med sina vänner. Erik börjar käfta som vanligt (han är jävligt, jäääääävligt kaxig) och det börjar bli lite handgemäng liknande en scen från Green street hooligans fast utan.. ja, slagsmål.
Det som händer sen är det vidriga som inte Aftonbladet, Expressen eller övrig blaska vill bemöta. Nämligen att Erik och hans vänner blir ombedda att lämna festen och bestämmer sig för att stå utanför tills någon av killarna från terassen kommer ut på gatan. Sagt och gjort, D***d R*****o kommer ut och får då sparkar och slag från sex personer (däribland Erik Reinfeldt). Innan han faller till marken så lyckas han få i en käftsmäll på Erik som resulterar i en spräckt läpp och ännu mer stryk från deras sida. De lämnar honom på marken och drar vidare mot Östermalmstorg där Erik ringer upp en av D***d R*****os kompisar från festen. Dialogen gick något såhär "Vi är på Östermalmstorg, kom hit om ni vågar". Ingen "letade" efter någon, folk visste precis vart dom skulle. När D***d R*****os kompisar anlänt till Östermalmstorg så är Erik inte där utan han och hans vänner (som i övrigt var 30 pers nu) stod under svampen. När D***d R*****os vänner kommer dit så blir det lite skrik, lite gap och sen smäller det när S*******n B********e väljer att slå en glasflaska i huvudet på Erik som sedan flyr in i polisbussen vid Stureplan.
Slutsatsen? Erik är en jobbig jävel och som han själv kallar sig "en vevare", någon gång skulle han få lite stryk och denna gången var i fredags. Om han förtjänade det? Ja."

Flera personer påstår att Erik är en väldigt, väldigt otrevlig person.

Låter som urtypen för en djurgårdare! Dryg i gäng mot ensamma och åker på stryk när numrerna är lika
För övrigt är det inget nytt under solen. Unga brats har slagit varanda blodiga sen urminnes tider. Det är bara att de lyckas hålla sina fajter rätt bra från medial uppmärksamhet. Alkohol- och drogeffekter gör inte skillnad på din sociala bakgrund. Bratsen är missbrukare av stora mått och med det följer de negativa effekterna av alkohol.

Skönt att media skiner lite ljus på "den hemliga världen"
Citera
2011-11-06, 15:23
Avslutad
Vilken "dans" är det alla pratar om?
Citera
2011-11-06, 15:24
Medlem
Stevies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mollgan
Jo jo, men om man jämför med hur mogen Carl Bildt var vid samma ålder så framstår ju Reinfeldt JR som en efterbliven dåre.
Kompletterar med
http://www.youtube.com/watch?v=mA7yxpP02bI
Citera
2011-11-06, 15:25
Medlem
Christopher.s avatar
Jag gillar Erik. Istället för att vara en liten fjolla som det lätt blir när man växer upp i den miljöm så är han äkta slagskämpe.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in