Citat:
Ursprungligen postat av Midnight
Nej, som jag sa tog polisen det på allvar och förhörde ett stort antal personer.
Om du fick bevis på detta så kan jag självklart inte säga emot dig!
Citat:
Ja, kan du bjuda på en länk kanske? Jag har nämligen svårt att tänka mig att han sa "det är rätt att bruka våld mot folk som inte tycker som honom".
Nu var det inte precis så han sa, men visst kan jag google'a en sekund åt dig här säger han t.ex. att man får skylla sig själv om man har såna åsikter.
Citat:
Ursprungligen postat av Fredde
— Jag vill gärna påpeka att de som lever på att driva upp ett vi- och dom-tänkande och ett i grunden hatfullt sätt att se på relationer mellan människor inte ska bli förvånade om sådant händer.
Källa, detta var som sagt efter Federley-angreppen.
Citat:
Förmodligen prioriteras ärendet för att utesluta politiska motiv. Men det är bara spekulationer och inget som ännu är bekräftat.
Ja, det kan vara rimligt.
Citat:
Om du verkligen har läst dessa undersökningar kan du väl länka till dem för att bevisa ditt påstående.
Visst

Finns att läsa
här.
Citat:
Jag tycker att antalet röster som t.ex. Sverigedemokraterna fick senaste valet tyder på att det du säger inte är sant.
Mycket riktigt är det en minoritet! Men du får tänka på att dessa, cirka 6%, anser att detta är viktigare än allt annat. Många prioriterar andra frågor så som jobb och röstar på andra partier för det är viktigare frågor - även om de är emot en så pass hög invandring som vi driver just nu.