Citat:
Ursprungligen postat av Mujaheed
Lol vafan har hans stavning att göra med att lill-reinfeldt posar med jaktgevär och säger att han ska ut på sosse-jakt, förringar hans stavning på något sätt det han beskriver?
Nej, det gör det inte.

Självklart är det viktigt att man kan uttrycka sig korrekt på svenska eftersom vi bor i Sverige.
Den som däremot kan uttrycka sig bättre på engelska än svenska, skall givetvis göra det!
Minimiåldern på flashback är 18 år och det är förvånande, att myndiga svenskar inte behärskar sitt modersmål.
Du verkar tycka att det var helt i sin ordning, att Erik Reinfeldt blev sparkad och slagen med en flaska i huvudet på Stureplan och fördes blödande till akuten. Varför?
Jag ogillar verkligen Vänster- och Miljöpartiets politik. Allianspartiernas politik överensstämmer inte heller med mina åsikter. Socialdemokraterna med Göran Persson som partiledare, genomförde flera viktiga och genomgripande ekonomiska förändringar, vilket vi kan glädja oss över i dag när EU är på väg att gå ner på knä p.g.a. skuldbergen som tynger deras axlar.
Oavsett mina politiska åsikter, skulle jag
aldrig nedlåta mig till att vara skadeglad om någon av
partiledarnas barn eller andra familjemedlemmar blev misshandlad.
Jag hoppas att Erik återhämtar sig och blir helt återställd!