2011-11-06, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MenskSkotter
Stockholms Bröder består av ett "Gäng" grabbar som helt enkelt har spårat ur totalt, dem rånar folk, slåss och dealar. Dem har absolut inga gränser och det är helt fel gäng att bråka med, Då Speciellt Max Kotro och Sebastian som är någon form av "Ledare" Har ett extremt stort kontakt nät, Max har fått det på grund av att hans Mamma är Advokat och sedan har Max tagit kontakt med personerna Mamma försvarat. Sebastian har kommit i kontakt med människor tack vare att han är "Känd" via Telia Reklamerna!
Jo jag ser att Max har VÄLDIGT många facebookvänner och att väldigt många går på Lundsberg.. Var bor han. Kan man kanske kontakta soc där?
Citera
2011-11-06, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grodanbollekalle
Beskydd? från SÄPO? Herregud ska vår säkerhetspolis nu skydda stekarligister för våra skattepengar??
Ja, eftersom vissa från Stockholms bröders går i hans skola.
Citera
2011-11-06, 22:34
Medlem
Denna hårdingen:

http://www.facebook.com/profile.php?id=1013425213&sk=wall

?
Citera
Bannlyst
Citat:
Jo jag ser att Max har VÄLDIGT många facebookvänner och att väldigt många går på Lundsberg.. Var bor han. Kan man kanske kontakta soc där?

Max tvingandes att gå i Lundsberg efter att ha slagit sin lärare/rektor på högstadiet..
Senast redigerad av ormjaevel 2011-11-06 kl. 22:42.
Citera
Medlem
Citat:
Stockholms Bröder består av ett "Gäng" grabbar som helt enkelt har spårat ur totalt, dem rånar folk, slåss och dealar. Dem har absolut inga gränser och det är helt fel gäng att bråka med, Då Speciellt Max Kotro och Sebastian som är någon form av "Ledare" Har ett extremt stort kontakt nät, Max har fått det på grund av att hans Mamma är Advokat och sedan har Max tagit kontakt med personerna Mamma försvarat. Sebastian har kommit i kontakt med människor tack vare att han är "Känd" via Telia Reklamerna!
Det är lite OT men Max mamma var arbetslös datatekniker 2005, hur kan hon hunnit bli advokat?
Citera
2011-11-06, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snehezt
Ja, eftersom vissa från Stockholms bröders går i hans skola.
Men ändå.. Erik slår ner brödernas kompisar och de vill hämnas.. Då får han SÄPObeskydd..?
Citera
2011-11-06, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KNEPIGFARBROR
Denna hårdingen:

http://www.facebook.com/profile.php?id=1013425213&sk=wall

?
Varför står det offentlig?
Citera
2011-11-06, 22:38
Medlem
Citat:
Det är lite OT men Max mamma var arbetslös datatekniker 2005, hur kan hon hunnit bli advokat?

Hur skulle han ha råd att gå på Lundsberg om hon va arbetslös datatekniker?

Mamma är Advokat, Jag känner Max bra.
Citera
2011-11-06, 22:40
Medlem
showbizs avatar
Äh kom igen nu... Stockholms bröder, Max kotro etc.. Vad är de för trams.. Det är ju småbarn från överklassen, vem fan är rädd för dom? Mycket valpar som börjar befläcka denna tråd nu. Sluta larva er nu småbarn
Citera
2011-11-06, 22:41
Medlem
Citat:

Vänta nu, om jag har förstått detta rätt så var det alltså Erik Reinfeldt och Telia reklam-snubben som bråkade?
Citera
2011-11-06, 22:41
Medlem
Citat:
Hur skulle han ha råd att gå på Lundsberg om hon va arbetslös datatekniker?

Mamma är Advokat, Jag känner Max bra.
Har Max bett dig att skriva här för att göra hans namn känt?
Citera
2011-11-06, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hogsander
Vänta nu, om jag har förstått detta rätt så var det alltså Erik Reinfeldt och Telia reklam-snubben som bråkade?
Det hela ska ha börjat med att Erik och hans vänner slog ner Redondo på festen i Äppelviken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in