Citat:
Ursprungligen postat av Detvardåsjälva
Du har inte så bra koll på ungdomar va? De allra flesta 16-åringar är ute och härjar på nätterna, de som sitter inne eller ligger och sover är antingen utstötta, sjuka eller väldigt religiösa.
Det där köper heller inte heller jag!
Förmodligen är du en förälder som låter din omyndiga avkomma vara ute nätterna precis som vår statsminister tydligen gör!
Enligt uppgifter i tråden har ju Erik Reinfeldt tidigare varit i slagsmål, bråk, varit allmänt dryg och till med vid ett flertal tillfällen utnyttjat säpobeskydd, då han har varit när att kissa på sig i rädsla för att folk vill ge igen!
Tycker du det är rätt? Tycker du att det är okej att vår statsminister vad det verkar, accepterar att hans son verkar vara ute efter att provocera, starta bråk men sedan utnyttjar skattebetalare och säpo för att komma undan?
Hans far har ju som jag tidigare jag tidigare skrivit, manipulerat väljare genom att nöta in orden "vi skall vara rädda om våra skattepengar" i mer lättpåverkade väljares hjärnor.
Är det då okej att han totalt brister i sitt omdöme, låter sin 16-årige son vara ute och ställa till med en massa skit som genererar insatser och skattekostnader av olika slag?
Erik borde för övrigt studera istället för att vara ute och festa! Vilka resurser kommer behövas från samhället för att han skall få godkända betyg?
Tidigare i tråden uppgavs det att han skulle studera vid Oxford-universitet? Stämmer detta?
Hur skall detta kunna bli verklighet när han inte ens behärskar svensk grammatik enligt en print tidigare i tråden?
Men det är klart, Pappa Fredrik med lite kontakter fixar detta!
Usch för människor som tror sig vara lite mer än andra, som Fredrik! Usch för deras avkommor som redan vid den "respektabla" åldern av sexton år anser sig vara lite bättre, större och vackare än andra!
Skäms på dig Fredrik!