Citat:
Ursprungligen postat av Urgrund
Jag förstår inte vad du skriver. Gör om gör rätt.
Nej, det skrev jag inte heller. Diskussionen handlade huruvida han förtjänade det eller inte och det gjorde han med råge. Går man först på någon flera mot en kan man räkna med att de andra förmodligen kommer att göra samma sak. Med tanke på att han hetsar och ber dem möta upp honom.
Ja, så kan man tycka. Om våld verkligen ska mötas med våld. Det är frågan.
Sedan är väl inte resonemanget relevant (och inte
joffen192s heller) för inte var ER ensam på Biblioteksgatan/Birger Jarlsgatan?
ER har om jag fattat det rätt valt ut två olika personer (!) som sin räddare denna natt.