2011-11-11, 21:34
  #1429
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urgrund
Jag förstår inte vad du skriver. Gör om gör rätt.

Nej, det skrev jag inte heller. Diskussionen handlade huruvida han förtjänade det eller inte och det gjorde han med råge. Går man först på någon flera mot en kan man räkna med att de andra förmodligen kommer att göra samma sak. Med tanke på att han hetsar och ber dem möta upp honom.
Ja, så kan man tycka. Om våld verkligen ska mötas med våld. Det är frågan.

Sedan är väl inte resonemanget relevant (och inte joffen192s heller) för inte var ER ensam på Biblioteksgatan/Birger Jarlsgatan?

ER har om jag fattat det rätt valt ut två olika personer (!) som sin räddare denna natt.
Citera
2011-11-11, 21:41
  #1430
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schlesien
Ja, så kan man tycka. Om våld verkligen ska mötas med våld. Det är frågan.

Sedan är väl inte resonemanget relevant (och inte joffen192s heller) för inte var ER ensam på Biblioteksgatan/Birger Jarlsgatan?

ER har om jag fattat det rätt valt ut två olika personer (!) som sin räddare denna natt.

Nej, precis det jag ville framföra. Om du hade läst mina föregående inlägg. Det står även tidigare i tråden att så inte var fallet.

Ja, det är frågan om våld verkligen ska mötas med våld. Onekligen förstår ER inte annars.
Citera
2011-11-11, 21:42
  #1431
Medlem
CloneWars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joffen192
Nu var det även så att vid möte nr 2 så var dem fler mot Erik troligtvis så blev det säkert bara så att dom var fler mot 1 i stridens hetta. Det är det jag tror iaf för dom flesta med en fungerande hjärna förstår att flera mot 1 inte är okej heller inte respektingivande på något sätt. Däremot vid möte nr 2 så var det tydligt att man planerat att få med sig så många som möjligt för att med säkerhet vinna.

Dem, dom, "stridens hetta"
Nej, nej, nej!
Hela Sverige är på väg åt helvete tydligen!

Är du ytterligare ett barn, tillhörande överklassen med språkproblem?
Heja Svinfelt!
__________________
Senast redigerad av CloneWar 2011-11-11 kl. 21:47.
Citera
2011-11-11, 23:18
  #1432
Medlem
ngbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grodanbollekalle
Ja, det är Erik Reinfeldt som ligger bakom

Han spöar sig själv och så blir det förstasides-stoff av det?
Citera
2011-11-11, 23:25
  #1433
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ngbg
Han spöar sig själv och så blir det förstasides-stoff av det?
Nä- Erik och några polare sparkar på en som ligger och skriker råtta , då vill den slagnes polare ge igen..
Citera
2011-11-11, 23:40
  #1434
Medlem
ngbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grodanbollekalle
Nä- Erik och några polare sparkar på en som ligger och skriker råtta , då vill den slagnes polare ge igen..

Ah, han var dum och någon gav igen, då blev det synd *om lelle Erik?
Har jag fattat rätt? Trött och halvt vinmarinerad så kan det ta en stund stund för en gammal själ att förstå...

*edit
__________________
Senast redigerad av ngbg 2011-11-12 kl. 00:15.
Citera
2011-11-12, 00:18
  #1435
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ngbg
Ah, han var dum och någon gav igen, då blev det synd *om lelle Erik?
Har jag fattat rätt? Trött och halvt vinmarinerad så kan det ta en stund stund för en gammal själ att förstå...

*edit
Din vinmarinerade hjärna verkar vara i gott skick.)
Citera
2011-11-12, 00:43
  #1436
Medlem
Tycker mig minnas att jag läste, tidigare i tråden, något som följande:

Erik poserande med ett vapen i en video på internet. Han säger där något i stil med att han skall ut på sossejakt eller att vapnet han har är bra att jaga sossar med. Jag kan inte hitta den informationen i tråden längre.

Skrämmande!!!!

I somras var det en annan ung man, också son till en högt uppsatt politiker, som faktiskt gick på sossejakt i Norge. Han hade också tidigare uttalat sig hotfullt på internet.
Citera
2011-11-12, 01:00
  #1437
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av azazo
Tycker mig minnas att jag läste, tidigare i tråden, något som följande:

Erik poserande med ett vapen i en video på internet. Han säger där något i stil med att han skall ut på sossejakt eller att vapnet han har är bra att jaga sossar med. Jag kan inte hitta den informationen i tråden längre.

Skrämmande!!!!

I somras var det en annan ung man, också son till en högt uppsatt politiker, som faktiskt gick på sossejakt i Norge. Han hade också tidigare uttalat sig hotfullt på internet.
Duger detta inlägg?
Citat:
Ursprungligen postat av Moaker
Jag vet vart ni kan få tag på honom hor ungen brukar vara på fest i saltsköbadenoch tror han är mer värd en alla andra. Finns tex en bild där han står med jakt gevär me en polare och säger att han ska gå ut och jaga sossar..
https://www.flashback.org/sp33879296

Det har nämnts ett par ggr till i tråden. Vet inte om det endast refererat till ovanstående eller mer info. Vet heller inte om Moaker bara trollar.

azazo, din koppling till Norge är tramsig. Men grattis till debuten!
Citera
2011-11-12, 01:11
  #1438
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schlesien
Duger detta inlägg?

https://www.flashback.org/sp33879296

Det har nämnts ett par ggr till i tråden. Vet inte om det endast refererat till ovanstående eller mer info. Vet heller inte om Moaker bara trollar.

azazo, din koppling till Norge är tramsig. Men grattis till debuten!
Ahh detta hade jag missat. Vore kul om någon kunde lägga upp den bilden
Citera
2011-11-12, 01:49
  #1439
Medlem
Kapitano-Hooks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grodanbollekalle
Ahh detta hade jag missat. Vore kul om någon kunde lägga upp den bilden


Jag har bett om det två ggr nu, men det kommer nog inte då...
Citera
2011-11-12, 02:03
  #1440
Medlem
Enligt en kamrat som gick på samma skola som denne Erik innan vi började på högskolan är han en riktig liten skit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in