2011-11-06, 16:48
Medlem
Smegmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kamikace
Erik en tendens av att söka bråk. Han har flera gånger gått i stort gäng och hotat diverse mindre gäng polare som vart ute på krogen.
Uppenbarligen så har han fukkat mot fel personer - personer som är svaga och viker ner sig. Skulle lillfjantevanten Erik Reinfelfdt lirat allanballan mot mig på krogen så hade jag lirat kungfu med honom. Riktigt jävla ordentligt!
Citera
2011-11-06, 16:48
Medlem
Kan inte ni som är vän med ER ta printscreens på hans vägg och det han har kommenterat på fejjan? Verkar vara intresant läsning
Citera
2011-11-06, 16:49
Medlem
marreparres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HemligaSallskapet
Källa? Hört talas om kapitalflykt ditt avfall? http://www.svensktnaringsliv.se/fragor/visa_skatterna/formogenhetsskatten-maste-bort_25988.html

Skatterna ska sänkas, immigrationen från tredje världen upphöra, mäns reallöner ska höjas och dagis och andra subventionerade judefeministiska projekt skall avlägsnas från nordmannajord.

Du och lill-Justin kan ju slå era påsar ihop, ni verkar vara av samma skrot och korn.
Citera
2011-11-06, 16:50
Medlem
saprofyt.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Kan det röra sig om fotbollstjafs som spårat ur? Erik Reinfeldt håller väl på Djurgården? Nu vet jag inte vilket lag majoriteten i Östermalmstrakterna håller på men jag gissar att det är AIK.

Haha, Djurgårdens stadsdel är ju förfan Östermalm.
Citera
2011-11-06, 16:52
Medlem
Mujaheeds avatar
hehe jag hoppas jag springer på denna lilla erik på stan någongång och han får för sig att kommentera mig...........

Fast han hade väl sugit mina dfg polares kukar istället, som jag förövrigt kan avslöja hatar moderaterna.
Citera
2011-11-06, 16:52
Medlem
marreparres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Russelhammond
Att Erik ofta hamnar i bråk har ingenting med slumpen att göra. Han är en av de vidrigaste personer jag någonsin har träffat.

Jag var på festen i Alvik innan själva Eriks misshandel skedde och där de först började bråka. Erik hade kallat en av killarna som senare skulle puckla på honom för "blattesvin". Antagligen så kontrade killen tillbaka med någon spydig kommentar och Erik blev förbannad och ville gå ut på gatan och slås. Den andra killen hängde med ut men han sa att han inte ville slås. Erik försökte hetsa honom att slå honom genom att säga "jag kan ta första slaget, slå mig bara" och visa ena kinden. Killen förklarade klart och tydligt att han inte ville slås. Genast började alla Eriks djurs-polare klappa i takt och ropa "råtta, råtta". Killens polare kom då in och puttade iväg Erik och sa att dem ska dra. Erik börjar slå på honom och alla hans polare (10-12 pers) börjar slå på killens kompis och sparka på honom när han ligger ner. En av Eriks polare stoppar misshandel genom att lägga sig på offret. När de fick tid sprang dem iväg till tunnelbanan. Eriks gäng diskuterar i några minuter och senare börjar springa till tunnelbanan för puckla på dem igen.

Jag var inne på festen vi detta tillfälle men det här är vad jag hörde av min polare som var där ute och såg allting.

Bra rapport! Du kanske är bekant med Erik då, hur går snacket om hur han är, har du någon mer historia kring Erik.
Citera
2011-11-06, 16:53
Medlem
Det pågår en riktigt sjuk diskussion på en av hans kompisars post på hans Wall.
Blatte vs. Svenne banan
Citera
2011-11-06, 16:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 3kiz
Det pågår en riktigt sjuk diskussion på en av hans kompisars post på hans Wall.
Blatte vs. Svenne banan

printscreen tack!
Citera
2011-11-06, 16:56
Medlem
marreparres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mujaheed
hehe jag hoppas jag springer på denna lilla erik på stan någongång och han får för sig att kommentera mig...........

Fast han hade väl sugit mina dfg polares kukar istället, som jag förövrigt kan avslöja hatar moderaterna.

Tips, bjud in lill-Erik till ett juniorbox, då kommer det garanterat bli fetstilade rubriker om det kommer ut att statsministerns son är DFG-ligist. Vilken höjdare.
Citera
2011-11-06, 16:57
Medlem
Jag var ögonvittne till händelsen på festen i Bromma, det första bråket skedde på terrassen.
En person som vi kan kalla Göran ville få tag på en kille som hade försökt att supa ner hans flickvän. Han tar då tag i sin kompis lite lätt och säger "Var fan är P?!". Erik Reinfeldt (hädanefter nämnd som Erik) ser detta och går upp och frågar vad Göran håller på med.

E: - Vad fan håller du på med? Lugna ner dig förfan
G: - Jag är helt lugn
E: - Varför tog du tag i den där killen?
G: - Han var min kompis
E: - Vad har du för jävla attityd?! Står där och blåser ut rök på mig

Ungefär så fortsätter det. Då kliver Görans kompis Niklas in och ber båda lugna ner sig. Då börjar Erik skrika på honom istället. Nu hinner jag inte se vad som händer, men helt plötsligt kommer Eriks kompisar upp för trappan och börjar veva och putta alla mot räcket. Räcket ger vika och Göran, Niklas och deras kompisar ramlar över och springer runt huset.
På altanen ligger hur mycket förstörda glas och krukor som helst. En av värdarna skriker att alla ska ut och alla börjar gå ut. Niklas tvekar eftersom att Reinfeldt och hans polare står där. En av Eriks kompisar uppmanar honom att gå ut och prata och att det kommer att lösa sig då. När Niklas går ut samlas alla i en ring, där Erik och Niklas står i mitten. Erik går fram med knutna nävar och skriker:

E: - SLÅ FÖRSTA SLAGET DÅ DIN FITTA!
N: - Jag har slutat med att slåss.

Eriks kompisar börjar skrika: RÅTTA! RÅTTA! RÅTTA! som i filmen Ondskan.
När alla inser att det inte kommer bli någon fight skingrar de sig och börjar lämna platsen och gå mot hållplatsen för Nockebybanan. Av någon anledning börjar alla springa så jag följer efter för att se vad som händer.
I en trädgård ligger en kille ner (som inte har förekommit tidigare), brevid en container. 5-6 personer försöker få honom upp på benen. När jag frågar en kille vad som hänt säger han att Eriks kompisar sprungit efter honom in i trädgården och sparkat honom i revbenen. Alla börjar tåga upp mot stationen och där går vi på Nockebybanan. Killarna längst fram för ett jävla liv så att tåget väntar på stationen tills polisen anländer. Poliserna har inte kommit på grund av bråket, utan för att killarna störde i vagnen. Erik går fram och tillbaka lite nervöst och sätter sig sedan längst bort. Poliserna följer med till Alvik där de sedan försvinner. Erik står och jabbar lite i luften framför sina kompisar och verkar visa hur han gjorde. Jag åker hem, men sedan hör jag jag att Niklas och att hans kompisar stämt träff med Erik på Stureplan och där blir han nerslagen.
Citera
2011-11-06, 16:57
Medlem
hejabjorns avatar
Ni som är polare med Erik på Facebook får ställa upp och printscreena lite nu!
Citera
2011-11-06, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akaa100
printscreen tack!

Sitter på iphone just nu och det funkar inte av någon anledning.
Men finns säkert någon annan som kan göra det.
Det är hans tjejkompis Kim som skrivit första inlägget följt av ett tjugotal kommentarer. Inlägget skrivet för en timme sedan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in