2011-11-06, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sucka4love
han spelade väl yngsta sonen i Telia-reklamerna som gick för några år sen ?
Han i telia filmen ska ju heta Larsson, denne kille heter Nilsson. har han bytt namn??
Citera
2011-11-06, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mondschein
Har du ringt Aftonhoran? De kan ju inte bortse från detta om ett vittne ringer.. Eller är jag naiv?

Finner kvällstidningarna den informationen intressant så kommer personen som skrivit inlägget få ett pm. Niklas Svensson från expressen, bland flera, älskar att fiska information från liknande trådar på flashback.
Citera
2011-11-06, 12:52
Medlem
Radhusbiffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grodanbollekalle
Han i telia filmen ska ju heta Larsson, denne kille heter Nilsson. har han bytt namn??

http://sv.wikipedia.org/wiki/Telia-reklamen
Citera
2011-11-06, 12:53
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lisa-tr
Finner kvällstidningarna den informationen intressant så kommer personen som skrivit inlägget få ett pm. Niklas Svensson från expressen, bland flera, älskar att fiska information från liknande trådar på flashback.
Men Erik är 16 år, så jag tror inte de skriver detaljerat om detta. Om inte mamsen och papsen vill förstås...
Citera
2011-11-06, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grodanbollekalle
EDIT, nej den som skrev Larsson hade fel. Han heter mycket riktigt Nilsson
Citera
2011-11-06, 12:54
Medlem
Gudmunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lisa-tr

Oftast vet dom ganska väl vad som faktiskts har hänt ,det dom skriver beror helt på vad dom har för agenda.
Citera
2011-11-06, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Men Erik är 16 år, så jag tror inte de skriver detaljerat om detta. Om inte mamsen och papsen vill förstås...

Det tror jag inte heller, utan man har några stora rubriker om att yngste sonen fått stryk och sedan låter man det vara.
Citera
2011-11-06, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Noterade faktiskt inte det. Men iallafall: En 16-årig stockholmare dömd för olaga hot och HMF borde det faktiskt vara lätt att fixa fram identiteten på har jag en känsla av.
Du tror alltså på fullaste allvar att det är ovanligt med 16-åringar i Stockholmsområdet som är dömda för olaga hot/HMF ?

Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Kan det röra sig om fotbollstjafs som spårat ur? Erik Reinfeldt håller väl på Djurgården? Nu vet jag inte vilket lag majoriteten i Östermalmstrakterna håller på men jag gissar att det är AIK.

Va? AIK fans håller till i Solna, sluta gissa din luffare, två påståenden utan bakomliggande fakta som dessutom verkar helt tagna ur luften.
Citera
2011-11-06, 13:03
Medlem
SveaRikesKnugs avatar
Lite mer info om Telia-Seb är väl passande. Grabben är ett riktigt problembarn, gillar AIK, gillar hasch, gillar slagsmål. Åkte in en mycket, mycket kort vända på ungdomshem för att ha rånat en jämnårig på dennes moppe tillsammans med ett annat problembarn, M** K***o. Drar fortfarande in pengar på Telia reklamerna som han krökar upp.
Citera
2011-11-06, 13:06
Medlem
Svatopluks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SveaRikesKnug
Lite mer info om Telia-Seb är väl passande. Grabben är ett riktigt problembarn, gillar AIK, gillar hasch, gillar slagsmål. Åkte in en mycket, mycket kort vända på ungdomshem för att ha rånat en jämnårig på dennes moppe tillsammans med ett annat problembarn, M** K***o. Drar fortfarande in pengar på Telia reklamerna som han krökar upp.

Är föräldrarna frånvarande överklasssprättar eller bara en vanlig familj?
Citera
2011-11-06, 13:07
Medlem
SveaRikesKnugs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svatopluk

Inget speciellt skulle jag vilja påstå, grabben bor på Essingen. Men tidningarnas skit om att någon av dessa som utförde det skulle vara gripna är ren bullshit. Ingen av gärningsmännen är gripna.
Citera
2011-11-06, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svatopluk
Enligt hans facebook bor han på Lilla Essinge och det är inte ett bostadsområde där folk från överklassen bor. Alltså, jag tror inte han är överklass.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in