2011-11-06, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slowdive
Blir inte familjen mediatränad?
En uppfostring hade inte heller varit helt fel!
Citera
2011-11-06, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knugenafsvea
Här är ett rätt roligt klipp på Erik när han är på Djurgårds match med föräldrarna!
Så då vet vi att han är djurgårdare också (om vi inte visste det).

Bara jag som tycker han är riktigt lik justin beiber?
Citera
2011-11-06, 15:42
Medlem
Smegmas avatar
Jag förstår det inte. Hur kan man som Statsminister och Sveriges Ansikte utåt mot övriga länder misslyckas så kapitalt med sina egna barn? Prata, delegera och säga hur andra ska göra - men Han själv då? Den där sprätten Erik Holmgren(!?) sitter och skriver grovt ordbajseri på nätet om sin Fars - Statsministerns - arbetskamrater. Om min lu hade missbrukat sina ord på internet och nedvärderat mina arbetskamrater så hade han fått en omgång med mattpiskan utan dess like.

Näfyfan, jävla överklasspack!

Citera
2011-11-06, 15:46
Medlem
fraKturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smegma
Jag förstår det inte. Hur kan man som Statsminister och Sveriges Ansikte utåt mot övriga länder misslyckas så kapitalt med sina egna barn? Prata, delegera och säga hur andra ska göra - men Han själv då? Den där sprätten Erik Holmgren(!?) sitter och skriver grovt ordbajseri på nätet om sin Fars - Statsministerns - arbetskamrater. Om min lu hade missbrukat sina ord på internet och nedvärderat mina arbetskamrater så hade han fått en omgång med mattpiskan utan dess like.

Näfyfan, jävla överklasspack!

Detta bekräftar mina fördomar mot högt uppsatta politiker; de är karriärister, familjen kommer i andra hand.
Citera
2011-11-06, 15:47
Medlem
Mollgans avatar
Hur säker på kan man vara att denne Erik Holmgren verkligen är Erik Reinfeldt? Är det 100 procent säkert?

http://imageshack.us/photo/my-images...reinfeldt.png/
Citera
2011-11-06, 15:49
Medlem
Lillirnss avatar
Är det någon som kan länka till Erik Reinfeldts facebook? Hittar den inte. Kanske SÄPO har raderat den
Citera
2011-11-06, 15:51
Medlem
TorstenFlincks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xyzzy
Dabbat?
Ditt jävla WT-vänsterfuck, vem fan tror du att du är att sitta och döma vilka som ska få "pisk".
Du och dina röd/svart/bruna AFA-kompisar ligger klart på minus hos en del grupperingar som är rätt starka.

Är varken WT eller speciellt vänster, men gillar inte Moderaternas politik.
Har aldrig sagt att jag skulle slå honom i dagens läge men hade förmodligen gjort det i 16 års ålder.
Då jag själv var en ganska strulig unge som säkert skulle tycka att det var jättecoolt att ha spöat Reinfeldts son.

Jag hatar moderater, kan väl tilläggas och gläds varje gång jag hör att dom råkat illa ut.
Varför din aggresiva ton? Vem är du och leka häftig nynasse på internet?

Du och dina nazistiska vänner ligger nog minus hos fler grupperingar som har betydligt mycket mer att säga till om i detta landet än några bondraggare i en häftig sänkt 740, pajas.
Citera
2011-11-06, 15:52
Medlem
kamikaces avatar
Vad folk i denna tråd inte verkar förstå, är att han inte förtjänar stryk ENDAST P.G.A. att han är statsministerns son, utan snarare att han tycker högre om sig själv än andra, och att han är odödlig just för att hans farsa är statsminister.

Och för alla som frågar vad han gjorde på stureplan klockan 1; Han var på väg hem. Om ni hade läst artikeln hade ni inte behövt fråga. Förövrigt är det knappast ovanligt för bortskämda överklassungar i den åldern att vara ute och dricka.

Sist men inte minst beter han sig som en blatte ibland, då han har Erik en tendens av att söka bråk. Han har flera gånger gått i stort gäng och hotat diverse mindre gäng polare som vart ute på krogen.
Citera
2011-11-06, 15:52
Medlem
Carl Serungs avatar
Va?
Är det den lille fjanten från teliareklamen som spöat upp Reinfeldts grabb?
Citera
2011-11-06, 15:54
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Va?
Är det den lille fjanten från teliareklamen som spöat upp Reinfeldts grabb?

mmm, tydligen kan killen karate...
Citera
2011-11-06, 15:56
Medlem
Inte läst igenom allt men bråket startade ju inte på östermalm utan det var undanflykten, sjävla bråket startade i smedslätten i bromma. därifrån drog dem till alvik och sedan till stan. Var tydligen kaos på nockebybanan runt 23 tiden då erik fick sitt första slag. Hört detta av vänner som varit på själva festen så är en säker källa, lär varit några alvik wannabe hooligans som startat det, såg en massa sånna kids när jag själv var på väg hem någon timme senare.
Citera
2011-11-06, 15:58
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kamikace
Vad folk i denna tråd inte verkar förstå, är att han inte förtjänar stryk ENDAST P.G.A. att han är statsministerns son, utan snarare att han tycker högre om sig själv än andra, och att han är odödlig just för att hans farsa är statsminister.

Och för alla som frågar vad han gjorde på stureplan klockan 1; Han var på väg hem. Om ni hade läst artikeln hade ni inte behövt fråga. Förövrigt är det knappast ovanligt för bortskämda överklassungar i den åldern att vara ute och dricka.

Sist men inte minst beter han sig som en blatte ibland, då han har Erik en tendens av att söka bråk. Han har flera gånger gått i stort gäng och hotat diverse mindre gäng polare som vart ute på krogen.
Ok så det är pga Jantelangen han förtjänar stryk?

http://sv.wikipedia.org/wiki/Jantelagen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in