2011-11-10, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schlesien
Hur blev SN och MK inblandade denna kväll då?

Genom att DR blev misshandlad och att dom stötte på alla på östermalm torg den kvällen som dom är bekanta med sen innan.
Citera
2011-11-10, 22:47
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Internethataren
Genom att DR blev misshandlad och att dom stötte på alla på östermalm torg den kvällen som dom är bekanta med sen innan.
Kan du förklara mer? Man ringde ihop kompisar från olika håll?

Hade man en överenskommelse att möta Danderyd/Lidingögruppen också?
Citera
2011-11-10, 22:57
Medlem
jonnizs avatar
Är det bara jag som tycker det verkar helt rimligt att det drogs in extra insatser för att "hjälpa" Erik. Nu menar jag inte att jag rättfärdigar Erik utan bara att det hade varit jävligt trist om det kom 1-2 flaskor till och kanske en välinriktad spark mot huvudet. Hur tror ni statsministern ska kunna agera i den politiska kris som Europa befinner sig i om han har en döende son på sjukhuset?
Citera
2011-11-10, 22:59
Medlem
Abughosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biaatch
Men varför är det ingen av offren som anmäler Erik?

Folk tänker väl "Statsministerns son", han kmr aldrig få skit.
Citera
2011-11-11, 00:39
Medlem
Citat:
Jag är ganska så säker på att han är anmäld ( enl säkra källlor) , men media skriver aldrig något innan åtal är väckt.
Citera
2011-11-11, 00:58
Medlem
Drapåtrissors avatar
Nu tycker jag att det börjar att gå överstyr. Ingen väljer sina föräldrar eller spelar Erik i någon egen liga? Allt gnäll om SÄPO så hur kul att någon random terrororganisation ringer pappa Fredrik och ställer krav? Ibland så måste boys bli boys även om vi glömt vår egen ungdom konstigt nog.
Citera
2011-11-11, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drapåtrissor
Nu tycker jag att det börjar att gå överstyr. Ingen väljer sina föräldrar eller spelar Erik i någon egen liga? Allt gnäll om SÄPO så hur kul att någon random terrororganisation ringer pappa Fredrik och ställer krav? Ibland så måste boys bli boys även om vi glömt vår egen ungdom kondstigt nog.

Nej, det gör man inte. Men Erik verkar vara en dryg och kaxig liten snorunge som förtjänar ett riktigt wake-up call. Om detta inte var det vet jag inte vad som kommer vara det. Uppenbarligen är han tuff nog att springa ute på Stureplan och mucka gräl med folk. Eller varför inte gå på en ensam kille med flera andra?

"Har ni glömt er egen ungdom", vad rättfärdigar det egentligen? Inte sprang man runt och slogs flera mot en. Man hade hederligt en mot en slagsmål, om ens alls.
Citera
2011-11-11, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drapåtrissor
Nu tycker jag att det börjar att gå överstyr. Ingen väljer sina föräldrar eller spelar Erik i någon egen liga? Allt gnäll om SÄPO så hur kul att någon random terrororganisation ringer pappa Fredrik och ställer krav? Ibland så måste boys bli boys även om vi glömt vår egen ungdom konstigt nog.
Har du läst hela tråden innan du uttalar dig?
Citera
2011-11-11, 09:46
Avslutad
Citat:

Då får dom räkna med att bli granskade av ngn toppadvokat och hela den moderata pr-eliten.
Citera
2011-11-11, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krickedixan
Låter som att unge Reinfeldt behöver tagga ner lite och tänka på hur han uppför sig.
Fortsätter han vara dryg och kaxig så kommer han att förstöra mycket för sin far.
Fast han kanske är för naiv och barnslig för att förstå.

Inte bra när båda föräldrarna jobbar som de gör och släpper totalt.
Hur tänker föräldrar när de har barn i denna ålder och släpper dem helt fria på stan på natten.
Dagens Stockholm är långt ifrån som det var när de själva var 16 år.

Vem är GM ?

killen är ju intressant, barn brukar vara sina föräldrars små kopior, även om de inte kanske fattar det, den här är verkligen motsatsen till sin far. Han går sin egen lilla väg...ha ha
Citera
2011-11-11, 12:22
Medlem
CampzEhs avatar
Vem låter en så ung kille ränna runt på stan hur som helst, och i Stockholm dessutom. Låter som om någon har värdelösa föräldrar och att han hänger i gäng låter ganska vettigt.
En trashig, katig liten skit som dessutom är bortskämd som fan ska göra sig häftig inför sitt skithäftiga gäng, han verkar således ha förtjänat det.
Citera
2011-11-11, 15:03
Medlem
Rillzs avatar
Varför skulle han vara stureplan? Han är ju 95:a?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in