Citat:
Ursprungligen postat av skunkjobb
Svara på mina invändningar istället. Precis som din nya kompis Donna Laframboise så klarar du inget annat än personangrepp. När det kommer till fakta så stor hon och du lika handfallna.
Trots att jag dagligen debatterar med UFO-troende, alternativmedicinfantaster, konspirationsteoretiker och andra virrhjärnor så har jag sällan sett någon med så usel debattstil som du.
Jag får hoppas du sköter dig bättre i dina andra debatter. Skulle gissa att jag vore på din sida där, men inte när det gäller politik och miljö.
Du får acceptera att jag inte är intresserad av metadiskussioner och irrelevanta påståenden. Dina "invändningar" är ovidkommande. Vad du eller någon annan anser om vad som skulle diskvalificera forskare/skribenter i allt för att de tror på tomten, gud, ID eller vore trädknullare är mig likgiltigt. Diskutera möjligen detta någon annanstans. Här diskuteras klimat!
Jag håller mig till saken. Visst, mitt förra inlägg var inte det, men AW är en politikertyp jag inte tål och han fattade inte att de drev med honom!
Det kan uppfattas som ett personangrepp på dig, min fråga, men du gav ett så sjukt svar att jag kände mig tvungen att fråga.
Fattar du inte att du redan fått svar nog och att du är svar skyldig?
Visste inte ens att jag har en debattstil, och vill du fortsätta om detta så sänd mig hellre ett privat meddelanden, för jag anser inte att det hör hemma här!
Varmare och högre CO2-halt i atmosfären är bättre, inte sämre!