Citat:
Ursprungligen postat av Godowsky
Nope, jag har inte alarmerat. Jag länkade till en vetenskaplig artikel. Det är så det brukar gå till bland sunda och rationella människor när verkligheten skall skildras. Skillnaden mellan vår argumentation är således inte försumbar, utan det exakt motsatta.
Än en gång, om du är nyfiken på vad vetenskapen säger så föreslår jag att du till exempel frekventerar forskningen eller en akademi. Jag tänker inte göra ditt jobb åt dig, vilket jag ser att du har förskräckligt svårt att förstå. Jag förstår om detta sätt att tillskansa sig valida fakta känns som att ge sig in i konspirationernas högborg, alternativt att du tycker det är jobbigt för du faktiskt måste läsa. Men fråga inte mig om ett årtal då Manhattan kan förväntas stå under vatten, hur många isbjörnar det finns, eller hur långt ett rep är. Det torde rentav angränsa till snudd på nästan vara lika olämpligt som att jag frågade dig.
Jag lämnar vår diskussion här Molok då du gång efter annan visat att läsförståelse inte är din mest skinande eller centrala talang. Jag hoppas du har andra.
Ta hand om dig.
Än en gång, om du är nyfiken på vad vetenskapen säger så föreslår jag att du till exempel frekventerar forskningen eller en akademi. Jag tänker inte göra ditt jobb åt dig, vilket jag ser att du har förskräckligt svårt att förstå. Jag förstår om detta sätt att tillskansa sig valida fakta känns som att ge sig in i konspirationernas högborg, alternativt att du tycker det är jobbigt för du faktiskt måste läsa. Men fråga inte mig om ett årtal då Manhattan kan förväntas stå under vatten, hur många isbjörnar det finns, eller hur långt ett rep är. Det torde rentav angränsa till snudd på nästan vara lika olämpligt som att jag frågade dig.
Jag lämnar vår diskussion här Molok då du gång efter annan visat att läsförståelse inte är din mest skinande eller centrala talang. Jag hoppas du har andra.
Ta hand om dig.
Nåja. Tråkigt att du inte ens försöker försvara alarmist-forskningen.
Jag har ju radat upp frågor till dig men du vill ju inte...
Jag hoppas i alla fall att du inte kommer att försöka det där fjanteripratet om att våra co2-utsläpp gör så att havet slukar oss. I alla fall inte med hjälp av grafer som visar att höjningen var lika stor pre 1960 som efter. Men du hade ju en från 1992 och framåt där jag
. Den kan du använda.I övrigt - nej, både du och jag kommer att stanna här.