Citat:
Ursprungligen postat av hdavidsson
Du är så jävla dålig på att dra slutsatser. Ibland undrar jag om du och TBE är samma person.
Amatörer som läxar upp NASA. Visst, ett fel hittades. Felets omfattning var att medeltemperaturen 1934 skrevs upp från 1,23 till 1,25 över något normerat värde. Läxa upp, fan vad du är dålig på att dra slutsatser.
Fattar du hur löjligt det låter att du påstår att politiker världen över tillsammans med vetenskapsmän, FN, frivilligorganisationer, NASA, alla är inblandade i en stor komplott för att sabotera. Tar du dig själv på allvar? Du är pinsam.
Väldigt begränsade?? Fan, läs allt inte bara lösa stycken.
Tyvärr, jag saknar ord för din okunskap. Du är så förbannat dålig på att dra slutsatser. Men det är klart, det behövs ju för att komma fram till dina åsikter.
Personangreppen börjar igen eftersom du uppenbarligen inte har några bättre argument att komma med. Fast det är väl så när man kämpar för en teori, där man tror sig ha belägg för den och inte kan visa upp dem när kritiker frågar.
Det är fortfarande en amatör som läxat upp NASA. Eller förnekar du nu att NASA ändrat sina siffror och att inte längre de senaste årtiondena ligger på toppen?
Vad jag hävdar och ständigt får mer och mer belägg för är att en rad politiska organisationer som FN, IPCC och liknande förvrider vetenskapen och plockar ut detaljer för att rättfärdiga politiska teser. Du lyckas ju inte visa den där vetenskapen som man påstår sig basera allt på.
Det är en väldigt begränsad studie. Enbart ändringar i solens luminositet till följd av solfläckar är en jävligt begränsad del av alla de processer som solen genomgår. Man bortser ju helt från inversioner av magnetiska nordpoler, magnetiska rekombinationsfenomen, ändringar i magnetfältets styrka, solvind och mycket annat. Har du måhända en begränsad uppfattningsförmåga eller vad är felet?
Mer personangrepp. Men det visar ju bara att tomma tunnor skramlar mest

Hade du haft vettigare argument så hade du ju inte behövt skjuta med vattenpistolen...