2012-05-24, 00:26
Medlem
Aleopas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Jag blir faktiskt lite mer och mer sugen på honom. Han har visat i vår att förra säsongen inte var ett engångstillfälle. Kan inte fyran visa en match med J-Södra så man får se honom i en hel match.

Fast finns det stark konkurrens utifrån kan vi nog säga hej då till honom.

Mja. Jag vet inte. Känns ganska tunn och klen. Men de vore skoj om de sände en Jsödra match någon gång. Finns nog en del roliga spelare i SE, fast de ska väl ha omöjligt mycket pengar för allt å alla.
Citera
2012-05-24, 01:38
Medlem
TheDarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dertyu
Här har ni lite svar
http://www.expressen.se/sport/fotboll/allsvenskan/sa-har-vill-din-klubb-bygga-om-i-sommar/
Någon på Expressen borde nog ha förstått att frågorna skulle få intetsägande svar.
Citera
2012-05-24, 09:33
Medlem
xtroes avatar
Dags för Pelle Nilsson att komma hem snart tycker jag!

http://forzagif.se/nyheter/1.4736642-pelle-nilsson-har-kopt-ett-hus-i-narheten-av-sundsvall
Citera
2012-05-28, 19:13
Medlem
Ja tack.

http://www.fotbolldirekt.se/2012/05/28/djurgarden-blasta-pa-hoie-norrkoping-utmanar/
Citera
2012-05-28, 22:20
Medlem
Amex88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kAb00M
Ja tack.

http://www.fotbolldirekt.se/2012/05/28/djurgarden-blasta-pa-hoie-norrkoping-utmanar/
Han är redan klar för DIF.
Och ni har ju Abbas Hassan!
Citera
2012-05-28, 23:31
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amex88
Vad är det med DIF och målvakter egentligen? två saker som inte går ihop på nåt konstigt sätt.

AIK´s jobb med anfallet kanske inte behövs.. Kwame Karikari kommer tillbaka efter EM uppehållet och nu har han ju gjort mål tre matcher i följd och chefsscouten Björn Wesström hyllar Degerfors för det jobb dom gjort med honom.. Förra säsongen så var han stundtals väldigt bra och stundtals väldigt usel, men man såg på honom att han har potential till att bli en stor spelare och det hoppas jag Degerfors har tagit fram!

Ryktena med Henok Goitom kommer ju och går hela tiden känns det som, jag tror inte att AIK signar varken han eller Labinot denna silly season men inför nästa säsong så känns det mer sannolikt.
Citera
2012-05-29, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amex88

Enligt vem? Jag har inte sett att det blivit bekräftat.
Citera
2012-05-29, 11:30
Medlem
LastCaresss avatar
Norrköping ska ge fan i Höie, vi behöver honom mest!
Citera
2012-05-29, 13:43
Medlem
Amex88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kAb00M
Enligt vem? Jag har inte sett att det blivit bekräftat.
Inget är bekräftat, möjligt man gör en a.e.g och säger något som redan är "klart" på forum och media, men kan vi bara möta hans anspråk så kommer vi signa honom. Har åtminstone de kontakterna i DIF att man kan höra sig runt om sånt.
Citera
2012-05-29, 15:01
Medlem
Fula Gubbens avatar
Höie-värvningen känns närmast livsviktig. MP har fuckat upp, han slarvade i målvaktsfrågan.
Citera
2012-05-29, 15:10
Medlem
Gantss avatar
Höie har ju varit extremt viktigt för Elfsborg denna vårsäsongen. Det var ju tack varje honom vi inte blev krossade utav Djurgården i premiären

Nää men vart han går så hoppas att går bra för honom och att han hjälper sitt lag
Citera
2012-05-29, 15:18
Medlem
klashbacks avatar
Saxat ifrån ellos svenska fans forum

Citat:
amn: AndyPandy
Sänt: 2012-05-29 14:17
Kan väl förstå Höie, att han vill flytta om han inte är förstavalet längre.

Men är det så säkert att han skulle bli förstamålvakt i Djurgården?

Även om Höie känns som en bra värvning, så verkar han inte direkt dominera luftrummet, men iaf klasser bättre än Jensen å Svahio. Ryktas att Arnefjord är klar för DIF på 1891...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in