2012-10-24, 07:55
Medlem
IFK var fullständig ironi. Tänkte på senaste silly,för då tog Mild in all skit
Men dom två andra tror jag kan vara fullt möjligt.
Sedan finns Vålerenga som ett seriöst alt för herr Grahn.
Citera
2012-10-24, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aleopa
Några funderingar om GAISbacken som varit nere i Malmö å hälsat på?
Vi har Jansson-Helander som lirar redan. Sudic på bänken och Malm utlånad till Trelleholla. Dessutom Danne som tränare om de kniper (även om jag ser honom som tränare sen Helander spelade upp sig).
Behövs GAISkillen?

Pratade med en GAISpolare som sa att han funkar som central mittfältare och/eller anfallare med. Å andra sidan har vi väl ganska tajt på mittfältet med? Bara Wilton med utgående, Halsti kan man ju räkna på alla positioner bakom anfallarna.
Jag tror att han är tänkt som allround ersättare i backlinje och på mittfältet. Halstis kontrakt går precis som Wiltons ut vid årsskiftet och det är tveksammt om om någon av dom vill förlänga. Jag ser dock gärna en förlängning med båda då vi tappar viktig rutin i Danne och Ulrich. Det är dessutom troligt att Pontus försvinner innom ett år och då står vi där med bara Helander, Sudic och troligtvis Blomqvist från U19 truppen, lite för tunnt för min smak då Sudics status fortfarande är ett frågetecken och Helander som gjort det fantastiskt bra mycket väl kan få en dipp.

Det blir nog inga stjärnvärvingar i vinter om vi inte gör någon stor försäljning som behöver ersättas utan det blir några bosman in och lika många ut samt några U19 spelare in på lärlingskontrakt.
Citera
2012-10-24, 08:42
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Grahn i Mjällby ser jag som fullständigt uteslutet, det var inga ledsna miner i klubben när han lämnade. Visserligen har dom saknat honom extremt mycket på planen men definitivt inte bredvid.
Citera
2012-10-24, 08:46
Medlem
mishimas avatar
Jag tror att Grahn kommer att sluta. Han kommer inte att erkänna att han inte håller på för spel i Allsvenskan. Istället kommer han säga att han saknar motivation till att fortsätta. Han skulle kanske funka i Superettan och är han beredd att gå ned i lön hade ÖIS eller Hammarby varit ett alternativ, men det kommer inte att hända.
Citera
2012-10-24, 08:53
Medlem
Salorms avatar
Grahn... Är det han som var så förbannat lätt att psyka när han sprang förbi? Har något minne att han glodde skitargt upp mot oss och kila sen som en jävla liten fjant fram till domaren för att påpeka något..

Aldrig att jag vill se honom i DIF!
Citera
2012-10-24, 10:35
Medlem
traskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IdaAmin
Sorry, jag var tvungen

Jag har faktiskt svårt att se hur de skulle ge 50 milj kr för Waris när de gav 27 milj kr för Kongo-Kim och 60 milj kr för Rômulo som är en 22 årig brasilianare som är på väg att slå sig in i landslaget, och som var med och tog OS silver i somras bl.a.

Allt över 35 milj kr är bonus.

Det är lugnt, jag kan ta det!

Vi får se, men om Zenit och CSKA nu också var intresserade så känns det som att Spartak måste kommit med ett riktigt bra bud för att Häcken ska nappa på det snabbt. Om inte budet är något utöver det vanliga så känns det som att Häcken borde kunna ha lite is i magen med tanke på hur långt det är kvar till transferfönstret öppnar.
Citera
2012-10-24, 10:37
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av traske
Det är lugnt, jag kan ta det!

Vi får se, men om Zenit och CSKA nu också var intresserade så känns det som att Spartak måste kommit med ett riktigt bra bud för att Häcken ska nappa på det snabbt. Om inte budet är något utöver det vanliga så känns det som att Häcken borde kunna ha lite is i magen med tanke på hur långt det är kvar till transferfönstret öppnar.

Har du lite is i magen ska du inte ta medieuppgifter på allvar, speciellt inte när det är så långt kvar till transferfönstret öppnar.
Citera
2012-10-24, 12:36
Medlem
Rodimusprimes avatar
Grahn ska inte till djurgården för helvete. Den grin-ollen klarar vi oss utan.

Dessutom tror jag han och Erton inte var de bästa vännerna om man säger så.
Citera
2012-10-24, 12:41
Medlem
Skumgummis avatar
kanske Lindström till Bajen? http://www.fotbolldirekt.se/2012/10/24/sundin-vill-locka-lindstrom-till-bajen-vi-har-snackat/
Citera
2012-10-24, 13:06
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Asper har skrivit på för två år till med Mjällby. Fint. Trots hans något bristfälliga insats senast.
Citera
2012-10-24, 23:53
Medlem
Om jag inte minns fel så var Grahn väldigt populär i Enga. Tror faktiskt att en comeback där inte är ett långskott.
Men annars finns plats på BlåVitts mittfält
Citera
2012-10-25, 01:52
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
IFK var fullständig ironi. Tänkte på senaste silly,för då tog Mild in all skit
Men dom två andra tror jag kan vara fullt möjligt.
Sedan finns Vålerenga som ett seriöst alt för herr Grahn.

Tror inte Vårelengen är speciellt intresserade heller, men vad vet jag......Troligen ingen allsvenskan klubb med...

Jag tror Danmark är troligast..Där har han väl fortfarande ett rätt gott rykte då han visserligen bytte klubb hela tiden men var stundtals riktigt bra. Han verkar passa där. Blir säkert någon av dom mindre klubbarna typ Sönderjyske eller Silkeborg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in