2012-03-01, 16:12
Medlem
Aleopas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Jag tror inte att Majstorovic kommer att spela i MFF eller i Allsvenskan över huvudtaget.

Tror samma. Hoppas på Peter Larsson-spåret fortfarande...
Citera
2012-03-01, 18:14
Medlem
FinalTwelves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aleopa
Tror samma. Hoppas på Peter Larsson-spåret fortfarande...

Tror Majstorovic väljer en Sthlmsklubb om han avrundar hem. Han har hus i Vaxholm, plus att han är uppvuxen i Bålsta. ("Bålsta", nästan inom Stockholms län)
Citera
2012-03-01, 20:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Frågan om hur det blir bakåt är väl inte ett så stort problem? Med Milosevic och Backman som båda är landslagsaktuella och var allsvenskans starkaste mittförsvar i fjol, samt med Per Karlsson som är en riktigt stark ersättare till nån av dom! Nisse som vänsterbäck och Lorentzon som högerback så lär ju knappast AIK behöva förstärka på den punkten

Visst har vi gjort en medioker försäsong också men mycket kan hända innan premiären.. Några träningsmatcher kvar att spela spela så det är en av anledningarna till att jag både tror och hoppas på att det inte blir en bottensäsong, oddsen talar nog mer för ett SM-guld

Kalmar har gjort en bra och tung värvning: http://www.fotbollskanalen.se/1.2550787/2012/02/27/tung_varvning_av_kalmar_ff Meriter från Champions League bland annat! Kan komma väl till pass.. Grattis Kalmar.
Du har rätt men samtidigt har Milosevic varit skadad, Backman sett loj ut på försäsongen, Pertan har gjort det bra men han är inte den där ledaren AIK behöver i mittlåset som Backman/Milosevic blir tillsammans.
Lorentszon gjorde det riktigt bra förra året och tror att han utvecklas ytterligare nästa år.
Jaja, jag kanske är pessimist i onödan, men vet inte vad jag ska tro i nuläget.
Citera
2012-03-02, 12:35
Bannlyst
Aubynn till GAIS.
Citera
2012-03-02, 12:52
Medlem
Bornets avatar
Blev bara klart igår.

En värvning jag var rätt skeptisk till tills jag såg hur mittfältet fungerade i Åtvid med en utav låsen Reuben/Gustafsson borta. Nu får man ju bara hoppas att ekonomin löser sig. Annars kan det riktigt jävlar åt helvete.
Senast redigerad av Bornet 2012-03-02 kl. 12:57.
Citera
2012-03-02, 12:55
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Tyckte jag hörde att Aubynn hade spelat för 5 allsvenska klubbar, stämmer det? Han började väl i Halmstad sen fanns han i Örgryte, Malmö och nu Gais. Har jag missat nån där? Och är det i så fall rekord? Känns som att 5 klubbar är rätt svårslaget..
Citera
2012-03-02, 12:57
Medlem
Bornets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kung_Ingenting
Tyckte jag hörde att Aubynn hade spelat för 5 allsvenska klubbar, stämmer det? Han började väl i Halmstad sen fanns han i Örgryte, Malmö och nu Gais. Har jag missat nån där? Och är det i så fall rekord? Känns som att 5 klubbar är rätt svårslaget..
Hammarby när de var i AS?
Citera
2012-03-02, 12:58
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Hammarby för några år sen
Citera
2012-03-02, 13:06
Bannlyst
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Bornet
Hammarby när de var i AS?

Han valde att inte förlänga då stavade dom fel på hans namn på tröjan och satte han i frysboxen.
Citera
2012-03-02, 14:28
Medlem
Steff83s avatar
Citat:

Halmstad, Örgryte, Hammarby, Malmö och GAIS....Japp, 5 st. 2 SM-guld har han dessutom från HBK och MFF på meritlistan.

Jo..5 klubbar kommer jag inte på någon annan...Däremot finns det ett antal med 4 st.
Senast redigerad av Steff83 2012-03-02 kl. 14:37.
Citera
2012-03-02, 16:01
Medlem
erikbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vapendragare
Han valde att inte förlänga då stavade dom fel på hans namn på tröjan och satte han i frysboxen.
Åbeng?
Citera
2012-03-02, 23:07
Medlem
a.e.gs avatar
Jag får många frågor genom Pm angående nyförvärv så det är lika bra jag tar det här.

Enligt min källa är truppen i AIK spikad, inget nytt att vänta i detta nu. I sommar lär det hända grejer dock.

Lämna mig i fred nu danke.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in