2012-02-02, 19:02
Medlem
Offside skrev nej till Daniel Kristofferson när han frågade om det handlade om Wanderson.
Vilka mer spelare har det egentligen ryktats om? Det som talar för att det skulle vara något till MFF är ju att det fram till nu varit helt tyst, lite skillnad från när en viss sportchefs son satt och läckte info.
Citera
2012-02-02, 19:16
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Balkong
Offside skrev nej till Daniel Kristofferson när han frågade om det handlade om Wanderson.
Vilka mer spelare har det egentligen ryktats om? Det som talar för att det skulle vara något till MFF är ju att det fram till nu varit helt tyst, lite skillnad från när en viss sportchefs son satt och läckte info.

Offside håller till i Göteborg. De har också goda kontakter med Patrick Mörk.

Kollar man på den här listan blir det dock inte lättare.
http://www.fotbolltransfers.com/site/agent/6.html

Kan David Elm var klar för någon annan klubb än Kalmar? Nää...
Citera
2012-02-02, 19:21
Medlem
Fula Gubbens avatar
Fredrik Stoor failade läkarundersökningen, nu blir det ingen övergång. Rätt intressant, någon som vet vad det kan handla om? Bortsett från enstaka case med odiagnostiserade hjärtfel vet jag inte riktigt vad man kan hitta vid en läkarundersökning som inte redan borde vara känt. Hårda bud!
Citera
2012-02-02, 19:24
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Fredrik Stoor failade läkarundersökningen, nu blir det ingen övergång. Rätt intressant, någon som vet vad det kan handla om? Bortsett från enstaka case med odiagnostiserade hjärtfel vet jag inte riktigt vad man kan hitta vid en läkarundersökning som inte redan borde vara känt. Hårda bud!

Det var väl inget allvarligt vad jag förstår det. Skadan var känd sedan tidigare. Saken var den att han skulle inte vara spelklar så snabbt som de trodde och hoppades på,.
Citera
2012-02-02, 19:35
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C00RN
Har inte Noring utgående kontrakt? isåfall är det ingen stor övergång enligt mig. Tror det är Wanderson.

Nej nej.. Släpp Wanderson. Han tjänar antagligen ingenting på att flytta inom landet..då GAIS varit smarta/dumma? nog att ge honom en jättelön...Han kan nätt och jämt vänta ut på första bästa bud utifrån...Gissar att någon holländska klubb eller FCK norpar honom i sommar om han levererar under våren.
Citera
2012-02-02, 19:47
Medlem
Fhoobs avatar
Det kan väl inte vara Orlov som är klar för Helsingborg?

Det skulle inte jag kalla för "En stor värvning mellan två svenska klubbar"... Visst, är det Wanderson som är klar för Helsingborg så kan jag köpa det uttalandet. Men knappast om det är Orlov det handlar om.
Citera
2012-02-02, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fhoob
Det kan väl inte vara Orlov som är klar för Helsingborg?

Det skulle inte jag kalla för "En stor värvning mellan två svenska klubbar"... Visst, är det Wanderson som är klar för Helsingborg så kan jag köpa det uttalandet. Men knappast om det är Orlov det handlar om.

Håller med. Orlov till HIF skulle vara ett massivt antiklimax då det knappast kan räknas som en stor övergång vare sig när det gäller spelarens stjärnstatus eller eventuella pengar inblandade.

Wanderson tror jag inte heller på. Jag tror helt ärligt inte heller att han kommer bli såld i sommar heller, då han är allsvenskans mest överskattade offensiva spelare.
Citera
2012-02-02, 20:50
Medlem
HerrStorfurstes avatar
http://na.se/sporten/fotboll/inspark/1.1530082-uppgifter-grahn-presenteras-i-morgon

http://www.fotbollskanalen.se/1.2522981/2012/02/02/grahn_ytterst_nara_orebro_vi_behover_en_ledare

Grahn klar för Örebro?
Citera
2012-02-02, 21:18
Medlem
Antagligen är det bara ett rykte någon har startat, eller står det någonstans om att en stor övergång är klar?
Citera
2012-02-02, 21:21
Medlem
nomadics avatar
Eftersom allt nu pekar på att Tobias Grahn slutligen presenteras hos oss i ÖSK imorgon torde det väl vara denna omtalade "bomb" som det spekuleras om? Trots allt en av seriens större profiler som byter klubb.

Är fortfarande helt kluven kring hur vida denna spelare känns som en vettig investering eller inte... Magkänslan säger att det antingen blir riktigt jävla bra med en bevisligen bollskicklig och rutinerad mittfältsmotor alternativt riktigt jävla dåligt med en omotiverad slyngel som gör sig ovän med allt och alla i sin närhet... Det känns iaf mer motiverat att chansa med denna spelare nu när Nordin har lämnat, de två på samma mittfält hade ta mig fan slutat i rejäl turbulens.
Citera
2012-02-02, 21:22
Medlem
Bornets avatar
Om Wanderson är på väg bort så har GG lyckats hålla det jävligt fritt från läckor från gården.
Citera
2012-02-02, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nomadic
Eftersom allt nu pekar på att Tobias Grahn slutligen presenteras hos oss i ÖSK imorgon torde det väl vara denna omtalade "bomb" som det spekuleras om? Trots allt en av seriens större profiler som byter klubb.

Är fortfarande helt kluven kring hur vida denna spelare känns som en vettig investering eller inte... Magkänslan säger att det antingen blir riktigt jävla bra med en bevisligen bollskicklig och rutinerad mittfältsmotor alternativt riktigt jävla dåligt med en omotiverad slyngel som gör sig ovän med allt och alla i sin närhet... Det känns iaf mer motiverat att chansa med denna spelare nu när Nordin har lämnat, de två på samma mittfält hade ta mig fan slutat i rejäl turbulens.

Det fetstilade känns mest troligt. Grahn är en av de bästa mittfältarna jag sett i Malmö, men killen är tyvärr dum i huvudet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in